3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Onko kellään kokemuksia Body-Solid -hauis/ojentajalaitteesta? Ajattelin tuollaisen hankkia, mutta onko järkeä?
Onko perus scott penkki parempi ja siihen mutkatanko? :)

täytyykö selkähieronnan koskee nii maa perkeleesti? :D käväsin hierottavana ku selkä vähä jumissa ja se tuntu aika ilkeelle ja nyt tuntuu että paikat on auki mut jäi mietityttään toi et täytyykö sen koskee?

täytyykö selkähieronnan koskee nii maa perkeleesti? :D käväsin hierottavana ku selkä vähä jumissa ja se tuntu aika ilkeelle ja nyt tuntuu että paikat on auki mut jäi mietityttään toi et täytyykö sen koskee?

Ihan normaalia se on, että hieronnat jälkeen paikat on arat. Silloin, kun itse jaksoin säännöllisesti käydä, niin ekan hieronnan jälkeisenä päivänä oli lihakset kipeät, mutta seuraavien kertojen jälkeen ei enään oikeastaan.

Ei. En puhu thaihieronnasta.

NoobPenkki, miten ois ihan käsipainot..?

Kysymys: Jos haluaisi jostain syystä tietyksi päiväksi maksimaalisen pumpin / vähäiset lihakset mahdollisimman hyvin näkyviin, mitä pitää tehdä? Mitä esim kisaavat tekee just ennen kisoja? (Kysyn lähinnä yleisestä mielenkiinnosta, mutta siis kuvitteellinen tilanne ois esim kuvattavana oleminen tai muu esiintyminen.)

Kysymys: Jos haluaisi jostain syystä tietyksi päiväksi maksimaalisen pumpin / vähäiset lihakset mahdollisimman hyvin näkyviin, mitä pitää tehdä? Mitä esim kisaavat tekee just ennen kisoja? (Kysyn lähinnä yleisestä mielenkiinnosta, mutta siis kuvitteellinen tilanne ois esim kuvattavana oleminen tai muu esiintyminen.)

Veden, suolan ja hiilareiden määrillä kikkailemallahan se hoidetaan. Tuossa on ainakin jtn juttua aiheesta: T NATION | Shredded in 6 Days

Paljonkohan voimat tms. tippuu kun 2-4 viikkoa sairastelun takia joudun olemaan nyt pois? Olis kiva tietää, osaisko joku arvioida. Pienillä miinuksilla tässä (ikävä kyllä) ollaan, kun ei meinaa jaksaa syödä.

Paljonkohan voimat tms. tippuu kun 2-4 viikkoa sairastelun takia joudun olemaan nyt pois? Olis kiva tietää, osaisko joku arvioida. Pienillä miinuksilla tässä (ikävä kyllä) ollaan, kun ei meinaa jaksaa syödä.

Kyllä ne tippuu aika pirusti . Itse olin viikon kipeä ja alottelin kevyesti pari sarjaa per liiike ja kevyet painot nii ei pystyny liikuttamaan kunnolla käsiä eikä jalkoja seuraavana päivänä, tuli sen verran kipeäksi paristakin sarjasta. Mutta kyllä ne voimat takas tulee viikon parin päästä.

Ei mitään käytännön väliä jos et ole kisoihin menossa. Välillä on pakko sairastaa eikä sille vaan voi mitään. Hermosto ja kroppa menee parantelutilaan, jonka jälkeen ei voimatasot ole kuitenkaan huipussa. Uuteen nousuun taas sairastelun jälkeen.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Heitän pari esimerkkiä vain tähän alle ja toivoisin, että joku fiksumpi kertoisi miten treenata progressiivisesti.

Eli sain tehtyä penaa 70kgx12 75kgx10 80kgx8 85kgx8 ja vika tosi tiukka 87,5kgx6 niin miten mun nyt sitten tästä pitäisi jätkää nousujohteisesti? Treenaan kyllä niin että tuntuma on tärkeintä, mutta haluisin myös nousujohteisuutta:) KIITOS!:)

Heitän pari esimerkkiä vain tähän alle ja toivoisin, että joku fiksumpi kertoisi miten treenata progressiivisesti.

Eli sain tehtyä penaa 70kgx12 75kgx10 80kgx8 85kgx8 ja vika tosi tiukka 87,5kgx6 niin miten mun nyt sitten tästä pitäisi jätkää nousujohteisesti? Treenaan kyllä niin että tuntuma on tärkeintä, mutta haluisin myös nousujohteisuutta:) KIITOS!:)
Jos haluat kehitystä sarjapainoihin niin suosittelen tuota jto:n 3x4->6x6 systeemiä. Ketju aiheesta löytyy voimapuolelta.

Jos haluat kehitystä sarjapainoihin niin suosittelen tuota jto:n 3x4->6x6 systeemiä. Ketju aiheesta löytyy voimapuolelta.

Mutta kiinnostus kokonaan kehonrakkennus tyylisessä treenissä. Eikä voimapuolella niinkään. Siksi lähinnä täällä kysyinkin, että miten porukka pyrkii nostelemaan sarjapainoja tollaisilla sarjoilla. Kun kutosilla nyt ei vaan saa ihan samanlaista tuntumaa lihaksiin.

Mutta kiinnostus kokonaan kehonrakkennus tyylisessä treenissä. Eikä voimapuolella niinkään. Siksi lähinnä täällä kysyinkin, että miten porukka pyrkii nostelemaan sarjapainoja tollaisilla sarjoilla. Kun kutosilla nyt ei vaan saa ihan samanlaista tuntumaa lihaksiin.
Tuota samaa Jto:n progressiomallia voi aivan hyvin käyttää pitemmissäkin sarjoissa.

Moi.
Ostin tuossa super-gainer pro massan lisääjää.
Kuinka monta 1,5dl annosta on suositeltavaa tuota nauttia?
Onko näistä jotain haittaa?
Itse ottanut 2 annosta päivässä, lounaan jälkeisenä välipalana sekä palautusjuomana, mutta olen ajatellut myös iltapalan jälkeiseksi annokseksi.
Bulk-ruokavaliota olen rakentelemassa.

Moi.
Ostin tuossa super-gainer pro massan lisääjää.
Kuinka monta 1,5dl annosta on suositeltavaa tuota nauttia?
Onko näistä jotain haittaa?
Itse ottanut 2 annosta päivässä, lounaan jälkeisenä välipalana sekä palautusjuomana, mutta olen ajatellut myös iltapalan jälkeiseksi annokseksi.
Bulk-ruokavaliota olen rakentelemassa.
Ihan niin paljon kun kaloritarve vaatii. Eihän kukaan täällä voi tietää paljonko sulla jää kalorit uupumaan ilman tuota gaineria. Muista kuitenkin että gainerit on useimmiten heraa ja sokeria eli nopeasti imeytyvää hiilaria -> menee helposti vyötärölle. Noita kannattaa siis ajoittaa eniten treenin ympärille ja jos vaan mahdollista niin syödä vähän "puhtaammista" hiilihydraattilähteistä. Suosittelen tutustumaan instant oatsiin joka on imo paljon parempi hiilarinlähde (eli massanlisääjä) hitaammalla imeytyvyydellään.

Kiitos vastauksesta.
Katselinkin tuota Instant oatsia, näyttää löytyvän vanilija ja banaanin makuisina.
En löytänyt kokemuksia kyseisistä, kumpikohan mahtaa olla siedettävämpi.
Jos jollain kokemuksia kyseisestä, niin kertokaahan ihmeessä! :)

Back
Ylös Bottom