Originally posted by Maiju28
Originally posted by Omna
On aivan idiotismia verrata näitä joihinkin mister tai missikisoihin.
Idiotismia ehkä sinun mielestä. Joidenkin mielestä koko kehonrakennus on idiotismia (itse en lukeudu tähän joukkoon
)
Kyllä minä ainakin olen sitä mieltä, että vaikka bodaus ja kehonrakennus ovat kovia lajeja ensisijaisesti noin niinkuin fyysisesti, niin ovat ne myös lajeja, jossa ulkonäöllä on aika suuri merkitys.
Edit:
Luulin, että edes täällä kehonrakennuksen / fitnesin urheilustatus olisi selviö...
Varmaan tämä keskutelu olisi voinut olla toisenlainen jos nuo kuvat olisivat olleet kisakuvia. Omna nyt unohtaa, että tässä arvioitiin mm. auton konepellillä makaavaa puolialastonta naista. Eikö se kuva olekin otettu ainakin osittain siitä syystä, että se olisi seksikäs. Ja jos joku ei sitä pidä seksikkäänä, niin en ymmärrä, miksi se on joillekin niin vaikeaa. Miksi tollasia seksistisiä poseerauskuvia pitäisi edes arvioida mitenkään "ammatillisesti".
Jaa, en kiinnittänyt niihin nakuposerauksiin suurta huomiota, totta. Katselin vaan, että onpa naiset tiukassa kondiksessa.....
Tottahan on, että kehonrakennuksessa ja fitnesissä, niin miehet kuin naiset, tekevät myös eroottisempia poseerauksia, osaksi siksi, että lajin arvostus on niin alhaalla, että pitää tehdä jotain henkensä pitimiksi kun ei itse lajilla pysty tienaamaan elantoaan.
Tämä ei taas ole ehkä parasta mahdollista mainosta arvostuksen nostamiseksi urheilulajina, joten tässäkin on vähän tälläinen noidankehä...