Al-Qaida video

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elcaco
  • Aloitettu Aloitettu
AKV sanoi:
Pahinta ei siis olekaan joutua Liittouman pommien tappamaksi? :)

Kidutus lienee sinunkin mielestäsi rikos. Onko rikos siis rikoksen uhrin omaa syytä?

Et ymmärtänyt pointtia. Pahin mitä voisi tapahtua jos se irakilainen hemmo lopettaa vastaanpanemisen on se macdonaldsiin töihin joutuminen. Get it? Lue se quote myös.

Joo kidutus on mielestäni rikos. En ymmärrä mitä argumenttiani kritisoit tolla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Irak on ainakin kahdesti hyökännyt usan liittolaisen niskaan(sama kuin hyökkäis usaan). Usa voisi ihan hyvin ottaa koko irakin haltuun ja nimetä alaskaksi. luuleeko joku rättipäiden puolustaja ettei sattami tai kuka tahansa rättipäädiktaattori olis tehny samallalailla ilman provokaatiotakin.

Jokatapauksessa euroopassa alkaa ennemmin tai myöhemmin paukkuun ydinlataukset rättipäiden toimesta ja olen iloinen koska uskon että usan sotatoimet on siirtäny paukkumista myöhempään ja antanut mulle lisää huolettomia vuosia...ehkä jopa mun lapsilleni.

Rättipäät on barbaarisia ja kulttuurillisesti länsimaita satoja vuosia jäljessä. Niille on normaali olotila rähjätä ja sotia. Rättipääuskonnon, aivan kuin kristinuskonnonkin aikanaan, pääfunktio on luoda ihmisille paremmuusjärjestys ja näin nokkimisjärjestyksessä ylempänä olevat saa alistaa alempiaan ja olla niitten palveltavana. Rättipäävaltion päämieheksi nousee poikkeuksetta häikäilemätö vallanhimoinen psykopaatti juuri rättipääkulttuurin(=uskonto) takia. Tämä psykopaatti on parhaiten osannu käyttää uskontoa ja pyssyä omiin itsekeskeisiin tavoitteisiinsa sopivasti.

Sais toi öljy loppua nopeesti maapallolta niin sen jälkeen rättipäät vois aidata sinne missä ne asuu ja antaa tapella keskenään.

kiewi sanoi:
Ei kehkeydy. Aropupu on oikesti viisas mies joka osaa esittää asiansa perustellusti ja provoamatta. XXL taas kärjistää, käyttää olkinukkeja ja menee henkilökohtaisuuksiin. Lisäksi hänen tietopohjansa on selvästi suppeampi.

Pertti, aletaanko väitteleen asiasta? =).

.....öööööööööööö... ...öööööööö... ....V#TTU käyzä mulle!!!!!!!!;)

Joo, edellisellä sivulla oli niin pitkiä postauksia porukka laittanut, ettei kyennyt enään lukemaan niitä.

Kiewi, mitä hyökkäyksiä ja liittolaisia nyt oikein tarkoitat?

Kuwait on USAn liittolainen, en tiedä oliko ennen persianlahden sotaa. Tuskin. Ei Saddam nyt niin hullu voinut olla, että aloittaa sodan jonka 100% varmuudella häviää.

Ennen Kuwaitia Irak hyökkäsi Iraniin, silloin USA tuki Irakia, ei Irania, joka oli/on sen verivihollinen tunnetuista syistä.

Persianlahden sodan aikana Irak ampui ohjuksia Israeliin.

horroroso sanoi:
Persianlahden sodan aikana Irak ampui ohjuksia Israeliin.

Tuossahan on jo Israelin liittolaisella hyvä syy hyökätä Irakiin.
Irak ammuskeli myös Jenkkien koneita jotka valvoivat YK:n luomaa lentokieltoaluetta. Jos Irak ei olisi leikitellyt YK:n asetarkastajien kanssa vaan olisi päästänyt heidät joka paikkaan niin Jenkit olisivat tuskin hyökänneet Irakiin.

Tarkennetaan sen verran, että Irak ampui ohjuksia sen jälkeen kun liittoutuneet USAn johdolla olivat jo sodassa mukana.

Käsittäkseni nuo lentokieltoalueet ovat USAn ja UKn omaa keksintöä.

horroroso sanoi:
Tarkennetaan sen verran, että Irak ampui ohjuksia sen jälkeen kun liittoutuneet USAn johdolla olivat jo sodassa mukana.

Käsittäkseni nuo lentokieltoalueet ovat USAn ja UKn omaa keksintöä.

