Alkolakko -thread (ei absolutisteille eikä humalaisille)

Neljäs viikonloppu putkeen tipatonta. Tälle tielle olisi tarkoitus jäädä toistaiseksi. Tuli kiintiö täyteen örvellyksestä. Päihteetön elämä tuntuu taas vaihteeksi antoisammalta ja mikä parasta, reenihommatkin kiittävät.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ruotsin risteily odottaa loppuviikosta, mutta oon jo jonkun aikaa harkinnu että pitäis tipatonta sen jälkeen vähintään kolme viikkoa. Tahtoo mennä kaikki vapaapäivät enemmän tai vähemmän tuubassa. tällä viikolla kolme selvää päivää ja edellisellä sitten normi viis. Mieli on matalana, darrapäivät hirveitä jne. On vaan jotenkin outoa keksiä muuta tekemistä ku dokaaminen lauantaisin. :-D Talviki on niin lame kun en tykkää kylmästä yhtään. Noh, ilmottelen muutaman viikon päästä että onko tipaton kestänyt :)

Yritin tipatonta tammikuuta pitää, mutta ei onnistunut mitenkään. Tammikuu oli itse asiassa lomailusta johtuen erittäin kostea. Oli joulu-tammikuussa n. 4 viikon putki päivittäistä ryyppäämistä. Pidemmällä aikavälilläkin on ollut n. vuosi 3-7 päivää viikossa dokaamista. Mä olen melekoisen viinaanmenevä, suvun kiroa lie. Ollaan koko suku sellaisia juroja pohjolaisia häjyjä, jotka ei selvin päin turhaa sanaa sano, ja humalassakin puhutaan enemmän "voimalla" kuin kielellä! Itse juon elämäniloa saadakseni ja ahdistusta lievittääkseni.

Mutta nyt olin viikonlopun selvänä, ja tiistaina tulis kokonainen selvä viikko putkeen! Hieno fiilis, kun on saanut tehtyä muitakin hommia, ku ryypättyä. Muun muassa salilla on tullut käytyä.

Täällä oltu 4 viikonloppua juomatta. Tammikuun eka viikonloppu meni ihan kunnolla överiksi kun armeijasta pääsin.. Kulkee reenit muuten paremmin kun ei juopottele 2x viikossa! :)

kuivakausi alkoi 2 tammikuuta ja ois tarkoitus olla maaliskuun viimiseen vkl asti. Eli jotain 5 vk menny nyt. Ei ongelmia. ei oo edes tehny mieli ottaa keittoa:):thumbs:

ja pitää edelleen..
ei tää oo pöllömpää alkoholitonkaan elämä :)

Kappas, en olekaan ainoa. Minäkään en ole ottanut tippaakaan alkoa tällä vuosikymmenellä, ja tosiaan, ei ole ollenkaan pöllompää tällainen elämä. :)

Tipaton helmikuu loppu. Aloitin kyllä jo hieman tammikuun puolella, kun ei vaan enää innostanut kaljoittelu. Pienimuotoisen dietin vetäsin samalla ja nesteineen reilut viisi kiloa hävisi. Ihan tyytyväinen olen itseeni niin fyysisesti, kuin henkisestikin. Ensi viikonloppuna menee kuitenkin varmaan kännäämisen puolelle.

10. viikon jälkeen voisi alotella taas lakkoa. Tammikuun tuossa pidinkin jo tipatonta. Sen jälkeen mennyt taas joka viikonloppu ja välillä viikollakin. Tosissaan 10. viikko on lomaa, joten sen jälkeen alkaa.

Olutlakko alkoi, samalla myös karppaus + hiilaripitoisten alkoholijuomien lakkoilu.
Viskiä, kossua jne enää + light-siideriä. Pitää pari viikkoa nyt koitella ensialkuun.

Olutlakko alkoi, samalla myös karppaus + hiilaripitoisten alkoholijuomien lakkoilu.
Viskiä, kossua jne enää + light-siideriä. Pitää pari viikkoa nyt koitella ensialkuun.

Laitetaas nyt avuksi pari hyvää "karppaajan" janojuomaa...
  • Lidlistä light-mallinen greippilimu ja gin --> low carb lonkero.
  • Pepsi MAX ja jallu --> low carb jallukola
  • Pepsi MAX ja tumma rommi (plus vähän sitruunaa, jos sallii) --> low carb cuba libre
  • Sprite zero ja valkkari --> normi sprizer
  • Bud light
Tsemppiä koitokseen =)

Tuli niin kauhea morkkis tosta viikontakasesta ryyppäämisestä että taidan taas laittaa korkin kiinni ainakin puoleksi vuodeksi. Treeni ei kulje, uni kärsii, tulee syötyä miten sattuu. Ainoa asia mikä juomisen teki mukavaksi oli se että kukaan kavereista ei tullut missään vaiheessa tunkemaan mitään alkoholipitoista mun kurkusta alas väkisin niinkun yleensä jos satun olemaan paikalla. Sitäpaitsi jos juon niin poltan jostain syystä aina myös tupakkaa.

Nyt alkanu olo normalisoitumaan ja tänään oli tasapainokin palannut normaaliksi noihin handbalancing hommiin. Taidan oikeasti ruveta absolutisoitumaan for real kun siitä aina "vittuillaan". Ihan kostoksi. Ja jo senkin takia että juominen on typerää, ja kallista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom