arginiini

Jos joku kamppailee arginiinin karmaisevan maun kanssa, niin mulla on hyvä vinkki millä tuo maku peitotaan.

1.Arginiinijauhe lasin pohjalle

2.päälle reilusti O´lighting Mocca Ice Coffeeta (karmaisevan makuista tuokin, mutta ei niin pahaa kuin arginiini)

3.Sekaan vielä puoli desiä maitoa, ja sitten lusikalla sekoittelee niin arginiini imeytyy nesteeseen eikä maistu tuon o´light hirvityksen takaa yhtään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksette ota arginiinia kapseleina, jos jauhemainen ei meinaa mennä alas? Itse olen ainakin kuullut, että niitä saa kapselimuodossa ja jauhetta maistaneena voin sanoa, että kannattaa ainakin yrittää. :urjo:

Mulle tuli just napit jotka 6kpl sisältää 5000mg Arginiinia ja 2000mg Ornitiinia mutten oo vielä päässy testaan kun treenit vasta maanantaina.

[J/L];1206223 sanoi:
Miksette ota arginiinia kapseleina, jos jauhemainen ei meinaa mennä alas? Itse olen ainakin kuullut, että niitä saa kapselimuodossa ja jauhetta maistaneena voin sanoa, että kannattaa ainakin yrittää. :urjo:

Pyh, lusikalla suuhun ja vettä perään. Hetken se vaan kirpasee. :D

Pyh, lusikalla suuhun ja vettä perään. Hetken se vaan kirpasee. :D

Kaveri pisti ekan arginiininsä jauheena suuhun ilman vettä. Ei lukenut ohjeita ja luuli homman toimivan glutamiinin tapaan. Noh, jauhe "raapi" kielen rikki, aika kornin näköistä oli.

Eli toi vesi on aika hyvä lisäys.

Vanha threadi mut ku ei jaksanu uutta alottaa..

Mistä saan arginiinia? Ei pakkiksellakaan enää myydä, vai myydäänkö?! Korjatkaa jos olen väärässä..
Oon kolmivuoro työssä ja on ollu vaikeuksia välillä ton unen kanssa niin auttaiskohan jos tota kokeilis?!

Vanha threadi mut ku ei jaksanu uutta alottaa..

Mistä saan arginiinia? Ei pakkiksellakaan enää myydä, vai myydäänkö?! Korjatkaa jos olen väärässä..
Oon kolmivuoro työssä ja on ollu vaikeuksia välillä ton unen kanssa niin auttaiskohan jos tota kokeilis?!

Ei saa mainostaa mutta koitas kuukelilla.

Kertokaas nyt tyhmälle miten menee, täältä olen saanut lukea että
5g arginiinia = yksi t-lusikallinen.

Ystävä taas väittää kivenkovaan että 5g=1 ruokalusikalinen.

On noilla kuitenkin eroa, se maku on sellainen ettei sitä vedä huvikseen. Joskin itse kostutan vesitipalla jauheen ja pyöritän siitä pieniä tabletteja jotka appelsiinimehulla alas, ei juuri maistu :rolleyes:

Huomenna pitäis lähteä katselemaan kaupasta kyseistä tuotetta. Pitäskö ostaa puhdasta argiinia vai sitä missä on jotain dekstroosia seassa ~60%.. Tuota puhdasta olis ainakin myynnissä kilpailevalla (tomi) foorumilla ja suht edulliseen hintaan.. Enempää en halua mainostaa, mutta kumpaa kannattaisi hommata??

Tuli kokeiltua tuota arginiinia ja totesin sen ihan kelpo kamaksi. Pientä lisäpumppia tuli reenaukseen ja yöunetkin syvenivät (paljon enemmän unia).
Kuitenkin aloittaessani kuurin en oikein saanut öisin kunnolla nukuttua, tuli vain pyörittyä sängyssä ja katsottua kelloa. Viikon jälkeen aloittamisesta pystyin taas nukkumaan kunnolla ja silloin uni myös syveni sekä treenissä alkoi tuntua lisäpumppi.

Tuossa aloitusvaiheessa meinasin jo lopettaa arginiinin nauttimisen, kun ei vaan saanut nukuttua. Onneksi se alkoi sitten viikon kuluttua potkia.

Hommasin tänään purkin. Ei se nyt niin pahalta maistunu?! Vähän veti suupielet mutruun, mut eiku purkkaa päälle. Suunnittelin että syön puoltuntia ennen treeniä ja sitten illalla ennen nukkumaan menoa. Sellanen teelusikallinen ~3g?! Katsotaan tapahtuuko mitään..

5ml teelusikkaMITALLINEN painaa tuon noin 3 grammaa. Varsinaisia teelusikoita on sitten montaa eri kokoa.

Arginiinia on saatavilla erilaisina yhdisteinä, joista osassa ei ole tuota "pahaa makua". Esimerkiksi Di-Arginine Malate ei vissiin maistu juuri miltään. Ihan vaan jos jonkun mielestä toi maku olisi muka ylitsepääsemätön.

Kuitenkin aloittaessani kuurin en oikein saanut öisin kunnolla nukuttua, tuli vain pyörittyä sängyssä ja katsottua kelloa. Viikon jälkeen aloittamisesta pystyin taas nukkumaan kunnolla ja silloin uni myös syveni sekä treenissä alkoi tuntua lisäpumppi.

Tismalleen sama reaktio mulla.

Finmaxin purkissa olikin mittalusikka. Tosi kätevä, sillä voi sitten mittailla muitakin jauhoja..

Joo! Tästä myös minä olin erittäin positiivisesti yllättynyt. Purkissa tuli mukana teelusikka.. Niitä ei koskaan voi olla liikaa.

Mä olen blandaillut tota Lidl:n kalsium ja magnessium -poretableteilla. Yks kumpaakin tabua lasin pohjalle, päälle 10 ml agriniinia ja sit 3dl vettä.

Noi poretabletit peittää mun mielestä maun kohtuullisen hyvin. Kannattaa kokeilla (ne kun on viel kaiken lisäks halpaa kun saippua).

On myös tosi kätevää ostaa sellanen setti, missä on 125ml, 100ml, 50ml, 15ml, 5ml, 1ml mitat...maksaa varmaan jonkun euron :P

:offtopic:

Noita settejä ei oo jostain syystä ollu mun Prismassa aikoihin.. Muista kaupoista mä en ees muista katsoa noita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom