Alkoholi ja lihakset...

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja skarkka
  • Aloitettu Aloitettu
oon tän noin 6 vuotta kestäneen treeniurani aika juonut keskimäärin ehkä 2 kertaa viikossa, ainakin kerran viikossa kova känni. välillä saatta helposti mennä 3-4 päivää ryypätessä. kehitys on kuitenkin ollut melko hyvää, esim kyykky noin 90kg -> reilu 200, penkki 80-> 192.5kg ja veto 100 -> 250kg. todennäköisesti olisin kehittynyt paremmin ilman alkoholia mutta hyvin näinkin on mennyt. mulle toi sosiaalinen elämä mikä liittyy ryyppäämiseen on aina ollut tosi tärkeää ja olen varma etten olisi jaksanut treenatakkaan jos ei välillä tulisi nollattua viinalla oikein kunnolla...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omakohtainen kokemus: penkki kulkee parhaiten krapulapäivän jälkeisenä päivänä, eli jos lauantaina ottaa kuppia niin maanantaina on huippukunnossa. Alkuun uskoin että toi on vaan sattumaa, mutta nyt on jo niin monta kertaa käyny sama juttu, että uskon juomisen tekevän hyvää. Muiden pääliikkeiden kanssa en oo huomannu mitään eroa, mutta ei ryyppäys ainakaan haitannut ole. Pitemmälläkin aikavälillä ryyppääminen on tehnyt hyvää; ennen join keskimäärin kerran kuussa, nykyään kerran viikossa ja tällä ajanjaksolla kaikissa liikkeissä on tullut ennätykset.
 
[venom];3256213 sanoi:
Omakohtainen kokemus: penkki kulkee parhaiten krapulapäivän jälkeisenä päivänä, eli jos lauantaina ottaa kuppia niin maanantaina on huippukunnossa. Alkuun uskoin että toi on vaan sattumaa, mutta nyt on jo niin monta kertaa käyny sama juttu, että uskon juomisen tekevän hyvää. Muiden pääliikkeiden kanssa en oo huomannu mitään eroa, mutta ei ryyppäys ainakaan haitannut ole. Pitemmälläkin aikavälillä ryyppääminen on tehnyt hyvää; ennen join keskimäärin kerran kuussa, nykyään kerran viikossa ja tällä ajanjaksolla kaikissa liikkeissä on tullut ennätykset.
Itsekin olen huomannut saman homman penkin kanssa :D. Kyllä se maanantaisin ennen salille lähtöä aina pelottaa, että reeni ei kule varmaan yhtään. Nyt viime aikoina kun olen joka lauantai ottanut kuppia, nii on saanut penkkiin lisätä painoja. Johtuukohan siitä, että siitä alkoholista tulee niin paljon kaloreita?
 
oon tän noin 6 vuotta kestäneen treeniurani aika juonut keskimäärin ehkä 2 kertaa viikossa, ainakin kerran viikossa kova känni. välillä saatta helposti mennä 3-4 päivää ryypätessä. kehitys on kuitenkin ollut melko hyvää, esim kyykky noin 90kg -> reilu 200, penkki 80-> 192.5kg ja veto 100 -> 250kg. todennäköisesti olisin kehittynyt paremmin ilman alkoholia mutta hyvin näinkin on mennyt. mulle toi sosiaalinen elämä mikä liittyy ryyppäämiseen on aina ollut tosi tärkeää ja olen varma etten olisi jaksanut treenatakkaan jos ei välillä tulisi nollattua viinalla oikein kunnolla...
Aikalailla samaa settiä täällä,ei tunnu haittaavan.
 
Itselläni kyllä tuntuu vielä krapulapäivän jälkeisenä aamunakin että on tullu otettua, ja reenikin tuntuu alkulämpöjen kohdalla vielä hirveältä, mutta sitten kun siitä pääsee kyykkäämään ja potkaisemaan treenin käyntiin niin ihan normaalisti sujuu, ja progressio on pysynyt tyydyttävänä. Tämän totesin kun on taas tullut aloitettua tuo ölsän juonti uudestaan aktiivisesti :D
 
Mitäs mieltä olette, menenkö tänään juomaan illasta, jos päivällä käyn salilla vai jätänkö salin tämän kerran väliin? Vähän houkuttelisi jättää juominen lauantaille mutta kun juomat jne on ostettu jo, eikä kaverit varmaankaan lauantaina enää juo.. Harvoin itsekkin siis juon. Mites sitten kun on kreatiini latausjakso meneillä, niin mites tuo iltakreatiinin kanssa teen? Ennen juomaan menoa vedän kreat nassuun vai ihan normaalisti veden kanssa sitten illalla?
 
^Lähe juomaan, ei voi mennä pieleen. Käy myös salilla, sit oot hyvin pumpissa jos lähette baariin. Kreatiinista en tiedä, mutta sama kai tuo, vedä vaan.
 
Kait tuon viestin voi lukea tosissaan tai sarkasmilla.. Googlettelin, että alkoholia voi juoda samalla ku on kreatiinit sisällä. Mutta niin josko nytten saisi suoran vastauksen, joka ei vaikuta sarkasmilta, eli onko siitä haittaa jos tänään juon? Tiedän kyllä, että ei ole hyötyä tai mitään muutakaan, enkä sitä odotakkaan ja sen toivossa juo.
 
Kait tuon viestin voi lukea tosissaan tai sarkasmilla.. Googlettelin, että alkoholia voi juoda samalla ku on kreatiinit sisällä. Mutta niin josko nytten saisi suoran vastauksen, joka ei vaikuta sarkasmilta, eli onko siitä haittaa jos tänään juon? Tiedän kyllä, että ei ole hyötyä tai mitään muutakaan, enkä sitä odotakkaan ja sen toivossa juo.

Huomenna on todennäköisesti krapula :notsarcasm:. Ei se kerta sua kuitenkaan tapa ja sun lihakset eivät häviä päivässä alkoholin takia. Jos noin paljon mietityttää älä edes juo. :)
 
Ei kuntoilu ja salilla käyminen mitään viulunsoittoa ole. Välillä on hyvä nollata, niin kroppaa kuin päätä. Sitten jaksaa taas mököttää malmien kanssa kun viikonlopun vetänyt hymy korvissa.
 
Okei noh salille siis tänään ja sitten lepäilen kotona niin kauan kunnes pitääkin mennä jo kavereiden kanssa :) Tullut sen verta hyvä rutiini jo tuohon, että oikeasti harmittaisi jättää väliin :F Siksi näin iso "Haloo" asiasta :p
 
viime kesänä pyörin autolla kk ympäri eteläistä eurooppaa. Tietty alkoholia joka päivä vähintään 10 pulloa. Lihakset ei kk kadonnut mihinkään eikä salillakaan joutunut juurikaan pienemmillä painoilla reissun jälkeen tahkoamaan.

p.s. olisipa sillä reissulla ollut abtronic beesissä :rolleyes:
 
Kait tuon viestin voi lukea tosissaan tai sarkasmilla.. Googlettelin, että alkoholia voi juoda samalla ku on kreatiinit sisällä. Mutta niin josko nytten saisi suoran vastauksen, joka ei vaikuta sarkasmilta, eli onko siitä haittaa jos tänään juon? Tiedän kyllä, että ei ole hyötyä tai mitään muutakaan, enkä sitä odotakkaan ja sen toivossa juo.

Ei ollut sarkasmia. Koitin kannustaa nauttimaan elämästä. Jos tosiaan käyt harvemmin kupilla ja käyt sen 3-5 kertaa viikossa salilla, niin ei elämä pilalle mene jos nyt mahdollisesti yksi salipäivä jäisi välistä. Välillä kannattaa vähän nollata.
 
jos elämä alkaa pyöriä niin täysillä salin ympärillä ettei uskalla edes viinaa juoda niin parempi lopettaa koko bodaus
 
Tuleeko muille pakkislaisille lihastärinää juomisen jälkeen? Tarkoitan siis että viikonlopun juominkien jälkeen olevaa lihasvapinaa, oletettuna että vaikkapa lauantaina vetänyt kovat pellit niin ettei aamulla meinaa sängystä päästä. Niin että esim tiistaina punttisalilla tehdessä mitä tahansa lihasliikettä kevyilläkin painoilla niin rasitettava lihas vapisee helvetin kovaa. Itse olen huomannut kun aika-ajoin riipasee kovat pellit niin ilman magnesiumia lihakset eivät toivu juomingeista, vaan treeneissä vapisevat ihan naurettavan pienillä painoillakin?:wtf:

Kyseisen oireen takia juomatavat muuttuneet että kännien sijaan juodaan pari olutta ja se jää siihen, mankkua toki menee vielä aika paljon.
 
jos elämä alkaa pyöriä niin täysillä salin ympärillä ettei uskalla edes viinaa juoda niin parempi lopettaa koko bodaus
Vai olisko kuitenki toisinpäin?
Ei olisi.

Suomalainen suhde alkoholiin ei kyllä koskaan lakkaa ihmetyttämästä. Ottaen huomioon kuinka paljon riesaa ja kärsimystä se kuitenkin aiheuttaa.
Tämä tosin entisen kohtuuttoman käyttäjän suusta, joten todennäköisesti en ole vaan vielä päässyt yli itsekkään.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom