aikamoisia..naisia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu
No tulihan se Lendakin. Kuinka moni saa oksennusreaktioita hänestä?
:evil:

Tässä linkissä vielä pari kuvaa hänestä (jos joku ei näitä ole nähnyt...) http://www.bodybuilders.com/murray.htm

Tämän tasoisia kuvia saisi olla enemmänkin. Itsekään en erityisemmin välitä kuvista, joissa on koko "naiseus" esillä, jotenkin halventaa hienoa kehoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin, sen verran haluan aikaisempiin kommentteihini tarkentaa, etten missään nimessä halua väheksyä niiden naisten tekemää suurta työtä kuntonsa eteen, jotka treenaavat naturaalina. Se voi olla naiselle ainut kestävä tie hyvään kuntoon pitkällä tähtäimellä. Eli Kunnioitan syvästi kovaa treenavia naturaalinaisia!

Mutta ei pidä myöskään luulla, että noiden kuvien mukaista fysiikkaa rakennettaisiin pelkästään joillain anabolisilla aineilla. Esimerkiksi Lendan kuntoon ei pääse kuin yksi nainen miljoonasta vaikka vetäisi kaikki maailman lihasta kasvattavat lääkeaineet.

Kysymys on siis ennenkaikkea lahjakkuudesta, rankasta treenistä, oikeasta syömisestä, levosta ynnä muista kehonrakennuksen perusasioista. Siihen kun lisää nämä lääkeaineet niin päästään kuvien mukaiseen kuntoon. Nämä naiset ovat treenanneet vuosia ja vuosia, säännöllistä ja raakaa treeniä. Kunnioitan siis myös heitä.

Täällä oli puhe myös naisista seksiobjekteina. Luulen, että kehonrakkennukseen / fitnesiin vihkiytyneet harrastajat katsovat näitä naisia ensisijaisesti urheilijoina, toissijaisesti naisina. Näin ainakin itse teen. Joidenkin mielestä, niinkuin allekirjoittaneen, lihaksikkaat naiset voivat olla myös seksikäitä, joidernkin mielestä ei. Silti näitä naisia arviodessa tulisi arvioida heitä urheilijoina, eikä sen perusteella onko he arvioijan mielestä seksikkäitä vai ei.

Toi Lenda on muuten hyvännäkönen muija. Lihaa on mutta naisellisuus säilynyt ihan kympillä. Kaikki edellisistä eivät mun makuuni ole kauniita, mutta sehän ei tarkoita etteivätkö he olisi uskomattoman kovia alallaan ja ettei heidän työnsä tuloksia voisi arvostaa.:thumbs:

Originally posted by Dangerous_Dave
Itse pidän kyllä treenatuista naisista. Sanotaanko, että tässä hyvä suomalainen esimerkki:

http://www.marjalehtonen.com/
:eek:

Tuo muuten on positiivinen poikkeus mun mielestäni tuo Marja. Olen nääs reenannut samalla salille (kuten moni muukin täällä) kuin hän, ja täytyy kyllä sanoa, että on mahtava ilmestys livenä ja ei-niin-kireänä.

Noi kaikki kuvathan, mitä täälläkin on ollut, on ollut kisakireitä kuvia, ja sekin vääristää kyllä heidän ulkonäköään, minkä näköisiä he ovat off-seasonilla(=suurimman osan ajasta).

Originally posted by lepex
Tuo muuten on positiivinen poikkeus mun mielestäni tuo Marja. Olen nääs reenannut samalla salille (kuten moni muukin täällä) kuin hän, ja täytyy kyllä sanoa, että on mahtava ilmestys livenä ja ei-niin-kireänä.
Jaa-a, en osaa sanoa kun en ole livenä nähnyy mutta tossa kotisivun kuvassa on kyllä NIIN kirveellä veistetyn näkönen että... mutta taas, makuja on näköjään monia.

Originally posted by challenger
No tulihan se Lendakin. Kuinka moni saa oksennusreaktioita hänestä?
:evil:

Tässä linkissä vielä pari kuvaa hänestä (jos joku ei näitä ole nähnyt...) http://www.bodybuilders.com/murray.htm

Tämän tasoisia kuvia saisi olla enemmänkin. Itsekään en erityisemmin välitä kuvista, joissa on koko "naiseus" esillä, jotenkin halventaa hienoa kehoa.

MINÄ :urjo: :urjo:
Hyi vittu!

Originally posted by Omna
Tuo nyt on vähän sama kuin oksentelisi naishiihdon olympiavoittajan kuvan edessä ulkonäkösyistä...

Haloo, nyt oli puhe ulkonäöstä. En tarkoittanut enkö kunnioittaisi
Lendan saavutuksia urheilijana. Taidat olla oikea tiukkapipo:rolleyes:

Originally posted by danzig
Haloo, nyt oli puhe ulkonäöstä. En tarkoittanut enkö kunnioittaisi
Lendan saavutuksia urheilijana. Taidat olla oikea tiukkapipo:rolleyes:

Juu, pipo kiristää välillä, ikävä kyllä. Nytkun Saurin Pekan yölinjakin on loppunut, niin pitää purkaa takakireys tänne pakkootoistoon...:D

Silti näitä naisia arviodessa tulisi arvioida heitä urheilijoina, eikä sen perusteella onko he arvioijan mielestä seksikkäitä vai ei.

Niinpä, mutta olivatko alkup. linkin takana olevat naiset varsinaisesti urheilijoita (tai ainakaan kaikki heistä)? Yleensäkin, pitäisi määrittää termi/sana "urheilija". Millainen ihminen on oikeasti urheilija? Siitäkin on montaa mielipidettä. Kehonrakentajat ja fitnesskisaajat ovat varmasti reeninsä, ruokavalionsa ja muun elämänsä puolesta huippu-urheilijoita, mutta mun makuun itse kehonrakennus ja fitnesskisat ovat kyllä hyvin pitkälle ulkonäkökisoja. Niissä ei mitata voimaa, nopeutta, koordinaatiota eikä kestävyyttä (tai ainakin ne ovat toisarvoisia ulkonäköseikkoihin verrattuna), vaan arvioidaan ulkonäöllisiä seikkoja tiettyjen kriteereiden perusteella, vaikka epäilemättä kilpailijat ovat ainakin suht vahvoja ja moni heistä kohtuullisen notkeita ja kestäviäkin (paitsi ehkä massiivisimmat mieskilpakehoilijat -> Ruhl, Coleman yms.).

Mua ei pahemmin nappaa ulkonäöllä kilpailu, oli se sitten kehonrakennuksessa, fitneksessä, missi/misterkisoissa tai vaikka rotukoirien/kissojen kisoissa. Ulkonäköasiat ovat kumminkin aina makuasioita, jokaisen täysin henk.koht. subjektiivisia näkemyksiä. Miten sellaisissa voi kunnolla kilpailla, kun ei ole mitään konkreettista paremmuuden mittaria? Voihan sitä koettaa määritellä joitakin kriteereitä, mutta nekin perustuvat aina jonkun ihmisen (auktoriteetin) mielipiteeseen. Eipä silti, arvostusta multa saavat fitness ja kehonrakennuskilpailijoiden kurinalaisuus ja suunnitelmallisuus varsinkin syömisen ja reenien suhteen.

Jotkut tämän threadin aloittaneen linkin kuvissa olleet naiset (ainakin ne vähäpukeisimmat/alastomat) eivät ehkä olleet urheilijoita edes fitness/kehoilumielessä, vaan hakemassa itsensä näyttämisen kautta julkisuutta ja rahaa. Seksi myy, se on fakta.

Tuo nyt on vähän sama kuin oksentelisi naishiihdon olympiavoittajan kuvan edessä ulkonäkösyistä...

Pieni ero on siinä, että naishiihdon olympiavoittajan arvaa ulkonäöltään naiseksi. Naiskilpabodareilla (ainakin tässä ketjussa esitellyillä) vain rinnat ovat naisellista, ja nekin on jälkikäteen asennettuja silikoneja.

Iivili puhuu asiaa! On kaksi eri asiaa, miltä kroppa näyttää ja mihin suorituksiin se kykenee! Esim. voimanostopuolella ei hyvällä ulkonäöllä kovin pitkälle pötkitä.

Originally posted by naiskovis
Iivili puhuu asiaa! On kaksi eri asiaa, miltä kroppa näyttää ja mihin suorituksiin se kykenee! Esim. voimanostopuolella ei hyvällä ulkonäöllä kovin pitkälle pötkitä.

Kehonrakennus ja fitness on kovaa urheilua. Siitä ei pääse mihinkään. Vaikka paremmuutta ei mitata metreissä tai sekunneissa on kuitenkin selvät pelisäännöt, joiden mukaan tuomaristo kilpailijoita arvostelee.

Voimannostopuolella pätee tietenkin omat sääntönsä ja mittarinsa, eihän esimerkiksi pituushypyssäkään pitkälle pötkitä jos osaa hypätä korkeutta...

On aivan idiotismia verrata näitä joihinkin mister tai missikisoihin.

Edit:

Luulin, että edes täällä kehonrakennuksen / fitnesin urheilustatus olisi selviö...

Täällä oli puhe myös naisista seksiobjekteina. Luulen, että kehonrakkennukseen / fitnesiin vihkiytyneet harrastajat katsovat näitä naisia ensisijaisesti urheilijoina, toissijaisesti naisina. Näin ainakin itse teen. Joidenkin mielestä, niinkuin allekirjoittaneen, lihaksikkaat naiset voivat olla myös seksikäitä, joidernkin mielestä ei. Silti näitä naisia arviodessa tulisi arvioida heitä urheilijoina, eikä sen perusteella onko he arvioijan mielestä seksikkäitä vai ei.

Omna, tämä kiteyttää sanatarkasti sen, mitä mieltä itsekin olen asiasta. :kippis1:

Originally posted by lepex
:eek:

Joo, itse treenasin samalla salilla joskus 90-luvun alussa ja oli jo silloin aika yes kunnossa, vaikkakin kokoa on tullut paljon lisää niistä ajoista. Muuten on tullut pari kertaa nähtyä se Tampereella kadulla 2000-luvun puolella ja kyllä se on todella upea ilmestys! Kunnioitusta siis siitä hänelle! :worship:

Eli pitäisikö siis katsoa naisia joko urheilijoina tai sitten vaan naisina. Mitäpä jos katsookin naista urheilija naisena.
Jos naista ja miestä katsottaisiin vain urheilijana, niin miksi ei sitten kilpailla vaikka tässä tapauksessa lavalla keskenään jos kriteerit on kerran samat.

Originally posted by onion
Eli pitäisikö siis katsoa naisia joko urheilijoina tai sitten vaan naisina. Mitäpä jos katsookin naista urheilija naisena.
Jos naista ja miestä katsottaisiin vain urheilijana, niin miksi ei sitten kilpailla vaikka tässä tapauksessa lavalla keskenään jos kriteerit on kerran samat.

Eihän muissakaan urheilulajeissa miehet ja naiset kilpaile keskenään. Tämä johtuu siitä, että se taso mihin urheilija pääsee, on melko pitkälle korkeampi miehillä kuin naisilla. Vai olisiko sinun mielestäsi oikein, että mies- ja naiskeihäänheittäjät heittäisivät keihästä samssa sarjassa?:D

Originally posted by Dangerous_Dave
Vai olisiko sinun mielestäsi oikein, että mies- ja naiskeihäänheittäjät heittäisivät keihästä samssa sarjassa?
En minä niin ole missään vaiheessa väittänytkään. Minä sanoin tässä tapauksessa, jossa viittaan kehonrakennukseen enkä mihinkään esim. kepinheittoon. kysyin että olisiko OK jos naiset ja miehet olisivat samalla lavalla.

Idiotismia ehkä sinun mielestä. Joidenkin mielestä koko kehonrakennus on idiotismia (itse en lukeudu tähän joukkoon :))
Kyllä minä ainakin olen sitä mieltä, että vaikka bodaus ja kehonrakennus ovat kovia lajeja ensisijaisesti noin niinkuin fyysisesti, niin ovat ne myös lajeja, jossa ulkonäöllä on aika suuri merkitys.

Edit:

Luulin, että edes täällä kehonrakennuksen / fitnesin urheilustatus olisi selviö...

Varmaan tämä keskutelu olisi voinut olla toisenlainen jos nuo kuvat olisivat olleet kisakuvia. Omna nyt unohtaa, että tässä arvioitiin mm. auton konepellillä makaavaa puolialastonta naista. Eikö se kuva olekin otettu ainakin osittain siitä syystä, että se olisi seksikäs. Ja jos joku ei sitä pidä seksikkäänä, niin en ymmärrä, miksi se on joillekin niin vaikeaa. Miksi tollasia seksistisiä poseerauskuvia pitäisi edes arvioida mitenkään "ammatillisesti".

Originally posted by Maiju28

Idiotismia ehkä sinun mielestä. Joidenkin mielestä koko kehonrakennus on idiotismia (itse en lukeudu tähän joukkoon :))
Kyllä minä ainakin olen sitä mieltä, että vaikka bodaus ja kehonrakennus ovat kovia lajeja ensisijaisesti noin niinkuin fyysisesti, niin ovat ne myös lajeja, jossa ulkonäöllä on aika suuri merkitys.

Edit:

Varmaan tämä keskutelu olisi voinut olla toisenlainen jos nuo kuvat olisivat olleet kisakuvia. Omna nyt unohtaa, että tässä arvioitiin mm. auton konepellillä makaavaa puolialastonta naista. Eikö se kuva olekin otettu ainakin osittain siitä syystä, että se olisi seksikäs. Ja jos joku ei sitä pidä seksikkäänä, niin en ymmärrä, miksi se on joillekin niin vaikeaa. Miksi tollasia seksistisiä poseerauskuvia pitäisi edes arvioida mitenkään "ammatillisesti".

Jaa, en kiinnittänyt niihin nakuposerauksiin suurta huomiota, totta. Katselin vaan, että onpa naiset tiukassa kondiksessa.....

Tottahan on, että kehonrakennuksessa ja fitnesissä, niin miehet kuin naiset, tekevät myös eroottisempia poseerauksia, osaksi siksi, että lajin arvostus on niin alhaalla, että pitää tehdä jotain henkensä pitimiksi kun ei itse lajilla pysty tienaamaan elantoaan.

Tämä ei taas ole ehkä parasta mahdollista mainosta arvostuksen nostamiseksi urheilulajina, joten tässäkin on vähän tälläinen noidankehä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom