Alkolakko -thread (ei absolutisteille eikä humalaisille)

Tänne nyt kaikki alkoholin nauttimislakossa olevat pitämään kirjaa selvistä viikoista ja tukemaan toisia ponnisteluissa. Huom! Tämä ei ole ihmisille jotka eivät luonnostaankaan käytä alkoholia vaan meille jotka olemme käytöstä tauolla.

Niin ja minulla kopsahti tänään ensimmäinen täysi viikko ilman olutta ja muita alkomaholi -tuotteita. Mutta kokemuksesta tiedän että tuo 4-5 viikkoa kyllä menee helposti ilman, sen jälkeen koko lakon mielekkyys alkaa epäilyttämään :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aikansa kun on juomatta, niin jotenkin siihen tottuu, sitten osaa ottaa harvakseltaan ilman ongelmia. Suosittelen venyttämään taukoa kuukausien pituiseksi.

Joo, tuo on kyllä tiedossa, mutta jotenkin mulla meinaa vain käydä toisin päin. Tottuu siihen alkoholin käyttöön ja sitten sitä tulee oteltua useamman kerran viikossa vaikkei edes ole humalassa. Eihän siinä muuten mitään mutta täysin turhaa touhua ja treenailutkin menee aina sitten vähän miten sattuu. Ja itse kun tulee vielä poltettua vain kaljaa ottaessa niin vielä sekin morkkis siihen päälle...

Itsellä tulee kohta 3 viikkoo selvinpäin ja asiallisesti. Vielä jos toiset 3 viikkoa olisi.
Se on kauan, kun lähdetään siitä että viimeksi kuukauden tauko oli keväällä 2008 :rolleyes:
Sääli että melkein koko tän 3 viikkoo oon sairastellu ja en oo päässy ihan niin hyvin salille kun oli tarkotus.

Jaa...viimeksi tainnut juoda vappuna...eikä tässä sen kummempia syitä ole ollut olla juomatta,ei vaan ole maistunut!!!Yöelämässä tullut kyllä pyörittyä samoin terasseilla,mutta limu-linjalla...Toistaiseksi taitaapi jatkua näin :kippis1:

Joo, tuo on kyllä tiedossa, mutta jotenkin mulla meinaa vain käydä toisin päin. Tottuu siihen alkoholin käyttöön ja sitten sitä tulee oteltua useamman kerran viikossa vaikkei edes ole humalassa. Eihän siinä muuten mitään mutta täysin turhaa touhua ja treenailutkin menee aina sitten vähän miten sattuu. Ja itse kun tulee vielä poltettua vain kaljaa ottaessa niin vielä sekin morkkis siihen päälle...

Olet niiiin oikeassa. Jos dokaaminen muuttuu rutiiniksi, niin ei siinä ole enää mitään hauskaa. Itse olen dokannut heinäkuun puolivälin jälkeen kolme kertaa, viimeksi tämän viikon tiistaina. Seuraavan kerran asiaa voisi harkita taas 2, 3 viikon kuluttua. Säästyypähän rahaa ja röökilakko kestää varmemmin. Absolutismi ei kiinnosta mutta morkkikset tulevat vuosi vuodelta pahemmiksi ja yleinen, kaikkialle ulottuva kännihypetys vituttaa nykyään aivan järjettömästi.

Elokuun alusta lähtien ollut juomatta. Näin pitkää taukoo ei oo ollutkaan hetkeen.. olisko joskus 2 vuotta sitten ollut.

Tekee kyl hyvää päälle, harrastukselle ja lompakolle, kun ei aina tarvi kaupasta ottaa sitä olut lootaa mukaan.

Lakkoo aatelin jatkaa vielä hyvän tovin ;)

Ite on tullu pämpättyä aika paljo viimeisen kahen vuoden aikana (lasken rankaksi n.2-3 krt. viikossa). Vapun jälkeisessä kohmelossa tajusin, ettei tässä ole perkele mitään järkeä. Pidin semmosen kuuden viikon tauon, jonka jälkeen ei oo tullu juotua humalahakuisesti kuin muutamasti. Lyhyt taukohan tuo oli, mutta avasi oikeasti silmät. Suosittelen kaikille, joista tuntuu että lähtee mopo käsistä vähän liian usein...

En oo kyl koskaan ollut alkolakossa, enkä ala. Otan sillon kun huvittaa, mua vaan sattuu huvittamaan kohtuu harvoin.
Ja "parilla" tulee käytyä tosi harvoin kanssa, just laskin että kolmen vuoden sisään oon kolme kertaa käyny :D

Vuoden vaihteessa oli 4 päivän ränni, jonka jälkeen aattelin pitää tipattoman tammikuun. Selvänä olo jäi kuitenkin jotenkin päälle ja samalla tipattomalla ollaan edelleen, nyt jo kahdeksatta kuukautta.

Menny kesä ihan täysin juhliessa :kippis1: 2 kertaa viikossa. Nyt olis tarkotus alottaa kuukauden tipaton. Jonka jälkeen juhlisin 3 kertaa kuukaudessa max

eipä oo heinäkuun puolen välin jälkeen tullut juotua ku kerran. ja sekin "pakosta". oli aika jollon tuli dokailtua paljonkin, mutta nyttemmin ei vaan oo enää kiinnostanut tuo humaltuminen ja se viinakaan ei maistu. ja se siinä just eniten sit ottaa pannuun se rahanmeno ja treenien vituiks meneminen :) näillä mennään!

Pitäisi itsekkin harkita alkolakkoa. Jos tuossa syssymmällä keskittyisi enemmän kouluun ja treenaukseen. Voisi samalla koittaa kiristelläkkin hiukan. Jonkin itsepuolustuslajin voisi myös aloittaa. Näin ei sitten kerkeä juomaan ollenkaan ja vähäinenkin juominen aiheuttaa morkkista, koska pitäisi laihduttaa. :D

Viimeksi tammikuussa olin tipattomalla, joka kestikin lähes pari kuukautta. Nykyään kuvioihin on vaan tullut enemmän ja enemmän kalsarikänni meininki. Baarissa voi hyvin olla selvinpäin, mutta ai että kun on rankka työviikko ohi ja katsoo sohvalla leffaa/pelailee boxilla ja juo samalla sen 6-8 kylmää olutta. Tuota nyt ei kännin juomiseksi voi sanoa, mutta turhaahan tuokin on.

8 kuukautta ollu intissä ja lähestulkoon joka lomalla on tullut otettua tuota alkoholia.
Tänään päätin että aloitan jonkinmoisen juomalakon. Tänne voisi sitten päivitellä miten onnistuu. Nyt ilman alkoholia ollaan menty 1 viikko.

Täällä ois saman suuntaiset aikeet. Tarkoitus olis olla 100 päivää ilman alkoa. Nyt on seitsemän takana, että joulukuussa vois sitten katella miten maistuu. Taustasta sen verran, että on maistunut 1-2 krt/vko.

Neljä viikkoa nyt tullut oltua selvinpäin..suht.helposti mennyt. Jos ensi viikolla kutsu tulee poliisikoulun valintakokeisiin, olisi tarkoitus ainakin sinne syyskuun loppuun asti juomataukoa pitää.Treenit ainakin sujuu paremmin..itse en oikein osaa "sivistyneesti" ottaa ja krapulat ovat sen mukaisia, joten parempi olla ilman niin pitkään kuin mahdollista:)

Ite ollu nyt 3 viikkoa nenän valkasulla, tavoitteena tosiaan oli tuo 1kk taukoa. Taidanpa vetästä yhet kunnon kännit tauon loputtua ja vetästä toisen kuukauden tai enempi perään. Alkuun oli hankalaa olla juomatta, mutta nyt olo aivan loistava! :)
Eilenkin kävin siskon tupareissa (johon oli mua varten tehty myös alkoholiton booli :D ), vitsit että ihmiset on tyhmiä humalassa! :D

20. päivä tipattomalla, ei tunnu missään. Rahan säästymisestä en osaa sanoa, ehkä sitä jokunen satanen enempi on säästynyt nyt kuin jos olis ottanut viinaksia. Jotain on pakko kuitenki tehdä, jossei juo niin menee 5e leffaan ja 10 karkkeihin+limsaan.

Ajattelin pitää tipatonta vielä pari-kolme viikkoa, jos sitten ottais edes yhden olusen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom