Alkoholin vaikutus kehitykseen??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jupeliz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä alkoholi haittaa aina kehitystä. :arvi:

Kyllä varmasti jos paljon ottaa. Jos ottaa vaikka esim.joka perjantai, kohtuudella kuitenkin. Syö hyvin.. Ei snägäri paskaa, vaikka kotiin kun tulee tiukkaperseisen kisun kanssa niin tonnikala/kananmuna sörsseli.. Muistaa tietenkin pestä hampaat, ennen kuin menee sänkyyn asti.. ;) La ja Su aikaa toipua juomisesta. Onnistuu mainiosti jos ei ota mitään älyttömiä perseitä. Sitten taas tarmolla ma, ke, pe treeniä.. Varsinkin jos pe lähtee juomaan ja on treenannut, voi ihan hyvin nukkua la pitkälle. Tulee varmasti se 8tuntia unta. :) Ei elämä ole pelkkää treeniä, pitää sitä vähän olla hauskaakin, kuten sanottua, kohtuudella!Mutta hetkinen, mikäs päivä nyt onkaan?? PERJANTAI, kaljakauppaan mars!! Naiset odottaa... Treeni jatkuu sitkeästi viikon alussa.

Ei kai tommosesta viikoloppu huveista voi niin paljon haittaa olla että heti on reenit perseellään.Joku on joskus tokaissutkin että "viina on viisasten juomaa"

Nilkit.com sanoi:
Ei kai tommosesta viikoloppu huveista voi niin paljon haittaa olla että heti on reenit perseellään.Joku on joskus tokaissutkin että "viina on viisasten juomaa"
Noin vuosi sitten lopetin juomisen melkein kokonaan, ja kyllä sen nyt jälkeenpäin huomaa. Treenit kulkee paljon paremmin ja tuloksia syntyy kun ei juo joka viikonloppu, ja panostaa treenaamiseen, syömiseen ja lepoon.

Ei se juomattomuuskaan aivan tervettä kyllä oo, mun mielestä.

jeppe82 sanoi:
Noin vuosi sitten lopetin juomisen melkein kokonaan, ja kyllä sen nyt jälkeenpäin huomaa. Treenit kulkee paljon paremmin ja tuloksia syntyy kun ei juo joka viikonloppu, ja panostaa treenaamiseen, syömiseen ja lepoon.
Samoin itselläni paitsi "absolutisti" elämää on tullut eleltyä vasta tämä vuosi, mutta tähän on jo tottunut niin paljon, ettei kyllä todellakaan kiinnosta pätkääkään juoda. Mutta toki voin ottaa jos siltä tuntuu, sellaista tunnetta ei vaan ole tullut tammikuun jälkeen kertaakaan ja tuntuu niin kaukaiselta ajatukselta muutenkin. Enkä mä ole ryyppäämättä treenaamisen takia vaan sen takia, että voin helvetin paljon paremmin näin. Ja itse asiaan, kyllä alkoholin käyttö vaiukuttaa itselläni kehitykseen todella paljon. En nyt tarkoita muutamaa saunabissee vaan ryyppäämistä.

tähän threadiin vedoten... itselläni penkki tulos nousi 5kg kun olin humalas... en sitten tiedä oliko tässä alkoholilla jotai merkitystä mutta ihme ja kumma se silti oli... vaikka ei tietenkään pitäs mennä tekemään mitää tollasta humalas... weird..

Pioneeri^ sanoi:
tähän threadiin vedoten... itselläni penkki tulos nousi 5kg kun olin humalas... en sitten tiedä oliko tässä alkoholilla jotai merkitystä mutta ihme ja kumma se silti oli... vaikka ei tietenkään pitäs mennä tekemään mitää tollasta humalas... weird..

Tosi älykästä. Kuten sen jo itsekkin sanoit, ei ehkä kannattane kokeilla maksiminostoja tai mitään muutakaan alkoholin vaikutuksen alaisena. Loukkaantumisriski on suuri ja touhu on yleisesti typerää.

Kyllä mun mielestä pystyy ihan hyvin sen kerran pari kuussa vetää kunnon kännit.. Ei tää kuitenkaan niin tärkeetä oo ainakaan mulle kuin hauskanpito ja ihmissuhteet.

Kyllä sen selvästi omasta treenipäiväkirjastani huomaan miten viikonloppuryyppääminen hidastaa kehitystä. Onhan se hauskaa ajanvietettä ja aivan normaalia ottaa välillä kavereiden kanssa alkoholia. Alkaa se myös käymään hermoille kun tulokset junnaa paikallaan juomisen takia. Jokaisella kerralla kun olen pitänyt pidemmän tauon juomisessa, on tulokset lähteneet kovaan nousuun.
Juon aina kun huvittaa, ongelmaa siitä ei kannata tehdä, koska sen siitä helposti saa tehtyä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse en enää ryyppää usein. Viiminen niitti oli kun olin vetäny himotreenit enne radalle lähtöä ja syöyny 500g rahkaa + marjoja ja muuta. Noh aika ryyppäiltiin kunnes meikäleinen vetää överiks ja laattaan kaverilla rahkat pitkin penkkejä/seinä. :D

Tästälähtien en ota kuin pari saunakaljaa sillon tällön. :whip:

Back
Ylös Bottom