Tutusta ''haku'' -painikkeeseen.
Tuossa luki että eräältä foorumilta. Tiiän kyllä että pilaa mutta ei nyt jumalauta 3 viikkoa :wtf:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tutusta ''haku'' -painikkeeseen.
Korkeintaan tuopin :lol2: 12 oluesta harvemmin tulee edes krapulaa mulla, 24 on sit eri asia..No, jos tiistaina nostat korkeintaan tuopin, niin uskon hyvinkin, että samat ''raudat'' nousee torstaina.
Itse olen useasti käynyt krapulassakin salilla, vaikka siitä tuskin suurta hyötyä on. Saan itsestäni saman määrän energiaa irti olin sitten ollut dokaamassa tai en. Ja dokaamisella en tarkoita mitään 1oluen tissuttelua saunan alalauteilla vaan kunnon tumuja. Ja salilla vedän ihan kovan treenin. Saattaa pikkusen päässä jyskyttää, mutta ihan hyvin muuten on sujunut.
e. Ja tuosta painon muutoksesta. Itsellä paino yleensä tippuu 1,5-2 kg ryyppyillan johdosta. Jos siis lauantain aamupaino on 75kg ---> illalla muussia ---> sunnuntai ''aamuna'' paino noin 73kg. Nestettähän tuossa vain on haihtunut ja sekin tulee sunnuntaina aikana krapulaa podettaessa jaffan muodossa takaisin. ;)
Ainakin omalla kohdalla kevään aikana tulokset eivät nousseet käytännössä yhtään ja veikkaan yhdeksi syyksi suhteellisen kovaa juomista+ yleistä tissuttelua.
Onko bala kasvanu?
Tätä palaa ei dorkalle voi vielä näytellä. ;)
Useesti ainaki oon kuullu jostain et jos menee esim päivällä salille ja sit illalla vetää oikeen kunnon kännin ni menee sen päivän treeni kokonaan hukkaan. Ni mahtaako tää juttu pitää paikkas?
Heh, koska dokaaminen oli lauseessa mainittuna ennen treenaamista, ajattelin ensimmäisenä että dokaat ennen treenaamista samana päivänä... No sit järkeilin vähän asiaa.Palautuminen menee ainakin ihan vituiksi, jos dokaa ja treenaa samana päivänä. Hermosto myös menee solmuun.
Nyt tuli tyhjentävä vastaus. Threadin voi vaikka tämän jälkeen sulkea. :piis::thumbs: Nää on kaikkien omia valintoja.Mutta eniveis, aiheeseen. Tää on aina samanlaista kateltavaa tää jengin kinastelu aiheesta treenaus + alkoholi. Miljoona viestiketjua joiden pääpointti on se, että aloittajan viesti on "eihän viina kauheesti vaikuta, eihän, voinhan treenata ja ryypätä silti?" -tyyliä, jota seuraa monta sivua "ei mulla ainakaa vaikuta" ja "no ihan varmaan menee viikon treenit harakoille" -kommentteja.
100% varmasti jokainen tietää, että alkoholi on haitallista elimistölle, eikä ainakaan edistä palautumista, lihasmassan kasvua tai rasvanpolttoa jne. Silti aiheesta pitää nillittää aina ja hakea tavallaan oikeutusta sille, että haluaa ryypätä niin usein kun sitten ryyppääkään. Ei asiasta kannata tehdä näin vaikeaa. Jos haluatte ryypätä silläkin ehdolla että siitä on enemmän tai vähemmän haittaa kehitykselle, ryypätkää. Jos haluatte panostaa kehonrakennukseen 100%, älkää ryypätkö. Ei se tee alkoholista yhtään sen vähemmän haitallista tai haitatonta, vaikka 200 ihmistä jossain keskustelupalstalla kertoo omia näkemyksiään alkoholin haitoista.
Näinhän se aika lailla on. Lisäksi kannattaa myös muistaa, että yhden illan juominen ei mitenkään voi hävittää kolmen viikon kehitystä, ellei sitten kännissä riko itteään. Eli se kohtuus myös siihen toiseen suuntaan kannattaa pitää mielessä, vaikka bodifoorumilla ollaankin.Heh, koska dokaaminen oli lauseessa mainittuna ennen treenaamista, ajattelin ensimmäisenä että dokaat ennen treenaamista samana päivänä... No sit järkeilin vähän asiaa.
Mutta eniveis, aiheeseen. Tää on aina samanlaista kateltavaa tää jengin kinastelu aiheesta treenaus + alkoholi. Miljoona viestiketjua joiden pääpointti on se, että aloittajan viesti on "eihän viina kauheesti vaikuta, eihän, voinhan treenata ja ryypätä silti?" -tyyliä, jota seuraa monta sivua "ei mulla ainakaa vaikuta" ja "no ihan varmaan menee viikon treenit harakoille" -kommentteja.
100% varmasti jokainen tietää, että alkoholi on haitallista elimistölle, eikä ainakaan edistä palautumista, lihasmassan kasvua tai rasvanpolttoa jne. Silti aiheesta pitää nillittää aina ja hakea tavallaan oikeutusta sille, että haluaa ryypätä niin usein kun sitten ryyppääkään. Ei asiasta kannata tehdä näin vaikeaa. Jos haluatte ryypätä silläkin ehdolla että siitä on enemmän tai vähemmän haittaa kehitykselle, ryypätkää. Jos haluatte panostaa kehonrakennukseen 100%, älkää ryypätkö. Ei se tee alkoholista yhtään sen vähemmän haitallista tai haitatonta, vaikka 200 ihmistä jossain keskustelupalstalla kertoo omia näkemyksiään alkoholin haitoista.