Joo mutta Israel ei ollunna sodassa mukana.
Voin muistaa väärin mutta olen syyttänyt noista lentokieltoalueista YK:ta.

kiewi sanoi:
Ei kehkeydy. Aropupu on oikesti viisas mies joka osaa esittää asiansa perustellusti ja provoamatta. XXL taas kärjistää, käyttää olkinukkeja ja menee henkilökohtaisuuksiin. Lisäksi hänen tietopohjansa on selvästi suppeampi.
No tietenkin on tyhmä ja tieto väärää jos on sinun kanssa eri mieltä. Tiedän aika tarkalleen päivälleen Lähi-Idän historian parinsadan vuoden ajalta kun tuli luettua tuossa pari kuukautta sitten historian kirjaa ja on ennenkin kiinnostanut kaikki näkökulmat asiaan. Samallaista jahkaamista ja kostonkierrettä on nyt ollut noin 60 vuotta.

Tiedän myös sen että lähes kaikkien kansainvälisten asiantuntijoiden ja vuosikymmeniä Lähi-itään erikoistuneiden diplomaattien mielestä USAn politiikka on Lähi-idässä päin hanuria ja täydellinen tuki Israelille tekee kaikki YKn ponnistelut ratkaista ongelma mahdottomaksi.

Täällä puhutaan että eurooppalaiset vain istuu ja USA tekee rauhaa, totuus on se, että USA vetoaa kaikki YK:n rauhaa ajavat päätökset nurin, koska niissä kritisoidaan myös Israelia.

Katsoin tuolle sivulle ja etusivu oli jo niin oksettava, että visiittini loppui siihen. Minkälainen ihminen tekee tuollaiset sivut.

kiewi sanoi:
Aropupu on oikesti viisas mies joka osaa esittää asiansa perustellusti ja provoamatta. XXL taas kärjistää, käyttää olkinukkeja ja menee henkilökohtaisuuksiin. Lisäksi hänen tietopohjansa on selvästi suppeampi.

Ei pidä paikkaansa. Kävin joskus palstalla muutaman iteraation vuoropuhelua Aropupun kanssa Lähi-Idän tilanteesta. Aropupu esittää asiansa antirevisionistisen julistuksen tyyliin. Hän sitatoi historiaa tarkoituksella valikoiden. Välillä tulee myös suorastaan vääriä faktoja sekaan ja päättelyketju on täysin puoleellinen ja valikoiva. Eipä sillä kyllä Aropupu puhuu välillä täyttä asiaakin. Esimerkiksi analyysi Euroopan kyvyttömyydestä ratkoa ongelmiaan omalla maaperällä oli oikein osuva.

Nämä asiat herättävät tietysti niin paljon tunteita, että on vaikea tarkastella kokonaisuutta puoleettomasti.

Sotiminen on aina väärin, vaikka sitä yrittäisi millä tavalla tahansa oikeuttaa. Mun mielestä Bush on pelkuri, joka uhoaa kaukana turvassa sodasta. Mitä helvettiä amerikkalaiset sotilaat vielä Irakissa tekee? Kuolee turhaan!

Pulla sanoi:
No mitas luulet, mahdettiinko siihen sinun ylaasteen historiankirjaasi painaa kaikkea sita brutaalia faktaa mita suomalaiset sodassa tekivat? Tuskinpa. Vaariltani kuuntelin tarinoita missa venalaiset naannytettiin nalkaan ja tapettiin kylmyyteen paskaksi menneen tankin sisalle joka ei enaa kyennyt liikkumaan. Ota ne sinivalko-lansimaalais-varitteiset lasit pois silmilta ja koita nahda miten asiat oikeasti ovat. Sota EI KOSKAAN ole hienoa, sivistynytta tai oikeudenmukaista kummankaan puolella. Luuletko, etta olet nahnyt lansimaalaisen television kautta kaiken faktan mita sodassa tapahtuu ja nainollen pystyt vetamaan objektiiviset nakokulmat ja tuomitsemaan kuka on oikeassa?

Kommoentoin tähän väliin kun en jaksanut lukea vielä koko viesti ketjua läpi.

Sotilaat tappavat sotatilanteessa tottakai toisiaan niin paljon kuin vain ehtivät mahdollisimman vähillä omilla tappioilla.
Joku aika sitten julkaistiin jonkun venäläisen sotavangin kirjoittama kirja suomalaisten sotavankileiriltä ja sekin kehui kuinka asiallista porukkaa suomalaiset vanginvartijat kriisitilanteessakin oli.
Tai se taisi olla joku vanki/siviili leiri. En tiedä mikä on oikea nimitys.
Olen tähän asti vähän epäillyt että suomalaisten sikailut venäjän maalla olisi jotekin vaiettu, mutta tuo antoi vähän uskoa suomalaisen sotilaan moraaliin pahassakin paikassa.

Pertti 123 sanoi:
Pojat, pojat, eipä haukuta toisia, kekittykää väittelyyn, älkää toistenne arvosteluun. :kippis1:

jep. asiat tappelevat eivät ihmiset. vai miten se meni

jeppe82 sanoi:
Sotiminen on aina väärin, vaikka sitä yrittäisi millä tavalla tahansa oikeuttaa. Mun mielestä Bush on pelkuri, joka uhoaa kaukana turvassa sodasta. Mitä helvettiä amerikkalaiset sotilaat vielä Irakissa tekee? Kuolee turhaan!
Jaa... että presidentin kuuluisi olla etulinjassa puukko kädessä vai? :D ...eikai nyt sentään...

Tuosta teloitusvideosta...Vaimoni kuuli kuinka kaverimme kanssa juttelimme asiasta ja siitä kuinka kammottavaa tuollainen on. Kaverini vielä manasi sitä, että oli uteliaisuudessaan katsonut kyseisen pätkän ja lähes menettänyt yöunet. Itse en ole tuota nähnyt enkä näe.

Vaimo sitten tuli siivouksen lomassa kysymään minulta että millainen se paljon puhuttu clippi oikein on kun kaikki siitä vaahtoaa. Kysyi vielä onko meillä se koneella. Kerroin, ettei ole mutta hänen halutessa voin sen imuttaa. No, niin siinä sitten kävi että treidasin videon koneelle ja huusin vaimon katsomaan...itse poistuin toiseen huoneeseen. Hetken kuluttua menin katsomaan reaktiota ja mitä VITTUA...vaimo sanoi :"Tässäkö tämä nyt sitten oli? Mitäs ihmeellistä tuossa oli...katkaistiin ihmisen pää ihan normaalisti. Millaisia miehiä te oikein olette, kun ette kestä tällaista".

Soitin välittömästi kaverille ja kerroin vaimoni kylmän asenteen videota kohtaan ja sen, että olemme hänen mielestään tissiposkia. Olimme kummatkin sanattomia ja leimasimme puolisoni hieman omituiseksi, josta löytyi uusia piirteitä. Pahinta tässä oli se, että vaimorakas jatkoi eleettömänä pölyjen pyyhkimistä ja kysyi hetken kuluttua iloisesti:"keitänkö kahvia meille"?

Ei pysty ymmärtämään pieni ihminen naisia...omaa pientä vaimoaan. Olen huolissani.

Penneck sanoi:
Tuosta teloitusvideosta...Vaimoni kuuli kuinka kaverimme kanssa juttelimme asiasta ja siitä kuinka kammottavaa tuollainen on. Kaverini vielä manasi sitä, että oli uteliaisuudessaan katsonut kyseisen pätkän ja lähes menettänyt yöunet. Itse en ole tuota nähnyt enkä näe.

Vaimo sitten tuli siivouksen lomassa kysymään minulta että millainen se paljon puhuttu clippi oikein on kun kaikki siitä vaahtoaa. Kysyi vielä onko meillä se koneella. Kerroin, ettei ole mutta hänen halutessa voin sen imuttaa. No, niin siinä sitten kävi että treidasin videon koneelle ja huusin vaimon katsomaan...itse poistuin toiseen huoneeseen. Hetken kuluttua menin katsomaan reaktiota ja mitä VITTUA...vaimo sanoi :"Tässäkö tämä nyt sitten oli? Mitäs ihmeellistä tuossa oli...katkaistiin ihmisen pää ihan normaalisti. Millaisia miehiä te oikein olette, kun ette kestä tällaista".

Soitin välittömästi kaverille ja kerroin vaimoni kylmän asenteen videota kohtaan ja sen, että olemme hänen mielestään tissiposkia. Olimme kummatkin sanattomia ja leimasimme puolisoni hieman omituiseksi, josta löytyi uusia piirteitä. Pahinta tässä oli se, että vaimorakas jatkoi eleettömänä pölyjen pyyhkimistä ja kysyi hetken kuluttua iloisesti:"keitänkö kahvia meille"?

Ei pysty ymmärtämään pieni ihminen naisia...omaa pientä vaimoaan. Olen huolissani.
Tekeekö vaimo teillä kaikki kotityöt? Jos tekee, niin tuo on varmaan ihan normaalia. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom