Alkoholi ja sen vaikutus, yksi kunnon känni pilaisi 3 viikon reenin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samaberg
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Varmaan menossa taasen kolmas kuukausi ilman lärvejä. Parit (1-4 pulloa) ottanu silloin tällöin ja se on ollukki aina ihan jees ajanvietettä kaverien kanssa. Siinä rentoutuu mukavasti.

Omalla kohdallani olen huomannut että jos juon kännit niin se vaikuttaa treeniin niin paljon, että on pakko jättää välistä. Seuraavat pari päivää on tosi heikko olo voimallisesti ja kolmas päivä vielä väsyttää. Ei oo selvästikkään mun juttu enään.

Tähän menee yleensä se 20 minuuttia, sitten alkaa lässytys. Hauskanpito ilman viinaa baarissa/juhlissa missä muut dokaa on täyttä p*skapuhetta. Tai sitten on melkosen omituiset huvit jos siitä nauttii.

Mä oon nyt ollu oikeestaan joka viiikonloppu baarissa ihan vesilinjalla ja kivaa on ollu, pilkkuun asti ja vielä tori-jatkoillekki. :D Eikä oo paljon tollasta lässytystä tullu, jotain ihmettelyy vaan, että miten pystyy. En ehkä ihan niin apina sillon oo, kuin jos oisin juonukki mut ei aina kaikki ees tajuu että en oo muuta ku vettä juonu :)

Sillon ei tietenkää hirveesti kiinnosta, jos kaikki on ihan överi-perseet. Mutta ei sillon niitten seura kiinnosta vaikka itekki ois ottanu :rolleyes:

Eipä juominen oo treeniä haitannu. Tosin ei nyt oo tullu puntilla käytyäkään ja crossiakaan tullu pariin viikkoon ajettua. Nyt on tullu aika vähän viimeseen 1,5kk ryypättyäkin ne hirveet perseet vaan 2 kertaa ja 1 kerran vaan muutama mikä on harvinaista. Ei mulla nykyään tuu yleensä mitään krapulaa ees vaikka veteis hirveet perseet ja muistaakin kaiken paremmin. ;)
Poikkeus oli Riihimäen MM endurot 2 päivää tiukasti mukia varsinkin toisena päivänä. Ei mitään krapulaa mutta 3 päivää oli hiukan heikko olo tosin 1 päivänä olin vielä ihan ympäri päissään. :hyper:
Tässä kun alko koulu niin pitäis alottaa treenit ja mukittelu.:puntti::kippis1:
Pitää kai lähtee samalla porukalla kattoon 2011 six dayssi kyllä jonkun pitää nuorempaa karrtiakin edustaa se onkin sitten 6 päivää mukia. :eek: :offtopic: Sillon voi olla hyvä olo.

Eilen olin vaimon kanssa taiteiden yössä. Tunnin käppäiltyämme saimme hyvät paikat terassilta ja tuopit pöytään. Samantien siihen pukkasi pöytä täyteen iloisia ja humalaisia vaimon kavereita ja oma tuoppi tyhjeni nopeasti. Heti tuli mieleen, että jos sitä nyt taas ottaisikin vähän enemmänkin keittoa.

Juuri ennen kuin hain seuraavan tuopin, aloin kuitenkin miettiä, että tässä on nyt taas pari viikkoa takana hyviä treenejä ja 100% onnistunutta dieettiä. Jos nyt vedän lärvit (minulle se 3 tuoppia ja loppuilta limpparia ei ole vielä onnistunut) niin onko huomenna sellainen olo, että kannatti? Kuusi tuntia ryypiskelyä ja kustannuksina noin huntti rahaa. Lisämaksuina x määrä päiviä, jolloin tuli puputettua raejuustoa ja salaattia, jätettyä herkut väliin ja käytettyä arki-illan vapaa-ajasta merkittävä osa salilla.

Tuoppi jäi hakematta ja läksin kotiin. Käppäilin 5km kotiin ja sorruin ostamaan matkalta huoltikselta pakastepizzan ja pikku karkkipussin, ehkä nekin voi jättää seuraavalla kerralla pois. No, ei mennyt kalorit silti plussalle. Nyt onkin kiva lähteä heittämään koira ulos ja alkaa kokkailla rauhassa aamiaista, vaimo ei varmaan nouse sängystä ennen puoltapäivää.

Itse aiheesta en jaksa enää nykyään juuri höpistä. Omakohtaisesta kokemuksesta tietää, että alkoholin kanssa viihtyvä harvoin kokee, että viinasta on yhtään mitään haittaa mihinkään ja turha siitä on silloin väitellä. Jos "tietää" ettei viinasta ole treenaamiseen ja lihaksen kasvatukseen mitään haittaa niin kuppia vaan kumoon.

on muuten ehkä aika helvetisti helpompi sanoa nuo asiat niille joilla on "vaimo" kainalossa ja dokaaminen tapahtuu vaimon kavereiden kanssa.

Sinkkujen kun on lähes pakko lähteä sinne yöelämään vaikka treenit ja syömiset kiinnostaisivatkin (yleistys siis, kenenkään hc-treenarin ei tarvitse puuttua tähän, vielä kun on vanhasta ja käsitellystä tredistä kyse.)

on muuten ehkä aika helvetisti helpompi sanoa nuo asiat niille joilla on "vaimo" kainalossa ja dokaaminen tapahtuu vaimon kavereiden kanssa.

Sinkkujen kun on lähes pakko lähteä sinne yöelämään vaikka treenit ja syömiset kiinnostaisivatkin (yleistys siis, kenenkään hc-treenarin ei tarvitse puuttua tähän, vielä kun on vanhasta ja käsitellystä tredistä kyse.)

Mikä pakko sinne on lähteä ,ai sen yhen toivossa.:D

Viimeksi muokattu:
Kuinkahan paljo tuo alkoholi vaikuttaa dieetillä jos kerran kahdessa viikossa tai kerran viikossa ottaa kuppia?

Tuleehan siinä kuitenki kaloreita melko pirusti, vaikka söis päivän aikana vaan 1500kcal, niin pelkästään 10 oluesta tulis jo 1400 kcal lisää + baarissa joku 5-10 annosta ja mahdolliset grilli+darramätöt.

Mutta jos söis esim sen 1500-2000kcal + 12 olutta, niin tekeeköhän dieetti pahasti takapakkia. Toimiiko tuo ryyppypäivä ollenkaan cheattipäivänä vai meneekö vaan dieetti vituiksi?

Perkl ku tuliki lihottua niin perkeleesti kesällä juopotellessa :D

Edit: Kannattaakohan muuten käydä salilla, jos on illalla lähdössä juomaan?

Viimeksi muokattu:
Alaser, kannattaa ainakin jättää noi darramätöt pois ehdottomasti. Ite oon ainakin dieetannut suht onnistuneesti vaikka 1-2vko välein on tullu kuppia otettua. Toki olisi dieetti mennyt nopeammin ja helpommin(riippuu miten kattoo :D ) ilman alkoholia. Ja ite jätin siis darramätöt pois.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vinkkejä kaivattais mitä kannattais juoda, kun ois tarkotus mennä uudeks vuodeks leville(viikon reissu). Mitä kannattais juua, että tekis mahd. vähä "hallaa" itelle? Onko kirkkaat parempi vaihtoehto kuin olut/lonkero/siideri?

Vinkkejä kaivattais mitä kannattais juoda, kun ois tarkotus mennä uudeks vuodeks leville(viikon reissu).

Ota kunnon paketti proteiinipirtelöitä evääksi ja vietä koko viikko selvin päin:puntti:.

Tai sitten lakkaat stressaamasta ja dokaat just sitä mikä kivalta tuntuu, kunhan et koko viikkoa konttauskunnossa ole. Vittu sillä oikeasti mitään väliä ole...

Vinkkejä kaivattais mitä kannattais juoda, kun ois tarkotus mennä uudeks vuodeks leville(viikon reissu). Mitä kannattais juua, että tekis mahd. vähä "hallaa" itelle? Onko kirkkaat parempi vaihtoehto kuin olut/lonkero/siideri?

Ei oo varmaan sulle paras uudenvuoden kohde jos bodailujutut on sillonkii päällimmäisenä mielessä ohjaamas biletyst :rolleyes:

Annat kuule mennä vaa ja lomaviikon jälkee taas takas ruotuun...

Ei oo varmaan sulle paras uudenvuoden kohde jos bodailujutut on sillonkii päällimmäisenä mielessä ohjaamas biletyst :rolleyes:

Nii, enemmän mä ehkä keskittyisin siihen syömisen pitämiseen edes jotenki kuosissa kuin mitä juo. Jos viitsii edes jotenki järjellisesti syödä päivän aikana niin ei se illan kaljoittelu pahasti hallaa tee.

Lisäksi kannattaa pyrkiä harrastamaan mahdollisimman paljon yhden illan suhteita, niillä on suoraan kääntäen verrannollinen vaikutus juomisen määrään. Eli mitä enemmän olet vokottelemassa naisia ja vänkäämässä niitä sänkyyn, sen vähemmän kerkeät juomaan ;)

Lisäksi kannattaa pyrkiä harrastamaan mahdollisimman paljon yhden illan suhteita, niillä on suoraan kääntäen verrannollinen vaikutus juomisen määrään. Eli mitä enemmän olet vokottelemassa naisia ja vänkäämässä niitä sänkyyn, sen vähemmän kerkeät juomaan ;)
Ja mitä enemmän juot niin sitä vähemmän sä kerkeät ja pystyt vokottelemaan niitä naisia.;)

Meneehän se loma pilalle jos ruokailuista ottaa ressiä ja proteiinigrammoja laskee, eikä uskalla löysästi ottaa. Rennosti vaan. Viikko on pieni aika.

Ja mitä enemmän juot niin sitä vähemmän sä kerkeät ja pystyt vokottelemaan niitä naisia.;)

Toisaalta mitä enemmän juot, sitä härskimmin ja sikamaisemmin pystyt käyttäytymään niitä naisia metsästäessäsi, mikä taas parantaa oleellisesti menestystä verratuna selvin päin olevan herrasmiehen leikkimiseen:pano:.

Noo ei se nyt ihan noinkaan ole, mutta mielellään tietysti mahd. pienillä vahingoilla. Kyllähän tupakoitsijatkin varmasti vetäis mielellää sellasta tupakkia mistä ei tuu mitää myrkkyjä kehoo, no joo paska vertaus. No joka tapauksessa tarkotus on kyllä irrotella ihan huolella :)

Toisaalta mitä enemmän juot, sitä härskimmin ja sikamaisemmin pystyt käyttäytymään niitä naisia metsästäessäsi, mikä taas parantaa oleellisesti menestystä verratuna selvin päin olevan herrasmiehen leikkimiseen:pano:.

Tähän pitää koittaa löytää sellane kultainen keskitie.

Näin on. Kunhan vaan sitten muistat ehdotella niitä kivuliaita anaalipenetraatioita riittävän vietävissä oleville neideille. Jos kohde ei tunnu olevan vietävissä olet selvästi juonut liian vähän. :dance:

Alkoholi ja hermotus

terve.

tiedän että alholi ei ole hyväksi kehitykselle/palautumiselle ja ylipäätään punttailulle.
mutta olisi mukava tietää meneekö hermotus pahasti pieleen ja kuinka pitkäksi aikaa jos tänään juon kännit ja maanantaina lähtee penkkipunneruksen maksimikausi käyntiin.

olen treenannut nyt 6viikkoa sakari selkäinahon penkkipunnerrus abc ohjelmalla http://www.voimaharjoittelu.fi/artikkelit?a=viewArticle&article_id=1388

ja olen nyt saanut peruskauden loppuun hyvällä tuloksella ja alkoholia en ole nauttinut ollenkaan tämän jakson aikana.tämä viikko on ollut ohjelman mukainen KEVYT viikko ja Maanantaina alkaakin sitten maksimi/kisakausi jonka aikana pitää/kannattaa olla se 6vko selvinpäin.

kysymys kuuluukin että haittaako pahasti yksi känni päivä tässä välissä hermotukseen/ensi viikon treeniin? kun olisi mukava tänään juoda kun pitkään aikaan juonu ja pitkään tulee taas oltua selvinpäin jatkossa..
Lauantai ja sunnutai olisi tarkoitus syödä ja levätä hyvin..

olen nuori kaveri ja kovia krapuloita en tämän vuoksi ainakaan itselle tule.

ottakaa kantaa asiaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom