No ihan täysi kötöstyshän tuo on, ja koitan vähän perustellakin sitä sulle. Heivaa nyt kuitenkin tuo ohjelma ikkunasta ulos ja aloittele suosiolla treenailu 1-3 -jakoisella. Luultavasti saat sillä tavalla suurimman hyödyn. Päivä 1:
(wtf is pakkiteline? Joku hilavitkutinmasiina?). Ainoat okeasti pätevät liikkeet on dippi ja pystis kässäreillä. Ei ole mitään esimerkiksi sivuolkapäille tai takaolkapäille. Etuvipareiden tekeminen on turha rasti, koska sulta puuttuu käytännössä olkapäiden treenaaminen koko ohjelmasta. Ojentajille tuo 10 sarjaa on ihan kohtalainen määrä.
Päivä 2: heti toisena päivänä mennään metsähallituksen puolelle niin pahasti, että oikein ympäristöministeriö tykkää. En minä tätä sano mitenkään vittuiluna, mutta jonkun yhden pienen lihaksen nytkyttämiseen on ihan turha omistaa kokonaista päivää. PISTE. Epäkkäät sun pitäisi treenata joko olkapäiden tai selän kanssa. Ihan kohtalainen määrä sulla on sarjoja, mutta ne jakaantuu IMO hölmösti niin ettet sä oikeastaan kuormita mitään lihasta niin paljon kuin 5-jakoinen ohjelma edellyttää. Selkäpäivässä on jo lupaavaa yritystä mukana. Nuo kaikki liikkeet on ihan selkätreenin perusjuttuja - varsinkin jos meinaat leuat ottaa mukana kuvioihin. En vaan tajua mikä fiksaatio sulla on noihin 5x10 ja 5x20 -virityksiin
Päivä 4: Rintaa peräti viisi sarjaa yhden treenikierron aikana ja hyvin minimaalinen epäsuora rasitus ykköstreenissä? Mun mielestä huono idea. Jalkapäivässä ainoa positiivinen asia on kyykky. Sen sijaan poissaololla loistavat suorin jaloin vedot, jalkaprässit ja hackit. Koukistukset on ihan hyvä juttu takareisille, koska niille on mun mielestäni vähän hankala löytää SJMV:n lisäksi yleispäteviä compound-liikkeitä. Sen sijaan hus pois nuo loitontajat ja lähentäjät - tässä vaiheessa saliuraa et niitä ohjelmassa tarvi.
Nämä mulla nyt ekana tuli mieleen. Marde voi perustella sulle vielä lisää juttuja.