3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kiitos vastauksesta.
Katselinkin tuota Instant oatsia, näyttää löytyvän vanilija ja banaanin makuisina.
En löytänyt kokemuksia kyseisistä, kumpikohan mahtaa olla siedettävämpi.
Jos jollain kokemuksia kyseisestä, niin kertokaahan ihmeessä! :)

Imo banaani on ainoa joka maustetuista uppoaa. Suosittelisin kuitenkin kokeilemaan täysin maustamatonta. On myös halvempaa. Tuo nimittäin ei maistu samanlaiselta kun jotkut maustamattomat prodet vaan siinä on miellyttävän lievä kaurainen, ehkä leipäinenkin maku. Viljainen maku. Miten tota nyt sanois. Joka tapauksessa en usko että laatta lentää maustamattomasta vaikkei se makeeta olekaan mutta esim. mulla ei vanilja uppoa ei sitten vittu millään.

Oisko kellään mitään hyvää 1-jakoista ohjelmaa naiselle? Minusta esim tuo arskan G6 on vähän turhan yläkroppa painotteinen?

Oisko kellään mitään hyvää 1-jakoista ohjelmaa naiselle? Minusta esim tuo arskan G6 on vähän turhan yläkroppa painotteinen?

Anteeksi kun näin hätäilen, mutta oisko porukalla tai mimmeillä jtn vinkkiä ? Oon yrittäny ettii, mutta huonolla menestyksellä:/ vai pitääkö tässä vaan kaatua G6 puoleen..

Anteeksi kun näin hätäilen, mutta oisko porukalla tai mimmeillä jtn vinkkiä ? Oon yrittäny ettii, mutta huonolla menestyksellä:/ vai pitääkö tässä vaan kaatua G6 puoleen..

Mun mielestä toi ja Starting Strenght käy molemmat hyvin naisellekin. En huomaa niissä mitään ongelmaa, ei tuu liian lihaksikkaaksi/harteikkaaksi. Jos ei oo tottunut yläkroppaa treenaamaan, niin näillä oppii.

Tuolla mimmien puolella on mm ketju yksinkertaistettu treeniohelma, kurkkaa sitä. ;)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Mun mielestä toi ja Starting Strenght käy molemmat hyvin naisellekin. En huomaa niissä mitään ongelmaa, ei tuu liian lihaksikkaaksi/harteikkaaksi. Jos ei oo tottunut yläkroppaa treenaamaan, niin näillä oppii.

Ei taida sellasta ohjelmaa ollakaan, jolla tulis vahingossa liian lihaksikkaaksi/harteikkaaksi, olipa sitten mies tai nainen. ;)

Osaisko joku neuvoa yhdessä mun pitkän ajan tavotteessa, eli yhden käden leuanvedossa? yks entinen telinevoimistelun ja yleisurheilun suomen mestari, oli sitä mieltä että kun menis lisäpaino-leuanvedossa 50kg:lla toistoja, niin vois mennä todennäkösesti yhel kädel.
En nyt tosta päätellyt yhtään mitään, mutta kenties ne harvat jotka tähän urotekoon kykenevät voivat jakaa neuvojaan? Treenaan leuanvetoa kerran viikkoon lisäpainoilla ja kevyillä viikoilla kestävyyttä omalla painolla. Kandeeko muulla ku leuoilla harjoittaa tätä varten? esim. hauistreenistä ei varmasti haittaa ole, mutta oon sitä mieltä että jänne ei kestä toisessa kädessä, joten oon lopettanut haba treenin täysin varmuuden vuoksi. Toki jos joku luotettava taho kokee hauiskäännöt erittäin hyödyllisiksi, niin saatan kokeilumielessä kokeilla josko sujuisi. Entäs sitten jotkut erikoistekniikat. kuten se ihme pyyhe/naru millä jotkut vetää avustettuja yhenkäden leukoja? entä yhen käden negatiiviset? ENLIGHTEN ME!

Suosittelen, että suoraan käännyt "yhden käden leuka" -ketjun pariin, jos haluat vinkkejä. Täällä aloittelijoiden peruskysymyksissä kuurot opettaa sokeita (ml. Allekirjoittanut), joten osaavammat vinkit on varmasti sielä tarjolla.

Viimeksi muokattu:
Minkälaisilla kengillä porukka tykkää kyykätä? Tollasilla pehmeillä lenkkareilla on kyllä perseestä!:/

Painonnosto/kyykkykengät on parhaat.

Sukatkin on paremmat kuin ne lenkkarit. Moni kyykkää converseillakin. Jos (kun) ei liikkuvuus riitä niin joku lauta tai vaikka pikku levypainot kantapäiden alle.

Osaisko joku neuvoa yhdessä mun pitkän ajan tavotteessa, eli yhden käden leuanvedossa? yks entinen telinevoimistelun ja yleisurheilun suomen mestari, oli sitä mieltä että kun menis lisäpaino-leuanvedossa 50kg:lla toistoja, niin vois mennä todennäkösesti yhel kädel.
En nyt tosta päätellyt yhtään mitään, mutta kenties ne harvat jotka tähän urotekoon kykenevät voivat jakaa neuvojaan? Treenaan leuanvetoa kerran viikkoon lisäpainoilla ja kevyillä viikoilla kestävyyttä omalla painolla. Kandeeko muulla ku leuoilla harjoittaa tätä varten? esim. hauistreenistä ei varmasti haittaa ole, mutta oon sitä mieltä että jänne ei kestä toisessa kädessä, joten oon lopettanut haba treenin täysin varmuuden vuoksi. Toki jos joku luotettava taho kokee hauiskäännöt erittäin hyödyllisiksi, niin saatan kokeilumielessä kokeilla josko sujuisi. Entäs sitten jotkut erikoistekniikat. kuten se ihme pyyhe/naru millä jotkut vetää avustettuja yhenkäden leukoja? entä yhen käden negatiiviset? ENLIGHTEN ME!

Katopa vaikka jutupista tai ihan mistä tahansa netistä one arm pull up tutorial tai one arm pull up progressions tms. Niitä ohjeita on helevetinmoinen määrä, mikä toki vaikeuttaa olennaisen tiedon löytymistä, mutta ei se niin mahdoton ole kuin äkkiseltään tuntuisi. Nivelet ja jänteet ovat kovimmilla ja niiden metabolinen nopeus on monta kertaa hitaampaa kuin lihaksen...ts. palautuminen on paljon hitaampaa....niinpä haiuksen voima ei ole tässä olelllinen seikka vaan se, kestääkö sulla paikat..koska n. 9/10 ei kestä, kannattaa kiinnittää huomio heti liikkuvuuden ja nivelhuollon parantamiseen ja asettaa tavoite hitaan mutta varmasti saavutettavan aikavälin päähän...

En tiiä mihi tää kuuluis mutta kysytään nyt täällä.
Onko mitään järkeä käydä reenaa, ennen kun lähtee nauttimaan kuningasalkoholia?

En tiiä mihi tää kuuluis mutta kysytään nyt täällä.
Onko mitään järkeä käydä reenaa, ennen kun lähtee nauttimaan kuningasalkoholia?

Totta kai on. Ei alkoholi täysin mitätöi treeniä. Palautumista voi häiritä hiukan, mutta ei se tarkoita, että treeni menisi täysin hukkaan. Muista kuitenki treenin ja ryyppäämisen välissä syödä hyvin. Silloin palautuminen lähtee käyntiin treenin jälkeen ja muutenkin ennen alkoholinkäyttöä on hyvä syödä.

Latest posts

Back
Ylös Bottom