Alle 18-vuotiaitten tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
adidaz sanoi:
Mutta kreatiinit,proteiinit ym. nehän on ilmeisesti tarkoitettu "helpottamaan treenaamista" ,ihan niinkun tossa jo joku sanokin että on "helpompaa" ottaa ne jne.. kun syödä sen edestä terveellistä ja ravitsevaa ruokaa. Ja sitten se toinen juttu että krealla ja muilla jauhoillahan ilmeisesti saa aika helposti jonkin verran just näihin maksimi nostoihin kiloja lisää, ja varmasti ainakin nopeammin kuin ilman niitä.
Niin herää kysymys että eikö se ole jonkinlainen oikotie onneen??? Eikö treenin kuulukkin olla kovaa, eikö siinä kuulu antaa kaikkensa ja nähdä niin paljon vaivaa että ei kertakaikkiaan tarviste mitään lisäravinteita..helpottaakseen kehittymistään. Mielestäni kokoon/painoon nähden tehdyt ns. "kovat" tulokset(mitä ne sitten kenenkin mielestä on) ilman erillisiä kehittymistä helpottavia/nopeuttavia aineita, on vaan kertakaikkiaan jossain määrin kunnioitettavampia. (Minun ei ole tässä tarkoitus moralisoida eikä vähätellä niitä jotka ovat valinneet sen "helpomman tien",koska MITKÄÄN aineet ei poista sitä faktaa että jos se rauta tottelee niin se syy löytyy geeneistä, korvien välistä sekä rinnan alla olevasta sisusta!!) Kunnioittaen kaikkia punttien heiluttelioita. :piis:

Se on hyvä, jos olo itsestä tuntuu kovalta kun ei käytä "jauhoja". Mutta aika harva treenauksesta enemmän tietävä antaa enemmän arvoa tuloksille jos ne on tehty ilman lisäravinteita, kun tosiaan pidetään mielessä että ne ovat vain ruokaa (siis jauhot, ei tulokset :) ).

Se on sitten eri asia kun saavuttaa kovia tuloksia natuna.

Ei silti, hienot tulokset.

adidaz sanoi:
Mutta kreatiinit,proteiinit ym. nehän on ilmeisesti tarkoitettu "helpottamaan treenaamista" ,ihan niinkun tossa jo joku sanokin että on "helpompaa" ottaa ne jne.. kun syödä sen edestä terveellistä ja ravitsevaa ruokaa. Ja sitten se toinen juttu että krealla ja muilla jauhoillahan ilmeisesti saa aika helposti jonkin verran just näihin maksimi nostoihin kiloja lisää, ja varmasti ainakin nopeammin kuin ilman niitä.
Niin herää kysymys että eikö se ole jonkinlainen oikotie onneen??? Eikö treenin kuulukkin olla kovaa, eikö siinä kuulu antaa kaikkensa ja nähdä niin paljon vaivaa että ei kertakaikkiaan tarviste mitään lisäravinteita..helpottaakseen kehittymistään. Mielestäni kokoon/painoon nähden tehdyt ns. "kovat" tulokset(mitä ne sitten kenenkin mielestä on) ilman erillisiä kehittymistä helpottavia/nopeuttavia aineita, on vaan kertakaikkiaan jossain määrin kunnioitettavampia. (Minun ei ole tässä tarkoitus moralisoida eikä vähätellä niitä jotka ovat valinneet sen "helpomman tien",koska MITKÄÄN aineet ei poista sitä faktaa että jos se rauta tottelee niin se syy löytyy geeneistä, korvien välistä sekä rinnan alla olevasta sisusta!!) Kunnioittaen kaikkia punttien heiluttelioita. :piis:

Olipas muuten aivan uskomatonta paskaa
:david:

adidaz sanoi:
krealla ja muilla jauhoillahan ilmeisesti saa aika helposti jonkin verran just näihin maksimi nostoihin kiloja lisää, ja varmasti ainakin nopeammin kuin ilman niitä.

eikö se ole jonkinlainen oikotie onneen?

Mielestäni kokoon/painoon nähden tehdyt ns. "kovat" tulokset(mitä ne sitten kenenkin mielestä on) ilman erillisiä kehittymistä helpottavia/nopeuttavia aineita, on vaan kertakaikkiaan jossain määrin kunnioitettavampia.

Minun ei ole tässä tarkoitus moralisoida eikä vähätellä niitä jotka ovat valinneet sen "helpomman tien",

No hohhoijjaa. Paskat ne lisäravinteet mitään kiloja tuo, ei ne nyt mitään horkkaa ole. :jahas:

adidaz: mitä jos lakkaisit syömästä ruokaa? Eivätkö tulokset olisi tällöin paljon kunnioitettavampia kuin silloin, jos syöt ruokaa?

adidaz sanoi:
Lisäravinteisiin..kreatiineihin ,proteiineihin yms. en ole suostunut koskemaan!!
Olen osittain samaa mieltä. Mielestäni monet, etenkin nuoret, aloittelevat punttaajat, säätävät aivan liikaa palautusjuomien ja kreatiinien kanssa. Luullaan, että ei voi kehittyä ilman niitä. Kun joku sanoo, että ei viitsi vetää jauhoja, niin tulee vittuilua tyyliin "luuletsä et se on jotai horkkaa???+" tai "samaa ainetta se on ku safkassaki!!!1". Mutta nämä argumentit kaatuvaat jo omaan dorkuuteensa. Niin, ei se todellakaan ole muuta, kuin samaa ainetta mitä saa safkasta. Imeytyy ehkä hieman nopeammin, helpompi nauttia ja kuljettaa mukana, mutta eipä niissä paljon muita etuja ole.

Itse en ole eroa huomannut, vaikka jauhot pois jätinkin. Tai no, ilmavaivat vähenivät. Nautin enemmän kiinteästä safkasta.

Sinulle, joka halusit maksimoida treenistä saatavan hyödyn.. Teethän varmasti kaikki palauttavat treenit, käyt hieronnassa viikottain, otat kylmä-kuumasuihkun treenin jälkeen, käyt avannossa, venyttelet lihakset perusteellisesti päivittäin, syöt kunnon ruoan (et pelkästään palautusjuoman), nukut tarpeeksi ja treenaat mahdollisimman optimaalisella ohjelmalla. Kai nämä asiat ovat kunnossa.. ?

Loppuun vielä kulunut klisee:
"Viiskytvuotta sitten ei mitään jauhoja vedetty, mutta silti rauta liikkui!"

juu tässä kattelin että huh huh mitä tuloksia minun ikäsiltä kavereilta. ite oon reenannu vuoden massareeniä. painoo 90.
penkki 70-->85
mave kerran kokeillu 140, mavea ennoo enempää tehny ku selkä ollu 6 kk paskana kiekkohommista.
kyykky jotain 150-160... ennoo maksimia kokeillu ikinä... toi on viime syksyltä ennen selän paukahdusta :) :rock:

adidaz sanoi:

Eikö se ny ole ihan sama syökö vai juoko ne ravintonsa?

Ikää 15v
Paino 73kg
Pituus 177cm
Body tyylistä treeniä takana 9kk,
penkki kk sitten 75kg
ja puolikyykky 6*85kg
mavea en oo tehny...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
gnut sanoi:
Sinulle, joka halusit maksimoida treenistä saatavan hyödyn.. Teethän varmasti kaikki palauttavat treenit, käyt hieronnassa viikottain, otat kylmä-kuumasuihkun treenin jälkeen, käyt avannossa, venyttelet lihakset perusteellisesti päivittäin, syöt kunnon ruoan (et pelkästään palautusjuoman), nukut tarpeeksi ja treenaat mahdollisimman optimaalisella ohjelmalla. Kai nämä asiat ovat kunnossa.. ?

Ahaa. Tyhmää vetää palautumisjuoma, jos ei myös ui avannossa?
Hohhoijaa..
Jos oikein pinnistät ymmärrät kyllä mitä ajoin takaa.

Ja asiallisesti vastatakseni: yritän pitää asiat niin kunnossa kuin mahdollista. Hierontaan ei ole varaa, mutta tyttöystävä nakitetaan toisinaan tähän hommaan. Syön kunnolla, nukun tarpeeksi. Ohjelma on mega-duty -tyyppinen, mielestäni melko optimaalinen itselleni. Venyttelyä harrastan. Osan luettelosi kohdista en usko antavan juurikaan hyötyä.

Mielestäni on edelleenkin järjetöntä ottaa se riski, että pidentää katabolista tilaa turhaan, kun ei jostain periaatesyystä voi palautumisjuomaa juoda. En tietenkään väitä, ettei ilman lisäravinteita voisi kehittyä.

lasikuitujeesus sanoi:
Ahaa. Tyhmää vetää palautumisjuoma, jos ei myös ui avannossa?
Hohhoijaa..
Jos oikein pinnistät ymmärrät kyllä mitä ajoin takaa.
Hohhoijjaa vaan takasin sulle, vitun ylimielinen paskaläjä.

Sanoit, että haluat saada maksimaalisen hyödyn treenistä ja ravinnosta.

Kuitenkaan et vaivaudu käyttämään muita sallittuja apukeinoja, kuin palautusjuomaa. Vaikuttaa jotenkin ristiriitaiselta.

Itellä tämmösiä tuloksia:
- penkki 85kg
- kyyky 120kg
- leuanveto ylätaljassa 120kg

Olen 186 pitkä ja painoo semmoset 80, salilla oon käyny noin puoli vuotta, joskus ollu muutaman viikon taukoja kun ei oo ehtinyt käymään.

gnut sanoi:
Sanoit, että haluat saada maksimaalisen hyödyn treenistä ja ravinnosta.

Kuitenkaan et vaivaudu käyttämään muita sallittuja apukeinoja, kuin palautusjuomaa. Vaikuttaa jotenkin ristiriitaiselta.

Miten niin en vaivaudu? Juurihan kirjoitin että kaiken pitäisi olla kunnossa. Treeniohjelma sopii hyvin itselle, syön tarpeeksi, nukun tarpeeksi, ammattilaisen luona hieronnassa alan käydä kun rahatilanne antaa myöten, venyttelen jne.
Avannosta en usko olevan hyötyä.

Mikä kohta jäi epäselväksi? Minkälaisia "sallittuja apukeinoja" suosittelisit?

Ps. Etkö muka itse halua saada mahd. suurta hyötyä treenistä? Ei mun mielestä koskaan pääse mihinkään jos ei aina pyri parhaaseen.

gnut sanoi:
Hohhoijjaa vaan takasin sulle, vitun ylimielinen paskaläjä.

Nojoo, ehkä tämä oli ihan ansaittu. Tuli kirjoitettua "vähän" provosoiva viesti. Pahoittelut siitä.

Kuitenkaan en ymmärrä, mistä viestistäni saisi sen käsityksen, että ainoa tapa jolla yritän maksimoida treenin hyödyn olisi palautusjuoma.. Jos saa täytyy kyseessä olla kirjoitusvirhe tai ajatuskatko.

Menee kyllä kaukaa ohi aiheesta tämä väittely. Sori.

lasikuitujeesus sanoi:
Nojoo, ehkä tämä oli ihan ansaittu. Tuli kirjoitettua "vähän" provosoiva viesti. Pahoittelut siitä.

Kuitenkaan en ymmärrä, mistä viestistäni saisi sen käsityksen, että ainoa tapa jolla yritän maksimoida treenin hyödyn olisi palautusjuoma.. Jos saa täytyy kyseessä olla kirjoitusvirhe tai ajatuskatko.

Menee kyllä kaukaa ohi aiheesta tämä väittely. Sori.
Mun pointti oli, että usein säädetään liikaa vaan palautusjuoman kanssa, eikä tajuta, että palautumista voi avittaa monella muullakin konstilla. Sitten se menee just sen palautusjuoman kanssa hifistelemiseksi.

Sain jotenkin väärän käsityksen sun tekstistäs. Oon usein aika sekasin. Sori.

:kippis1:

Force sanoi:
Siitä on hyötyä.

Lueskelin tuossa vanhoja threadeja aiheesta ja näin ilmeisesti onkin! Nyt olen siis jälleen viisaampi. Taitaa vaan kokeilu joutua odottamaan puolisen vuotta.. :)

Rupee ihan hävettämään omat tuloksen kun oon 189cm/85kg/17v
Penkki 105
Kyykky 100 (en ole kokeillut maksimia)
MAVE 110 (--I I--)
:nolo:

Back
Ylös Bottom