Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse asiassa ennen vanhaa kun USAssa oli yleinen asevelvollisuus, tavallaan asia oli enemmän näin. Silloin sotiin joutui kaikki nuoret miehet, mukaan lukien presidenttien ja poliitikkojen pojat. Se yllättävästi vähentää sotahaluja kun tietää että omat lapset joutuvat kuolemanvaaraan.Proteos sanoi:Jaa... että presidentin kuuluisi olla etulinjassa puukko kädessä vai? :D ...eikai nyt sentään...
demoni sanoi:Mitäpä tässä jeesustelemaan, ei se teloitus mun mielestä NIIN kauhea ollut.
Maailmassa, varsinkin tuollapäin, tapahtuu paljon pahempiakin asioita. Toi jenkki kuoli sentään suht kivuttomasti.
Hullu inkkari sanoi:(eli parempi vaihtoehto, sillä minullehan ei moista kuolemanjälkeistä elämää ole luvattu toimiin ryhdyttyäni)
Voi ziisus näitä kommentteja ja mielipiteitä! :itku:Pertti 123 sanoi:PS: Ei kyllä olisi epäilystä siitä miten olisin toiminut, jos olisin tuohon huoneeseen päässyt / joutunut RK 62:n kanssa (sen verran tunteita nostaa pintaan tollanen) :curs:
onion sanoi:Voi ziisus näitä kommentteja ja mielipiteitä! :itku:
Pertti 123 sanoi:Kirjoitin, että jos joutuisin / pääsisin. Jos joutuisin tuohon huoneeseen, joutuisin itsesuojelun nimissä ampuilemaan. Nimittäin veikkaan, että huoneeseen ilmestyvää valkonaamaa ei kovin suvaitsevasti kateltais.
Jos taas "pääsisin" huoneeseen, niin ei millään pahalla, mutta ennemmin lahtaisin ne rättipäät, kuin kattoisin heidät teloittavan puolustukyvyttömän siviilin. Minkäs sille tekee, mutta tällanen mä oon, mitä itse tekisitte (siis jos pääsisitte paikapäälle päättämään, että kummat lähtee, siviili vai teloittajat)?
Myönnän, ettei ole eettisesti oikein tappaa 5-7 ihmistä, yhden kuoleman sijaan, mutta...
Sanoinko mä niin?Proteos sanoi:Jaa... että presidentin kuuluisi olla etulinjassa puukko kädessä vai? :D ...eikai nyt sentään...
onion sanoi:Taisi olla 5 kappaletta aseistettuja terroristeja kameran edessä + muut aseistetut/aseistettu kameran takana. Kyseisillä henkilöillä on varmasti sodankäynnistä ja ampumisesta paremmat meriitit kuin sinulla, eli ennen kuin jatkat "sankaritarinaasi" niin voin kertoa että sinulle ei annettu tässä "sankaritarinassasi" niin sanotusti "mahkuja".
Sota on vittumainen asia ja jos ajatellaan vaikka toista maailmansotaa, niin siellä taisi sattua vielä vitullisempia asioita kuin tässä sodassa. Kuitenkaan yhtään vähättelemättä tämän sodan tapahtumia. Uskoisin että kun sodassa kokee/näkee sitä sun tätä, niin vastapuolen listiminen puukolla ei tunnukkaan enää niin sairaalta kuin tässä uskoisi. Mitäpä jos näiden 5 terroristin perheet on pommitettu vaimoja ja lapsia myöten paskaksi amerikkalaisten toimesta? Mitkä fiilikset mahtaa olla? Sinä näet 5 miestä tappamassa vastapuolen siviiliä, mutta et tiedä mitään niiden 5 miehen kokemuksista.
Tämä on sikamaista sodankäyntiä molemmin puolin sitä ei käy kiistäminen, mutta ollaan me täällä jauhamatta paskaa kun ei tiedetä mitään sodassa olosta ja niistä oikeista "sankarijutuista".
En rupea spekuloimaan kyseistä teloitusta, vaan tyydyn toteamaan että paskamainen juttu koko sota. :(
onion sanoi:ollaan me täällä jauhamatta paskaa kun ei tiedetä mitään sodassa olosta ja niistä oikeista "sankarijutuista".(
onion sanoi:.. vaan tyydyn toteamaan että paskamainen juttu koko sota. :(