tää on "niin tätä", että jos dokaa niin väheksytään. Itsellä ei ole tavoite lavalle tai voimanostokisoihin, joten miksi jättäisin viikonlopun riennot väliin? ei se tee musta jotain sunnuntaipunttaajaa, kun kuitenkin katson syömisiäni ja panostan salilla viikolla.
en muutenkaan ymmärrä kun 17-vuotiaat jäbät syövät pelkkää kananrintaa viikot ympäri ja jäävät lauantaisin lukemaan pakkista kun muut samanikäiset pitävät hauskaa. Musta ainakin tuntuu että muutaman vuoden päästä sitä ymmärtäis, että on jäänyt paljosta paitsi ja siitä palkkana pari kiloa enemmän lihasta.
Tämä siis niille, jotka käyvät salilla harrastuksena (tai vaikka elämäntapana), mutta eivät aio kilpailla. En toki kannusta ketään ryyppäämään joka viikonloppu, mutta itse olen aina yrittänyt pitää tollaset "hc punttaaja" ajattelut poissa, ja yrittää pitää salin ulkopuolisen elämän mahdollisimman paljon sellaisena, kuin mitä se oli ennen salia. Voin pitää hauskaa ja syödä välillä mitä huvittaa, siltikin kehityn jollain tavalla ja salilla käynti pysyy mielekkäänä. Ehkä olen sitten sunnuntaipunttaaja..