Alavatsat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ropzu
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joo eli siis tota ala vatsaa pitäs saada vähä kondiksee takas.. onko jollaki jotain liikkeitä (kertokaa vaan kaikki mitkä toimii alavatsalle, mielummin jos viel ois video clippejä) ja toi haku on aika *aska, tai sit vaan evoon.. sielt tuli joku 200 eri topiccii joten en alkanu ettii :rock: :wall:

Semmonen ku makaa maassa ja nostele jalkoja ilmaan. Suositteln lukee noit vatsalihaksista olevii thredejä kuitenki.

JA siis ei siinä mtn tuu näkyy jos rasvaa löytyy?

tälläsen läpäl vetäsin :D:rock: http://www.youtube.com/watch?v=nJM_hz0a2Pk

eipä tuossa nii paljon sitä rasvaa ole.. perus nahka kerros vaan :urjo:

vituttaa ku viime kesänä oli vatsat hyvässä kunnossa ja sit kesän jälkee sorruin ja vatsa alko vähä kasvaa ei täs nyt nii paljoo oo sitä.. vähän vaa :) enkä ala diettaa oon muutenki aika siima (koitan täs bulkkaa)

oon 180cm ja 71kg

Kiitos kaikille vastauksista!!! =D

mitä tarkoitat eri osilla. esim ylärinta/alarinta, ojentajan eri päät, etu/taka/sivuolkapäät ym. niillä on eri funktiot ja tietenkin voi treenata erikseen jossain määrin ainakin, mutta ei kai sentään eri osia "pituussuunnassa"? kuten suoran vatsalihaksen ylä ja alaosa?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
ihan mielenkiintoinen juttu kyllä.
mutta e mun mielestä selkeästi todettu oikein yhtään mitään.
EMG, aktiivisuuksien sanottiin olevan erilaiset lihaksen eri osissa tietyssä liikkeessä, esimerkkinä hauiksen pitkä ja lyhyt pää (nehän kiinnittyvät molemmat lapaluun eri kohtiin) Mutta voiko edes teoriassa pituussuunnassa supistusta tapahtua eri osissa lihasta? siitä ei kerrottu mitään, vai enkö osaa lukea.
exrx linkissä väitetään tuntuman alavatsassa johtuvan muista (jostain syvemmistä?) lihaksista tällä alueella. en kyllä tiedä miten luotettava lähde tuo exrx on mutta ei selvästi ihan roskaa ainakaan.

Loogiselta vaikuttaa, että erot johtuvat eri kiinnityskohdista. Eli en menis väittää, että suoran vatsalihaksen alaosaan vois vaikuttaa erikseen. Alavatsan seutuun kyllä, kun kerran lonkankoukistajat päättyvät sinne. Kysyjällä tais olla tosin mielessä suoran vatsalihaksen erottuvuuden parantaminen sen alaosassa, mihin linkkis vastas hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom