Originally posted by PieniPenkkaaja
Tässä viestiketjussa näkyy miten moni mies vieläkin ajattelee: Naiset ovat luotu miellyttämään miehiä ja pyörittämään persettä meidän mieliksi. Heti kun joku valitsee jonkun vähän omalaatuisemman elämäntavan sataa paskaa niskaan. Ettekö tosiaan pysty käsittelemään naisia ihmisinä, vaan niistä väännetään pakolla seksiobjekteja.
Makuasioita, ja näistä on kyllä ihan turha vääntää kättä. Ja musta siinä ei ole mitään pahaa, että noita naisia arvostellaan nimenomaan seksiobjekteina eikä ihmisinä. Itsehän ne ovat kuvissaan joko alasti tai puolialasti. Kyllä treenattua kroppaa vois esitellä vähän reilumassakin vaatetuksessa, jos seksiobjektin leimaa pelkää.
Ihmeellisintä on että naiset taitaa ajatella samalla (viitaten kommentteihin "hyi miten rumia") Eikös teidän naisten nimenomaan pitäisi olla näiden uraauurtavien naisten puolella? he uskaltavat olla erilaisia. Se ei kuitenkaan ole ihan helppoa kun elämäntavaksi on valittu yleisesti suorastaan halveksittu laji.
En koe, että minun naisena tarvitsisi olla heidän puolellaan, vaan siksi että he ovat naisia. Tiedän kyllä toki, että noin massiivisen lihaksiston saamiseksi täytyy naisen tehdä todellä paljon töitä, mutta kauniita se ei heistä minun silmiini silti tee. Erilaisena oleminen on sinänsä kunnioitettavaa, mutta ei niistä silti tarvitse kaikkien tykätä, minun mielestäni.
Jokainen miettiköön kohdallaan millä perusteella kommenttinsa laittoi. Oliko se aivoilla aikaansaatu kommentti vai...
Niin, tämä ei tainnutkaan olla järjellä puntaroitavissa oleva asia, vaan puhdas makuasia, ja jokainen saa ainakin minun puolestani pitää ihan mistä haluaa ja millä perusteilla tahansa.