Alkoholin vaikutus kehitykseen??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jupeliz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko alkoholilla miten suuri vaikutus treenituloksiin... Eli haittaako paljon, jos joskus viikonloppuisin juo esim. muutaman oluen.Tietenkin suuri alkoholin kulutus vaikuttaa kehitykseen kuideskii... :wall:

Ei muutamasta oluesta vielä haittaa ole tuloksiin, mutta perseet tekee jo aika paljon hallaa kehitykselle, vaikuttaa jo negatiivisesti. Olut myös on oiva aine, jos haluaa kerätä läskiä, sillä kun alkoholia on elimistössä, kaikki ravinto mitä syö muuttuu varannoksi vyötärölle.

Joo, minimiin vaan dokaaminen. Se on kaikinpuolin tyhmää hommaa. Menee rahaa, tulee paha olo, näyttää rumalta, puhuu tyhmiä ja treenit menee vituilleen. :down:

Quadzilla sanoi:
Joo, minimiin vaan dokaaminen. Se on kaikinpuolin tyhmää hommaa. Menee rahaa, tulee paha olo, näyttää rumalta, puhuu tyhmiä ja treenit menee vituilleen. :down:
Näin! Erinomaisesti tiivistetty, siguainesta suorastaan.

Ehdottomasti kannattaa dokata vähintään kerran viikossa. Rentouttaa keskushermostoa, on paljon sosiaalisempi, nauruhormooneja purkaantuu, ei harkitse itsemurhaa (edes yhtenä iltana viikossa), uskaltaa puhua tytöille ja hyvällä tsägällä pääsee ottamaan matseja snagarijonossa :rock:

gnut sanoi:
Ehdottomasti kannattaa dokata vähintään kerran viikossa. Rentouttaa keskushermostoa, on paljon sosiaalisempi, nauruhormooneja purkaantuu, ei harkitse itsemurhaa (edes yhtenä iltana viikossa), uskaltaa puhua tytöille ja hyvällä tsägällä pääsee ottamaan matseja snagarijonossa :rock:

Toi on siguainesta ;)

Ehdottomasti kannattaa juoda jos siltä tuntuu ja jos siitä saa paremman mielen ja jos se vielä rentouttaa. Jos mieli tekee niin siitä vaan turhaa sitä kärvistelee kiukkusena. Kannattaa se kuitenkin jotenkin aisoissa pitää esim noin 1 kuussa. Itse en juo edes nuin usein paitsi kesälomalla.
PS:kysehän oli muutamasta oluesta ja sehän on jo tieteellisestikin osoitettu että alkoholi suojaa sydäntä ;) vähän käytettynä.

Toissa viikonloppuna vedin armottomat perseet lauantaina (häissä boolia, kaljaa, vodkaa, valkkaria..yäk!). Sunnuntaina vielä lipsahti pikku kännin puolelle. Maanantaina armoton morkkis, kun oli ennätysviikko edessä ja pelko ahterissa, että pilasin koko homman. Tiistai iltana tein sitten uuden ennätyksen penkissä ja tulos nousi kahteen otteeseen yhteensä 5 kiloa. Mietin vaan, että jos ois jättänyt pämppäämättä olisko kulkenut vielä paremmin vai eikö tunkaan vertaa??

tottakai kannattaa silloin tällöin rentoutua ja ottaa vähän kuppia,ei elämän sisältö saa olla pelkkää treeniä ja sen ympärillä oloa mikäli on harrastelija,pitää nauttiakin.sitä paitsi punttikin nousee kevyemmin kun välillä vähän irrottelee ja päästelee höyryjä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
turilas sanoi:
tottakai kannattaa silloin tällöin rentoutua ja ottaa vähän kuppia,ei elämän sisältö saa olla pelkkää treeniä ja sen ympärillä oloa mikäli on harrastelija,pitää nauttiakin.sitä paitsi punttikin nousee kevyemmin kun välillä vähän irrottelee ja päästelee höyryjä.

Kyllä mä ainakin osaan ilman viinaakin irroitella, päästellä höyryjä ja rentoutua.

mattibodari sanoi:
Ei muutamasta oluesta vielä haittaa ole tuloksiin, mutta perseet tekee jo aika paljon hallaa kehitykselle, vaikuttaa jo negatiivisesti. Olut myös on oiva aine, jos haluaa kerätä läskiä, sillä kun alkoholia on elimistössä, kaikki ravinto mitä syö muuttuu varannoksi vyötärölle.
Millä tavalla negatiivisesti?
Itse kuulun siihen joukkoon, että ryypättyä tulee melkein vähintään 3 krt/kuukaudessa. Ei sitä aina tarvitse heti seuraavana päivänä sinne salille lähteä, saa sitä joskus huiliakin ;)
Ja eiköhän tuo läskiksi meneminen ole aika yksilökohtaista, ei mulle ainakaan mitään kauheeta fläsää ole kerääntynyt, sen vois kuvista katsoa ellei usko.

Nämä on taas näitä aiheita, joissa on kaksi eri koulukuntaa. Ne, jotka juovat sanovat, että ei se treeniin vaikuta negatiivisesti, päin vastoin. Mieli ja keho rentoutuu ja blaa blaa blaa. Ne, jotka eivät juo (minä) sanovat, etä testotasot laskevat, syömiset menevät kännissä päin helvettiä, rahat menee ja blaa blaa blaa.

Varmaankaan muutamalla kaljalla ei ole mitään merkitystä, joka viikko vedetyillä perseillä ja sitä seuraavalla kahden päivän krapulalla luultavasti alkaa jo olla. Eli kohtuus kaikessa vai miten sitä sanotaan.

Tahvo Tohveli sanoi:
Varmaankaan muutamalla kaljalla ei ole mitään merkitystä, joka viikko vedetyillä perseillä ja sitä seuraavalla kahden päivän krapulalla luultavasti alkaa jo olla. Eli kohtuus kaikessa vai miten sitä sanotaan.
Jokainenko tällä palstalla kirjoitteleva suunnittelevat elämänsä niin, että kaikki pyörii 100% bodauksen/voimanoston ympärillä? Kyllä sitä kehitystä saa, vaikka vähän juokin, ehkä ei ihan yhtä nopeasti, mutta kuitenkin, ei kai kaikki lavalle ole nousemassakaan?

Orfeus sanoi:
Jokainenko tällä palstalla kirjoitteleva suunnittelevat elämänsä niin, että kaikki pyörii 100% bodauksen/voimanoston ympärillä? Kyllä sitä kehitystä saa, vaikka vähän juokin, ehkä ei ihan yhtä nopeasti, mutta kuitenkin, ei kai kaikki lavalle ole nousemassakaan?

Totta kai suunnittelee. :D
No, itse en ole pahemmin juonut koskaan, nykyään en ollenkaan, kun en näe siitä hommasta mitään hyötyä mihinkään. Mutta totta kai kehitystä saa, vaikka juokin alkoholia, se nyt on selvää. Pointti oli se, että jossain pisteessä se alkoholi varmasti alkaa vaikuttamaan selvästi kehitykseen. Siksi sitä kannattaa nauttia kohtuudella, minkä varmasti suurin osa ihmisistä tekeekin. :piis:

Tahvo Tohveli sanoi:
Totta kai suunnittelee. :D
No, itse en ole pahemmin juonut koskaan, nykyään en ollenkaan, kun en näe siitä hommasta mitään hyötyä mihinkään. Mutta totta kai kehitystä saa, vaikka juokin alkoholia, se nyt on selvää. Pointti oli se, että jossain pisteessä se alkoholi varmasti alkaa vaikuttamaan selvästi kehitykseen. Siksi sitä kannattaa nauttia kohtuudella, minkä varmasti suurin osa ihmisistä tekeekin. :piis:
Kaikki omalla tavallaan :piis:

Orfeus sanoi:
Jokainenko tällä palstalla kirjoitteleva suunnittelevat elämänsä niin, että kaikki pyörii 100% bodauksen/voimanoston ympärillä?

Mitenkäs tämä liittyy juomiseen? Omalla kohdalla juomattomuus ei johdu sali hommista lainkaan. Vaikka en kävisi salilla lainkaan tai en edes harrastaisi yhtään mitään, niin en siltikään joisi. Samalla linjalla Tahvon kanssa, että en ole siitä havainnut yhtään mitään hyötyä, muuta kuin negatiivisista suurimmaksi osaksi (silloin kun joi).

Raven sanoi:
Mitenkäs tämä liittyy juomiseen? Omalla kohdalla juomattomuus ei johdu sali hommista lainkaan. Vaikka en kävisi salilla lainkaan tai en edes harrastaisi yhtään mitään, niin en siltikään joisi. Samalla linjalla Tahvon kanssa, että en ole siitä havainnut yhtään mitään hyötyä, muuta kuin negatiivisista suurimmaksi osaksi (silloin kun joi).
Mielestäni useimmat käyttää sitä syynään, että menee pari päivää sen jälkeen treenit ihan päin persettä, eli ajatellaan ettei voi juoda koska silloin ei pysty treenaamaan 100%.
Tietysti on olemassa nekin (incl. sinä) jotka eivät muuten vaan juo, koska se on turhaa hommaa.
Kysytään vaikka näin, että JOS joisit alkoholia, niin lopettaisitko juomisen sen takia että se haittaa treenaamistasi?

Edit: Asia selvä tuon alemman suhteen.

Orfeus sanoi:
Kysytään vaikka näin, että JOS joisit alkoholia, niin lopettaisitko juomisen sen takia että se haittaa treenaamistasi?

Mielestäni vastasin jo aikaisemmin. Olen aikaisemmin juonut ja en lopettanut treenien takia.

neutraali sanoi:
Ehdottomasti kannattaa juoda jos siltä tuntuu ja jos siitä saa paremman mielen ja jos se vielä rentouttaa. Jos mieli tekee niin siitä vaan turhaa sitä kärvistelee kiukkusena. Kannattaa se kuitenkin jotenkin aisoissa pitää esim noin 1 kuussa. Itse en juo edes nuin usein paitsi kesälomalla.
PS:kysehän oli muutamasta oluesta ja sehän on jo tieteellisestikin osoitettu että alkoholi suojaa sydäntä ;) vähän käytettynä.

Sama juttu täälläkin ja kyllä huomaa että ei näin kesälomma oikeen ne treenit yhtä hyvin kulje, kierrot venyy kun tulee niitä ryyppy ja sitäkautta krapulapäiviä (ei tartte todellakaan olla laattaolo että jätän salin väliin, järkeä pitää käyttää) ja todellakin vyötärölle tuntuu kertyvän kyllä herkästi. Mulla ainakin toi olut lisää myös ruokahalua ja päissään sen ruokailu on sitten tyyliin mäkkäriä sun muuta. Eli ainakin mun kohalla haittaa kehitystä tällanen kesälomaryypiskely. Ei ne olut pari silloin tällöin tyyliin saunakaljat varmaan kehitystä vielä mihinkään kaada.

Back
Ylös Bottom