En oo tullu kytänneeks paljonko treadeja on mistäkin tehty. Mulle ihan sama, kun en ole itse niitä vaivautunu väsäämään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Esim.
Ollaan viikko -500kcal, joka tekee viikolle -3500. Tuon ottaa helposti lonkeroista sun muista plussaa viikonlopun aikana, ja tähän viellä mahdollinen roskaruokapäälle--> ja viikolla ollaan +-0 energioilla, ja rasva ei tule palamaan. Tietysti se on palanut vähän jo viikolla, sitä en väitä.
No helkkari, tämähän täytyy viedä käytäntöön joku kerta! Tähän mennessä pidelly dieetillä aina hikiseen absoluuttista linjausta.En toki suosittele tuollaisia 2 peräkkäisen päivän plussia laihduttaessa, mutta laihduttaminen (rajukin) toki onnistuu juomisesta tinkimättä.. kokemusta on
Sujuu hyvin treenit ku sillon tällön juo.
Teeppä nahkahanska niin, että ole vuosi kokonaan dokaamatta ja kerro sitten vaikuttiko kehittymiseen. TAKAAN, etta tulisit huomaamaan aika radikaalin piikin kehittymisessä. Mistä tiedät onko kehittyminen ja palautuminen samanlaista jos todellakin vedät joka viikonloppu perseet olalle?itse vedän joka viikonloppu kännit, yleensä 2 kännit viikonlopussa, joskus vähä viikollaki. kyllä ne treenit ainaki kulkee, palautuminenki ihan samanlaista, tosin mulla on voisilmää aina sillontällön mukana.
mut aika homo juttu toi että 3 viikkoa menee vituilleen jos dokaa. huhhuh mitä shaissee.
Teeppä nahkahanska niin, että ole vuosi kokonaan dokaamatta ja kerro sitten vaikuttiko kehittymiseen. TAKAAN, etta tulisit huomaamaan aika radikaalin piikin kehittymisessä. Mistä tiedät onko kehittyminen ja palautuminen samanlaista jos todellakin vedät joka viikonloppu perseet olalle?
Älä tee mitään muita muutoksia mihinkään, jätät vaan alkoholin kokonaan pois vuodeksi, saattais kasvaa lihakset ;)
vuosia seurattua parin treeni kaverin viikonloppu ryyppäämistä.Nää kaverit ,aina vain ihmettelee
miten nää sarjapainot ei vain heillä nouse ,niinku mulla joka ryyppään tosi harvoin.
Olen kyllä täysin eri mieltä tuosta, ei koneeseen jää noin rajuista plussista parin päivän sisään vedettynä kuin murto-osa.