Ajo-oikeudetta ajaminen ja vastuu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli nyt kun oma ajokortti on jälleen kuivahtelemassa, mutta autoilu jatkuu tuttuun tapaansa, niin kysyisin: En kai joudu esimerkiksi kolaritilanteessa automaattisesti syylliseksi vain siksi, ettei oikeutta ajaa ole?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
no taatusti joudut. käytännössä pahempaa kuin ajaa ilman ajo-oikeutta on huutaa Allahin nimeä keskustorilla, alasti.

edit: itse onnistuin tietämättäni ajamaan melkein 10kk ilman korttia, ja sit kun asia selvisi ja menin poliisiasemalle asiaa selvittelemään, niin olivat sitä mieltä että olipa helvetin hyvä ettet jääny kiinni kortitta ajamisesta...

Sinähän siinä virheen ja rikkeen teet, kun ajat ajo-oikeudetta. Oma mokas olis vaikka joku mummo kylkees tälläiski.

Todella typerää ajattelua sinulta. Ei se tee sinusta syyllistä onnettomuuten, että ajat ilman korttia. Itse olen aivan yhtä pätevä ajamaan kuin aina ennenkin, eikä kortitta-ajo yksistään vaaranna liikenneturvallisuutta.

Todella typerää ajattelua sinulta. Ei se tee sinusta syyllistä onnettomuuten, että ajat ilman korttia. Itse olen aivan yhtä pätevä ajamaan kuin aina ennenkin, eikä kortitta-ajo yksistään vaaranna liikenneturvallisuutta.

Ei sitä korttiakaan sulta varmaan ilman syyttä pois otettu?

Zone-sarja -42%
Ei ehkä kortitta-ajo, mutta asenteesi taitaa vaarantaa.

1. Olet polttanut korttisi. (voi toki sattua kelle vain, mutta...)
2. Jatkat ajamista välittämättä ajokiellosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No ehkei kuitenkaan...

Olet syyllinen ajo-oikeudetta ajoon, jos kolari on toisen osapuolen syy, menee se hänen piikkiinsä.
Ei rattijuoppokaan ole syyllinen kolariin jos joku tulee kolmion takaa kylkeen.

Mutta työssäkäyvän kannattaa miettiä että kuinka paljon sakkoa kortitta-ajosta tulee jos narahtaa.. Sillä hinnalla ostaa meinaan aika hienon fillarin, ja helkkarin monta linjaliikenteen kuukausikorttia tms.

(toivottavasti ajelu ei jatku juuri samalla tavalla kuin ennen kuivahteluun johtanutta tapahtumaa, sillä ilmeisesti jollain tapaa tuli töpättyä.. Ajele mieluummin sääntöjen mukaan, vähentää kiinnijäämisen riskiä...)

Ei sitä korttiakaan sulta varmaan ilman syyttä pois otettu?

Korttia ei otettu pois epäpätevyyden vaan liikennerikkomuksen (ylinopeus) vuoksi.

Tuo juuri kiinnostaisi, että korvaako vakuutus myös oikeudettoman kuljettajan tahattomat itseaiheuttamattomat onnettomuuskulut? Vakuutukset kuitenkin tietenkin edelleen voimassa ja maksussa.

mitä paskaa? mulle väitettiin kovasti, että vaikka joku ajaisi minun kylkee ja mulla ei ollu korttia, olisi syy silti langennut minulle :wtf: ?? tollein sen pitäisi olla, munat valtiolle kaikilta ketkä ilman korttia ajelee. oppisivatpahan.

No ehkei kuitenkaan...

Olet syyllinen ajo-oikeudetta ajoon, jos kolari on toisen osapuolen syy, menee se hänen piikkiinsä.
Ei rattijuoppokaan ole syyllinen kolariin jos joku tulee kolmion takaa kylkeen.

Mutta työssäkäyvän kannattaa miettiä että kuinka paljon sakkoa kortitta-ajosta tulee jos narahtaa.. Sillä hinnalla ostaa meinaan aika hienon fillarin, ja helkkarin monta linjaliikenteen kuukausikorttia tms.

(toivottavasti ajelu ei jatku juuri samalla tavalla kuin ennen kuivahteluun johtanutta tapahtumaa, sillä ilmeisesti jollain tapaa tuli töpättyä.. Ajele mieluummin sääntöjen mukaan, vähentää kiinnijäämisen riskiä...)

Ei se varmaan ihan noin mene. Kyllä siinä saa vastata kaikesta jos ajat ilman korttia tai kännissä. Ei omakohtaista kokemusta, mutta kyllähän noita on sattunut lähipiirissä ja aika heikoilla olet jos oot päissäs ajanu tai ilman korttia. Mitään en kirjoita kiveen, mutta se on niin helppo laittaa siellä oikeudessakin kaikki sen juopon piikkiin kun ei sen sana paljoa paina.

soita paikalliselle poliisiasemalle, ne kyllä kertoo mielellään miten kannattaa menetellä tässä tilanteessa.

mitä paskaa? mulle väitettiin kovasti, että vaikka joku ajaisi minun kylkee ja mulla ei ollu korttia, olisi syy silti langennut minulle :wtf: ?? tollein sen pitäisi olla, munat valtiolle kaikilta ketkä ilman korttia ajelee. oppisivatpahan.

Täällä nämä pääkaupunkiseudun toimistosihteerit ja työttömät raudanvääntäjät ovat jotain kovaa poikaa olevinaan, kun eivät ole ikinä joutuneet minkäänlaisiin vastoinkäymisiin omassa elämässään ja bussit kulkee minuutin syklillä kodin ja kuntosalin väliä. Siinä on sitten hyvä morkata toisia, kun oma pesä on turvassa.

sillä lailla. kukaan muu ei varmaan ole ikinä ajanut ylinopeutta kuin sinä. jos ajat kolarin ja sulla ei ole ajokorttia, niin kusessa oot kaulaas myöten. se on varma. oliko yllätys että tulee paskaa niskaa ku kyselet tälläsiä jollain foorumilla?

aloita se puhelu kyttikselle vaikka että "kaverin puolesta soitan jolla ei ole ajokorttia ja se silti ajaa...."

sillä lailla. kukaan muu ei varmaan ole ikinä ajanut ylinopeutta kuin sinä. jos ajat kolarin ja sulla ei ole ajokorttia, niin kusessa oot kaulaas myöten. se on varma. oliko yllätys että tulee paskaa niskaa ku kyselet tälläsiä jollain foorumilla?

aloita se puhelu kyttikselle vaikka että "kaverin puolesta soitan jolla ei ole ajokorttia ja se silti ajaa...."

No siltähän tuo vaikuttaa, ettei kukaan muu tässä langassa (thread) ole koskaan ylinopeutta ajanut. Et ainakaan sinä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom