Alle 18-vuotiaitten tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näissäkin hommissa se parhaiten nauraa joka viimoseksi höröttää, eli aloitustasolla ei ole mitään väliä...eikä edes sillä mitä tulet saamaan jatkossa ylös. Tärkeintä on että nautit siitä mitä teet, olipa se sitten vaikka pitsin nypläystä.
Elämä on liian lyhyt siihen, että miettii "mitä muut on tästä mieltä"..niin kauan kun omat tekemiset ei loukkaa ketään, ni ei muuta ku hanaa vaan..vaikka sitten 30kg:lla :thumbs:

Joo kyllä ehdottomasti kannattaa tehdä omien kykyjen mukaan. Kyllä mä muistan kuinka mua hävetti niin helvetisti alussa tehdä penkkiä 30 kilolla ja jotain hauiskääntöä 15 kilolla, mutta pikkuhiljaa ne tulokset lähti nouseen eikä enää tarvi häpeillä mitään, vaikka tulokset ei mitään mahtavia olekaan. Egopellet sen sijaan jaksaa aina naurattaa. Ei siellä salilla kannata ottaa stressiä siitä mitä muut ajattelee, itseään vartenhan salilla käydään.

Kannattaa muistaa, että sen saliharrastuksen kaikki on joskus itsekin aloittanut ja jokainen varmasti ymmärtää, että ei heti rautaa nouse paljon. En ole kyllä vielä koskaan nähnyt, että joku olisi tullut nauramaan tai kommentoimaan toisten rautoja.

ekalla kertaa tais 38kg jäädä rinnalle penkissä :D
mavea koitin ekaa kertaa kun olin n. 12-18kk treenaillut lähinnä penkkiä ja hauista jolloin mave 140kg.
kyykky oli jotain 140-150kg luokkaa, tosin ennen kyykyn aloittamista olin tehnyt mavea sillasen 12kk

Maksimia en oo yhdessäkään liikkeessä kokeillut... Kyykkyä teen 3*12*50kg, penkkiä 3*12*50kg, hauiskääntöjä 12,5kg painoilla jne... ei oo paljoo kehumista vaik pituutta on 181cm ja painoakin löytyy :) mut toivottavasti ne pikkuhiljaa kasvaa. Sitä odotellessa.

Alotin salilla käymisen oikeen tosissaan viikko pari sitten :rock: On sitä muutenki kyl enne reenattu.
On muuten ihana aikaa tää alkupuoli ku rautaa saa laittaa lisää koko aja :D
Mut jotaa tulosta: pena siin 70, mave ykköne 120 kg, kyykyst en tiiä, lisäpainoleuat 55 kg ykköne, ja muutenki oon voimapuoleen iha tyytyväine :)

Kyl muuten auttaa oikeest ku on tietoa asioista, siitä iso :thumbs: pakkikselle.

Tulokset ja mitat saliharrastuksen aloittaessa...

Juu elikkäs tämmöistä threadia en ainakaan haulla löytänyt.

Eli mitkä olivat/ovat huipputuloksesi (eri liikkeissä) ja pituutesi sekä painosi kun aloitit salilla käynnin?
Jos olet jo kauemmin käynyt salilla niin voi laittaa myös nykyiset tiedot.
Jos taas olet tällä hetkellä aloittelija niin voit käydä silloin tällöin päivittämässä tilastoja.

Itse esimerkiksi Olin 198cm pitkä ja painoin 68kg. Olin siis reilusti alipainoinen, joka oli suurin syy salilla käynnin aloittamiseen. Maastaveto oli silloin 70kg ja kyykky samaa luokkaa.
Nyt sitten reilun vuoden treenailun jälkeen 201cm/84kg (olen siis edelleen alipainoinen). Rasvaprosentti on alle 10. Vedän maasta 120kg ja kyykkäsin parhaimmillaan saman verran. Nyt kuitenkin suurinpiirtein 100kg. Eli kehitystä on tapahtunut omasta mielestä ihan kiitettävästi.:)

aloittaessani olin noiin 164cm/90kiloa, Ja sain 0 leukaa ja max joku 8 punnerrusta.
Penkistä nousi 40kiloo ja kyykky oli joku 80kiloa ja maastaveto 95kg

Nykyään 174/106kiloa :D, ja 3 leukaa ja 55 punnerrusta, penkistä se 120kiloa ja kyykystä 155kiloa ja veto 180kiloa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aloitin puntilla käynnin noin vuosi sitten. Pituutta oli silloin 160 ja painoa 50. Taisin saada silloin penkistä 40 ja varmaan myös mavesta ja kyykystä saman verran. Nykyään pituutta 165 ja painoa 63. Penkistä menee 65, mavesta 115 ja kyykystä 95. Ihan hyvä kehitys minun kokoiselle kaverille. :rock:

2 vuotta sitten aloitin treenaamisen. Silloin pituus 176 ja paino ~77kg. Tulokset olivat luokkaa penkki 70, kyykky 100. Mavea ku alotin vuosi sitten tekemään, maksimi oli ehkä 130kg.

Nyt paino 84, penkki 120, kyykky 145 ja veto 180.

Noin kaksi vuotta sitten kun aloitin treenaamisen olin 173cm pitkä ja painoin 60kg, penkistä nous 40kg, leukoja sain jonku 8-10, kyykkyä ja mavea en ihan alusta asti tehnyt. Nykyään oon saman pituinen, paino ~80, vedän leukoja about tuplasti enemmän, penkki on 95, kyykky 120 ja mave 120.

Ikä 17, paino 59kg ja pituus 174cm.

Vasta äskettäin aloin käymään salilla, hieman hapuilua homma on vieläkin. Penkistä nousi aivan alussa 47,5kg, nyt muutama viikko myöhemmin 55kg. Muita en ole juuri kerinnyt/viitsinyt koittaa. Katsotaan sitten myöhempänä ajankohtana, kuinka mavet sun muut sujuu.

Tavoitteena nostaa penkistä vuoden päästä 75kg, tai ylikin. Onkohan mahdollista?

Viimeksi muokattu:
Ikä 17, paino 59kg ja pituus 174cm.

Vasta äskettäin aloin käymään salilla, hieman hapuilua homma on vieläkin. Penkistä nousi aivan alussa 47,5kg, nyt muutama viikko myöhemmin 55kg. Muita en ole juuri kerinnyt/viitsinyt koittaa. Katsotaan sitten myöhempänä ajankohtana, kuinka mavet sun muut sujuu.

Tavoitteena nostaa penkistä vuoden päästä 75kg, tai ylikin. Onkohan mahdollista?
helposti.

Itsellä noin puoli vuotta treeniä takana ja esimerkiksi ekoilla kerroilla sain 6 leukaa, nyt oon parhaimmillaan saanut 15, ja penkistä nousi ekalla kerralla 60kg, ja nyt 90kg.

Joku 1.5 vuotta sitten 186cm/82kg rrv 70kg, penkki 65kg, etukyykky 60-70kg ja 4 leukaa.

Nyt 188cm/90kg rrv +100kg, penkki 100kg ja 6x85kg, etukyykky 115kg, syväkyykky 135kg, raaka tempaus 72.5kg ja leuat 13xop ja 1xop+35kg.

helposti.

Itsellä noin puoli vuotta treeniä takana ja esimerkiksi ekoilla kerroilla sain 6 leukaa, nyt oon parhaimmillaan saanut 15, ja penkistä nousi ekalla kerralla 60kg, ja nyt 90kg.

Ei muuten kannata kuvitella, että joka jamppa pukkaa puolen vuoden treenaamisella 90kg penkistä. Uskaltaisin jopa väittää suht kovaksi saavutukseksi. (Varsinkin kun leuanvetojen tuloskin on kovasti parantunut eli sikabulkilla ei ole vedetty) :D

Ei muuten kannata kuvitella, että joka jamppa pukkaa puolen vuoden treenaamisella 90kg penkistä. Uskaltaisin jopa väittää suht kovaksi saavutukseksi. (Varsinkin kun leuanvetojen tuloskin on kovasti parantunut eli sikabulkilla ei ole vedetty) :D

itsellä kanssa treenitaustaa 9kk ja penkistä pukkaa ~90kg. sarjana nostettu 3x80kg jossa ehkä parille toistolle varaa. mutta 7 viikon jälkeen kun tämän hetkinen penkkiohjelma päättyy niin saadan se oikea maximi. ja leuoista sen verran että 67kilosena tuli vedettyä 14, nyt 83kilosena 16. eli tulihan tota lihasta(läskiä;)) vähän otettua, mutta en mä tota mikskään sikabulkiks sanois. pituutta kuitenkin 183,5cm.

muita tuloksia on mave 140kg joka tuli tässä kuukaustakaperin kun ekaa kertaa koko liikettä kunnolla tein.

kyykky jotain 3x8 60kg otettu vasemman polven takia joka parivuotta sitten muissa harrastuksissa hajos ja ton takia ei kauheesti kyykky innosta. aina silloin tällöin tulee kokeiltua kestääkö, jos se vaikka alkaiskin sujumaan.:rolleyes:

nii ja ikä 17v.

Itsellä sellanen 2 vuotta kunnon reeniä takana, tosin loukkaantuminen ja 2 kesää ollu välissä. Mutta niin asiaan, pituutta 179, painoa 76 ja sellanen reilu 20 leukaa menee et ei tässä ihan mitään sikabulkkia olla vedetty, ku palatki näkyy. :) mut tuossa parit tulokset:
penkki 2*95 kg
mave 8*145 kg
Ehkä sitä joskus vielä johonkin kasvaa.:rock:

Ikää tosiaan 17v.

Back
Ylös Bottom