Tuosta teloitusvideosta...Vaimoni kuuli kuinka kaverimme kanssa juttelimme asiasta ja siitä kuinka kammottavaa tuollainen on. Kaverini vielä manasi sitä, että oli uteliaisuudessaan katsonut kyseisen pätkän ja lähes menettänyt yöunet. Itse en ole tuota nähnyt enkä näe.
Vaimo sitten tuli siivouksen lomassa kysymään minulta että millainen se paljon puhuttu clippi oikein on kun kaikki siitä vaahtoaa. Kysyi vielä onko meillä se koneella. Kerroin, ettei ole mutta hänen halutessa voin sen imuttaa. No, niin siinä sitten kävi että treidasin videon koneelle ja huusin vaimon katsomaan...itse poistuin toiseen huoneeseen. Hetken kuluttua menin katsomaan reaktiota ja mitä VITTUA...vaimo sanoi :"Tässäkö tämä nyt sitten oli? Mitäs ihmeellistä tuossa oli...katkaistiin ihmisen pää ihan normaalisti. Millaisia miehiä te oikein olette, kun ette kestä tällaista".
Soitin välittömästi kaverille ja kerroin vaimoni kylmän asenteen videota kohtaan ja sen, että olemme hänen mielestään tissiposkia. Olimme kummatkin sanattomia ja leimasimme puolisoni hieman omituiseksi, josta löytyi uusia piirteitä. Pahinta tässä oli se, että vaimorakas jatkoi eleettömänä pölyjen pyyhkimistä ja kysyi hetken kuluttua iloisesti:"keitänkö kahvia meille"?
Ei pysty ymmärtämään pieni ihminen naisia...omaa pientä vaimoaan. Olen huolissani.