eli siis jätä nuorena juominen väliin ku suurin osa sitä nuorena harrastaa mutta juo sit ku oot 40 vuotta vanha niin sut voi suoraan rinnastaa alkoholistiin?
Siis mun oma mielipide on se et pitää hauskaa sillon ku on vielä nuori eikä yritä saada takasin niitä menetettyjä aikoja sitten ku on vanha.
No on sulla kans oudot mielipiteet.
Miksi pitäisi pitää hauskaa kun on "Nuori"?
Miksi ei voi pitää hauskaa myöhemminkin?
IHmettelen aina, kun porukka puhuu menetetyistä ajoista... MIkä siinä nuoruudessa on niin merkittävää, kun sen jälkeen olisi muka kaikki menetetty :D Eikö elämä ole elämistä varten vai elääkö täällä jokainen vain muiden pillin mukaan hyppien että vähän niinkun "tuntuu siltä että kun muut tekee ja sanoo niin mäkin piän nyt hauskaa"?
Siltä vähän minusta tuntuu, että koko nuoruudesta jauhaminen on täyttä bullshittiä, sorry nyt vaan
Mun mielipide on se, että ihmisen paras aika elämästä ei ole nuoruus vaan se nuoruus on sitä aikaa kun olet perseaukinen, finninaamainen ja laiha, eikä sinulla ole tietoa saati taitoa vielä paljoakaan. Kun alat olla nuori aikamies eli 30 vuotias, niin tajuat jo enemmän mitä pienempänä.
Kuvitteleeko jotkut että se ryyppääminen teininä on jotenkin niin fantastista, että sitä pitäisi sitten itkeä vanhempana jos ei sitä tehnyt? Tai sitten jotkut kotibileet?
Eikö teille merkitse mitään se, että kun tulet aikuiseksi, niin voisi ajatella että elämä alkaa vasta silloin oikeasti kukoistamaan? Olen tätä mieltä ollut kaikki nämä 33 vuotta, jotka olen elänyt. En siksi ymmärrä mikä vittu siinä teiniydessä niin ihmeellistä on
Itse olen alkanut ottamaan alkoholia nyt näin kolmekymppisenä ja minusta on mukava olla kerran viikossa pienessä pierussa. Ei haittaa treenejä, enkä välitä vaikka haittaisi. On tässä elämässä muutakin kuin treeni ja sen terävyys. Hyvin kulkee.
Ja minulla on vaimo, jonka kanssa asun ja viihdyn. Voin tehdä hänen kanssaan mitä haluan. Ei ole lapsia ainakaan vielä. Ei ehkä koskaan tulekaan, en tiedä.
Kuulkaas siihen vanhuuteen on ihan helvetin pitkä aika ja silloin kun on oikeasti vanha, niin on tajuttava ajoissa arvonsa ja hyväksyttävä se asia. Silloin ei tule enää elää samalla lailla kuten nyt. Silloin on parempi tehdä sitä mitä aina oli halunnutkin tehdä vaikka vain kokea sitä jotenkin, mutta ylpeänä ja pää pystyssä, ei katkerana missään nimessä. Mikään työ, mitali ei tee sinusta parempaa... aina löytyy porukkaa joilla ei niitäkään ole, joten ei ne ole tämän elämän paremmuusjärjestys.
Älkää eläkö väärin pojat... Jos elämä olisi tarkoitettu siten, että parhaat ajat on aina alussa, niin mikä tarkoitus näin pitkällä elämällä sitten olisi ? Moni jo 40 vuotiaana kauhistelee kun "kaikki on mennyttä". No ei ole sanon, vaan se mitä porukka ei tajua, on se että sä tarvitset uudet kaverit tai uudet jutut, joita sä et vaan jostain syystä löydä. Sen sijaan sä löydät vain huonot puolet, vaikka kaikki olisikin paremmin, eli elät elämäsi parasta aikaa kohti parempaa, mutta luulet sen olevan jo mennyttä. Miksi siis näin kaikki ajattelee? Psykologisoiko muiden ajattelutapa näin suurta rykelmää ihmisiä saaden kaikki ajattelemaan samalla tapaa
Jos osasit pitää "hauskaa" nuorena, niin osaat varmasti sen hauskapidon vanhempanakin. Mikä ihme siinä on, ettei viina muka kävisi päähän myöhemminkin
Viinahan se tuntuu lepattavan 20v poikasten iloliemenä koko ajan... onneksi ei tarvinnut pilata elimiään jo silloin, niin nyt ehtii kun on päässyt tuon vintiö-ajan ohitse kohti avarampia vuoria..
Minä ja naiseni.... Paljon on kokematta ja näkemättä, sekä tekemättä. Pienempänä sitä vain opetteli asioita, nyt kun ne osaa, niin nyt niitä voi sitten toteuttaa ;)
Antaa neitimiesten itkeä kun ikää tulee, yhyy
"Ei sali saa olla muitten asioitten edellä, kyllä sitä nuoruudestakin pitää nauttia"
Miten nautit nuoruudesta? :D
Keksitkö mitään, mistä minä en voisi nauttia kun täytän 45v?
Lyön vetoa, että nautin kaikista vielä enemmän mitä sinä nyt. Usko pois.