Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joten vastaan aina niin loistavasti, ei siitä ainakaan hyötyä ole.
Ei ainakaan kauheasti positiivisiä vaikutuksia luulisi olevan hermostomyrkyllä hermotuksen parantamiseen...
....ja vielä se kun on tämä kevyt viikko niin ei luulisi niin pahasti olevan haittaa....
joo en mä sentään niin tyhmä ole että niin luulisin..
tarkoitankin että juodunko tekemään esim muutaman viikon taas "ylimääräistä treeniä" että hermotus/voima taso palautuisi samalla tasolle kuin ennen känniä?ja vielä se kun on tämä kevyt viikko niin ei luulisi niin pahasti olevan haittaa kun olen vain yhden kevyen koko kropan treenin toissa päivänä tehnyt?
dokaa ihan rauhassa vaan. mulla meni ensimmäiset 3-4 vuotta treeniä suurinpiirtein niin että treeniä ma, ke, pe..koko viikonloppu tajuttomassa kännissä ja maanantaina illalla taas salille kun krapulasta oltiin toivuttu. ihan hyvin nousi tulokset kuitenkin, hyvin mahdollista että olisi noussut vielä paremmin jos absolutisti olisin ollut mutta samapa tuo. minä ainakin tarvitsen kunnon kännejä joskus että saa ajatukset pois opiskelusta, työstä, treenaamisesta jne.