Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no meitsillä on sitte koko loppuelämän treenit viturallaan:jahas:
jos yhtenä iltana ottaa / 1kk, ei vaikutusta tuloksiin, känni tekee kropalle vaan hyvää, ei ole niin pahasti stressi-tilassa kovasta reenistä .
Tästä voimme kätevästi tehdä lineaariregressiomallin, jonka tuloksena saadaan absoluuttinen totuus tulevaisuuden varalle: yhden päivän ryyppäys tuo kaksi päivää takapakkia tuloksissa.Vedin tossa viikon rännin. Koko ajan oli kannu kädessä kun olin hereillä.
Tulokset otti takapakkia noin 2 viikkoa, eli omalla kohdallani en jaksa olla huolissani yhdestä jurrista.
Monella tuntuu olevan lapsellinen tapa treenata vaikka tietää ottanvansa samana päivänä (ehkä jo muutaman tunnin päästä) useammankin kymmentä. Ikään kuin siitä olisi jotain hyötyä.
Tähän lapselliseen tapaan mä kaipaisin hiukan perusteluja, koksa kyllähän se palautuminen alkaa vaikka brenkkua rupeisi ottamaankin. Ja jos lihakset palautuu vaikka kaksi päivää, eli korjaa lihasvaurioita kaksi päivää, niin siinä tapauksessahan on lapsellista treenata jos tietää tenuttavansa seuraavana päivänä?
Tämä on mun käsitys.
Ja jos olen aivan väärässä niin onhan tuolla treenillä ainakin henkinen merkitys, joka saattaa olla jopa aika merkittävä.
Onhan se vähän outoa, että jotkut väittää treenin "menevän hukkaan" jos ryyppää samana/seuraavana päivänä. Ehkä sillä treenillä ei hirveästi kehity kun kippaa 10 litraa kaljaa päälle, mutta eiköhän se silti ole parempi, kuin että jättäisi treenin välistä.
Ja jos lihakset palautuu vaikka kaksi päivää, eli korjaa lihasvaurioita kaksi päivää, niin siinä tapauksessahan on lapsellista treenata jos tietää tenuttavansa seuraavana päivänä?
Ja jos olen aivan väärässä niin onhan tuolla treenillä ainakin henkinen merkitys, joka saattaa olla jopa aika merkittävä.
sano ykskin asia mistä on tehty 46 threadia ja tän vuoden aikana 5 threadia ainakin?Kiistelläänhän sitä monesta muustakin asiasta IKUISESTI :D