http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBHackSquat.htmlMitenhän toi hack-kyykky voidaan tehä tangolla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBHackSquat.htmlMitenhän toi hack-kyykky voidaan tehä tangolla?
menin hitto vieköön koittamaan hauiskääntöä ihan kylmiltä, selkä taisi venähtää. tekniikat on hallussa mutta jotain siinä tapahtu. ainakin pirun kipeä on, hengittäessäkin, mitä mahto tapahtua ja kauanko tuommosesta toipuminen vie aikaa suunnilleen?
Kannattaa etsiä palautusjuomia luontaistuotekaupoista. Harvemmin olen urheilukaupoissa nähnyt proteiineja tai palautusjuomia.Onko sen niminen palautusjuoma ku squeeze tai jotain sinne päin toimivaa vai onko se jotain halpis paskaa ku se on ainut juoma mitä paikallisessa urheilukaupassa myydään?
Lueskelin tosta arskan golden six - nimisestä ohjelmasta jolla se itte oli aikoinaan treenaillu. Kannattaako ottaa käyttöön? Onko tarpeeksi monipuolinen? Ammattilaisten mielipiteitä?
jo eli mietiskelen hyvää rasvanpoltto laitetta nyt kun säät ei salli lenkkejä :(
eli mulla onhimassa kyllä crosstrainer mutta ensaa sillä ku hikiseen 100 pulssin ja pohkeet kipeiks ja vikalla vaihteella pyörittelen, ja jos otan helpomman vaihteen käyttöön niin pitäis juosta ainakin tunti enne ku tulis kunnolla ees hiki joten mitä suosittelette?
Kannatta muistaa suojata kaulan ja suun alue hyvin, keuhkot ei tykkää pakkasella juoksentelusta.
Millasella penkki ohjelmalla sais penkki tuloksen nouseen nopeesti?
Mulla jökitti penkkitulos kauan aikaa samassa kunnes keksin 5*5:n ja ottaa salille mukaan palautusjuoman ja hörppiä aina välissä sitä.
thejoppe89 sanoi:Mulla jökitti penkkitulos kauan aikaa samassa kunnes keksin 5*5:n ja ottaa salille mukaan palautusjuoman ja hörppiä aina välissä sitä.
Mitä meinaat että tuo palkkarin hörppiminen jo treenin lomassa asiaan auttoi?
Mitenkä onnistuu lenkkeily(jalkatreeni) ja sali(yläkroppa) samaan aikaan? Jollain ehdotuksia hyvästä viikkoreeniohjelmasta? Ite miettisin 3xvko sali ja 3xvko(2x5km 1x10km) lenkki. Mitenkä kannattaa sijoittaa reenipäivät? Ruokavalio pysyy kuitenkin tuhtina (3000kcal/päivä).
Miksi ei lenkkeily käy jalkareenistä? Omana tavoitteena ei ole saada isoja lihaksia jalkoihin, vaan ennemminkin kestävyyttä, jotta jaksaa pitkäkestosia rääkkejä. Yläkroppaan tarvis saada tavaraa ihan yleisesti.Ensinnäkään lenkkeily EI käy jalkatreenistä. Kannattaa kuitenkin alussa vetää varovaisemmin ja lisäillä sitten treenimääriä jos vielä jaksaa palautua.