Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noin vuosi sitten lopetin juomisen melkein kokonaan, ja kyllä sen nyt jälkeenpäin huomaa. Treenit kulkee paljon paremmin ja tuloksia syntyy kun ei juo joka viikonloppu, ja panostaa treenaamiseen, syömiseen ja lepoon.Nilkit.com sanoi:Ei kai tommosesta viikoloppu huveista voi niin paljon haittaa olla että heti on reenit perseellään.Joku on joskus tokaissutkin että "viina on viisasten juomaa"
Samoin itselläni paitsi "absolutisti" elämää on tullut eleltyä vasta tämä vuosi, mutta tähän on jo tottunut niin paljon, ettei kyllä todellakaan kiinnosta pätkääkään juoda. Mutta toki voin ottaa jos siltä tuntuu, sellaista tunnetta ei vaan ole tullut tammikuun jälkeen kertaakaan ja tuntuu niin kaukaiselta ajatukselta muutenkin. Enkä mä ole ryyppäämättä treenaamisen takia vaan sen takia, että voin helvetin paljon paremmin näin. Ja itse asiaan, kyllä alkoholin käyttö vaiukuttaa itselläni kehitykseen todella paljon. En nyt tarkoita muutamaa saunabissee vaan ryyppäämistä.jeppe82 sanoi:Noin vuosi sitten lopetin juomisen melkein kokonaan, ja kyllä sen nyt jälkeenpäin huomaa. Treenit kulkee paljon paremmin ja tuloksia syntyy kun ei juo joka viikonloppu, ja panostaa treenaamiseen, syömiseen ja lepoon.
Pioneeri^ sanoi:tähän threadiin vedoten... itselläni penkki tulos nousi 5kg kun olin humalas... en sitten tiedä oliko tässä alkoholilla jotai merkitystä mutta ihme ja kumma se silti oli... vaikka ei tietenkään pitäs mennä tekemään mitää tollasta humalas... weird..