Alkoholi ja sen vaikutus, yksi kunnon känni pilaisi 3 viikon reenin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samaberg
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nykyään näihin threadeihin on turha alkaa mitään vääntämään koska näitä on niin monta jo samasta aiheesta joten vastaan aina niin loistavasti, ei siitä ainakaan hyötyä ole.

Ei ainakaan kauheasti positiivisiä vaikutuksia luulisi olevan hermostomyrkyllä hermotuksen parantamiseen...

Ottaen kuitenkin huomioon ettet varmaan kauheasti ole juopotellut ja ettet mitään armottomia tajuttomuuskoomia vetäisi, niin en usko että se kauheasti fyysisesti haittaisi, enemmän voi henkinen puoli kärsiä ekassa treenissä...

Ei ainakaan kauheasti positiivisiä vaikutuksia luulisi olevan hermostomyrkyllä hermotuksen parantamiseen...

joo en mä sentään niin tyhmä ole että niin luulisin..
tarkoitankin että juodunko tekemään esim muutaman viikon taas "ylimääräistä treeniä" että hermotus/voima taso palautuisi samalla tasolle kuin ennen känniä?ja vielä se kun on tämä kevyt viikko niin ei luulisi niin pahasti olevan haittaa kun olen vain yhden kevyen koko kropan treenin toissa päivänä tehnyt?

....ja vielä se kun on tämä kevyt viikko niin ei luulisi niin pahasti olevan haittaa....

Tulitko hakemaan hyväksyntää dokaamiselle? :D

Ei se niin vakavaa ole tämä touhu etteikö sitä hieman voisi silloin tällöin kilistelläkkin...mutta niinkuin edellä on jo mainittu niin ei siitä hyötyäkään ole.

Elä siis dokaa jos haluat tuloksia :evil:

joo en mä sentään niin tyhmä ole että niin luulisin..
tarkoitankin että juodunko tekemään esim muutaman viikon taas "ylimääräistä treeniä" että hermotus/voima taso palautuisi samalla tasolle kuin ennen känniä?ja vielä se kun on tämä kevyt viikko niin ei luulisi niin pahasti olevan haittaa kun olen vain yhden kevyen koko kropan treenin toissa päivänä tehnyt?

ei se ryyppääminen sun hermostoa ajassa taaksepäin vie. voisin melkeen sanoa että kunnon kännit vaan palauttaa hermoston (voidaan olla montaa mieltä) itse joskus ku ryyppäämään aion lähteä niin vedän kunnon hermotustreenit ja sitte hyvillämielin kaljaa. eipä mulla ainakaa oo tulokset mihinkää tippunu vaikka on koko viikonlopun ollu koomas. mut tuskinpa se mun tuloksia on parantanukkaa :david:

eli siis käytännössä ihan se ja sama juotko vai et. lihaksen kasvun kannalta dokaaminen on pahempi homma mutta ei niin paha hermotuksen kannalta. ja muutenki kyllä sitä ny sillontällön kännit saa vetästä.

ja muutenki tartteeko tällästä ees funtsia? helvetin vakavasti tämän homman otatte.

dokaa ihan rauhassa vaan. mulla meni ensimmäiset 3-4 vuotta treeniä suurinpiirtein niin että treeniä ma, ke, pe..koko viikonloppu tajuttomassa kännissä ja maanantaina illalla taas salille kun krapulasta oltiin toivuttu. ihan hyvin nousi tulokset kuitenkin, hyvin mahdollista että olisi noussut vielä paremmin jos absolutisti olisin ollut mutta samapa tuo. minä ainakin tarvitsen kunnon kännejä joskus että saa ajatukset pois opiskelusta, työstä, treenaamisesta jne.

dokaa ihan rauhassa vaan. mulla meni ensimmäiset 3-4 vuotta treeniä suurinpiirtein niin että treeniä ma, ke, pe..koko viikonloppu tajuttomassa kännissä ja maanantaina illalla taas salille kun krapulasta oltiin toivuttu. ihan hyvin nousi tulokset kuitenkin, hyvin mahdollista että olisi noussut vielä paremmin jos absolutisti olisin ollut mutta samapa tuo. minä ainakin tarvitsen kunnon kännejä joskus että saa ajatukset pois opiskelusta, työstä, treenaamisesta jne.

Aivan mulla ollut täysin sama periaate tähän touhuun, vkl kunnon kännit päälle niin jaksaa.
En varmaa jaksais töissä jos en vetäis lärvejä vkl:sin(ja/tai poltella.) Motivaatiota aina riittänyt maanantaina. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom