Aina ei treeni kulje!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onko teilläkin sellaisia päiviä jolloin ei vaan treeni kulje. eli raudat ei nouse toivottuun tapaan eikä parannusta viime kertaan tule.Eli aina ei voi nousta tulokset jóskus ei vaan yksinkertaisesti jaksa.

Ozma1 sanoi:
Onko teilläkin sellaisia päiviä jolloin ei vaan treeni kulje. eli raudat ei nouse toivottuun tapaan eikä parannusta viime kertaan tule.Eli aina ei voi nousta tulokset jóskus ei vaan yksinkertaisesti jaksa.

On.

Joo, tuttua on täälläkin. Just parhaillaan kaks edellistä treenikertaa
mennyt ihan vituiks, rauta on painanut ihan "simona" ja nyt tässä ihmetelläänkin mistä moinen johtuu. Syödä olen koittanut hyvin samoten levätä, mitään ylikunnon oireitakaan ei ole eikä siihen pitäis olla aihettakaan,
joten siitä tuskin on kyse.

Huomenna olis jalkapäivä, saas nähdä joko sit kulkis paremmin, hope so....

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jos treeni ei kulje niin yleensä huomaan, että nestettä ei ole tarpeeksi kehossa. Muutama päivä suolalla maistettua nestettä ja treeni kulkee. Muutaman päivän päästä se ylimääränen neste lähtee pois eli kusettaa normaalia enemmän.
Ehkä kerran kuussa teen näin ja tänä vuonna ei ole kertakaan ollut mitenkään huonoa päivää.

Jep joka kerta ei voi olla ennätyspäivä, joka kerta ei edes välttämättä pääse vanhaan ennätykseensä. Täysin normaalia, ja sitä yleisempää mitä pidempään on harjoitellut/ kovemmassa kunnossa on.

Mihin itse olen kiinnittänyt huomiota, niin jos nukkuu kunnon unet treeniä edeltävänä yönä (9h) ja syö esim. tukevan pasta-aterian tasan 3 h enne treeniä ja sen jälkeen vaan lipittelee pari lasia vettä ja lepäilee niin kulkee todella mainiosti. Yleensä jos ei kulje on syy juuri vituiksi mennyt ruokapuoli, nesteytys taikka yöunet.

Itselläni ainakin ruokapuoli vaikuttaa TODELLA paljon treeniin, eli jos seuraavana päivänä on treeni ja en syö kunnolla, ei treenistä tule mitään. Väsyneenä on myös ärsyttävä treenata, tosin usein nappaan pari kofua.

Joo ei kulje ei, viime rinta/ojentaja treeni meni ihan vituilleen, tähän taas vaikutti 1 week off jollon söin ihan mitä sattu ja paljon, ei vaan noussu :david: ei senyt varsinaisesti viel ottanu päähän vaan se kun penkatessa alko kädet täris eikä ollu oikee balancee, ihan ku en ois koskaa aikasemmi penkannu :rolleyes: Muuten on kaikki treenit menny suht-hyvin/hyvin :)

Pyranha sanoi:
Jep joka kerta ei voi olla ennätyspäivä, joka kerta ei edes välttämättä pääse vanhaan ennätykseensä. Täysin normaalia, ja sitä yleisempää mitä pidempään on harjoitellut/ kovemmassa kunnossa on.

Mihin itse olen kiinnittänyt huomiota, niin jos nukkuu kunnon unet treeniä edeltävänä yönä (9h) ja syö esim. tukevan pasta-aterian tasan 3 h enne treeniä ja sen jälkeen vaan lipittelee pari lasia vettä ja lepäilee niin kulkee todella mainiosti. Yleensä jos ei kulje on syy juuri vituiksi mennyt ruokapuoli, nesteytys taikka yöunet.

Amen!

ak8400 sanoi:
Itselläni ainakin ruokapuoli vaikuttaa TODELLA paljon treeniin, eli jos seuraavana päivänä on treeni ja en syö kunnolla, ei treenistä tule mitään. Väsyneenä on myös ärsyttävä treenata, tosin usein nappaan pari kofua.

Ruokapuoli tuntuu itelläkin tärkeeltä. Jos on syöny huonosti tulee jotenki luuviulu olo. Vääränlainen eväspuolikin haittaa. Tänään söin rasian kuivaalihaa tyhjään maaruun prode-krea-malton kanssa. Ei kulkenu reeni ei...

Tänään menin tyhmänä salille vaikka vähän flunssan alkua. Tein normaalit ohjelmaan kuuluvat harjoitukset(selkä). No koitin sitten mavessa 170kg, kun viikkoa ennen sain 160kg hikiseen. No 170kg nousi ja olin hieman yllättynyt.

Todellakin on joskus huonoja päiviä. Joskus kun harmittaa joku asia tai jotain muuta niin sekin saattaa joskus tuntua ...

Eihän se aina kulje. Oli vähän aikaa sitten flunssa pari viikkoo, ni ei oikeen heti lähteny kulkemaan. Mutta nytten taas kulkee hyvin ja tulokset on noussu. Pitää vaan yrittää enemmän, ni kyllä ne tulokset taas lähtee uuteen nousuun. :whip:

Asenteesta hyvin pitkälti kiinni täälläkin. Usein töiden jälkeen suoraan tulee salille mentyä ja vois kuvitella että ei kulkis reenit väsyneenä, mutta mutta. Juuri kiireisen ja väsyttävän päivän jälkeen yleensä kulkee hyvin, on jäänyt ikäänkuin höyry päälle. Joskus kun erehtyy kotona pyörähtämään töiden ja salin välissä niin jopa on isoja ongelmia saaha :whip: :a ittesä tekemään kunnolla, varsinkaan jalkapäivänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom