aikamoisia..naisia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Iina
onko totta että täällä miehet tykkää oikeestiki että noi mimmit näytti upeilta?!
Eipä tosiaan vastaa ainakaan minun käsitystä kauniista naisista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omna jokainenhan voi sanoa kommenttinsa, eikös sitä tässä tread:ssä juuri haetakin, siis kommentteja ihmisiltä?!:)

Isoja naisia -ei voi muuta sanoa! Joillakin meni mun mielestä vähän överiks (hyi hemmetti), mut löyty sieltä pari ihan ok kroppaakin. En silti haluaisi itse näyttää tuollaiselta...se olisi poikakaverini pahin painajainen!

Btw, huomasittekos muuten että meidän Pakkiksen ikioma ROCKEThan se siellä osallistui keskusteluun :lol2:
Voi voi rocket, pysytäänpäs nyt ihan omalla foorumilla :D

Originally posted by MIMMI
Omna jokainenhan voi sanoa kommenttinsa, eikös sitä tässä tread:ssä juuri haetakin, siis kommentteja ihmisiltä?!:)

Aivan totta..;) Mä olen vaan sen luokan jeesustelija että saan huonon omantunnon muille asiasta kuin asiasta..:D

Mutta minkäs sitä itselleen voi...

Muistataanpa vielä, että monia noista kuvista oli retusoitu Photoshopilla, eli digitaalisesti paisutettu lihaksia (ehkä myös rintoja). Moiset kuvat ovat mun mielestä aivan turhia ja typeriä. Nykyään pitää olla tod. kriittistä silmää sekä lehtien että vars. inetin kuvia katellessaan. Molemmissa medioissa kuvienmuokkaus on tod. yleistä eikä aina (=huolella tehtynä) edes ihan helppoa huomata.

Hyviä esimerkkejä vahvoista, lihaksikkaista sekä naisellisista ja seksikkäistäkin naisista ovat vaikkapa Karoliina Lundahl, Mikaela Ingberg, Heli Koivula, Mia Strömmer ja vaikkapa Mistress Krista. Ns. ammattikehonrakentajanaiset (=freak show monsters, mun mielestä, kuten vastaavat miehetkin nykyään) eivät oikein miellytä.

Originally posted by Driven
Tokalla sivulla se smalluser myöntää "vähän" muokanneensa niitä kuvia.:rolleyes:

Osa noista on tosiaan muokattuja, mutta tuttuja naamoja kaikki lehtien sivuilta/netistä, itse ainakin tiedän, mikä on totuus - suuri ja kaunis monen kohdalla, anyway!

Minua siis viehättää naiskroppien osalta niin yleisurheilijat, kuin (erityisesti) fitness-kilpailijat ja myös kehonrakentajat.
Ei ihan sokeasti bigger-is-better, mutta moni hyvinkin lihaksikas miellyttää kyllä silmää kun kokonaisuus on kunnossa.

esimerkiksi vaikkapa :
http://www.melissacoates.com/photos/bw/bw14.jpg

Mutta sehän on fakta, että jos naiset olisivat yhtä lihaksikkaita kuin miehet niin heillä täytyisi olla yhtä paljon testoteronia kropassa kuin miehillä ja näinhän ei ole. Mun mielestä miehet ja naiset saa treenata ihan yhtä paljon kuin miehetkin kunhan pysytään natuna. Kyllä hyvin treenattu natu muija on pirun hyvä näky kaikin puolin. Tiedä sitten miten on rintafileen mielestä...

Oon ihan samaa mieltä! Kohtuus kaikessa.
Olipa kuvat sitte muokattuja tai ei, niin onko totta että täällä miehet tykkää oikeestiki että noi mimmit näytti upeilta?!

Ei todellakaan näytä upeilta, yäk. Sitten ku nuo megabodarinaiset laittaa noita tussukuviaankin, niin huomaa, että on vähän jotain muutakin kasvanut kuin lihakset :urjo:

Tähän yhdyn minäkin, täysin:
Meitsi on samoilla linjoilla tuon blimishin kanssa. "Shit, I better add some feminine eye candy.. To much muscle on those other chicks.. Enjoy...." kuva

Hyi helvetti :urjo:

liika on liikaa - näyttävät lähinnä transvestiiteiltä rumempia kuin monet she-manit

Osa meni mulla pahasti yli, mutta muutama erittäin toimivan näköinen kokonaisuus. Fitness/yleisurheilija/jne-tyyppiset on kaunista katsottavaa... :)

Osa on ihan kamalan näkösiä, mutta hyviäkin löytyy. Tässä suosikit järjestyksessä:

1) Sung Hi Lee <- Siis hitto mikä kissa. Taivaallisen näköinen nainen. Näin kaunista kun kerrain sais.. aijai.. :blow: (lisää)

2) kissa 2 <- Upea nainen tämäkin.. ahh.. :)

3) upea vartalo <- naama nyt ei ole niin älyttömän kaunis, mutta mikä kroppa. No huh. Ja kivat rusketusrajat..

EDIT: Noniin nyt pitäis linkkien toimia..

Originally posted by Smurffi69
On tainnu noi ämmät vetää muutakin kuin kaurapuuroa.

Voi vittu mitä jeesustelua sanon minä! Roinafooruumilla kommentti: "on tainnu vetää muutakin kuin kaurapuuroa...." Ihan yhtä lailla voisi tuolla logiikalla teilata kaikki miesammattilaisbodaritkin.

Ei tosin minunkaan makuuni mutta onneksi niitä makuja on yhtämonta kuin on katsojaakin!

Originally posted by enforcer
Voi vittu mitä jeesustelua sanon minä! Roinafooruumilla kommentti: "on tainnu vetää muutakin kuin kaurapuuroa...." Ihan yhtä lailla voisi tuolla logiikalla teilata kaikki miesammattilaisbodaritkin.

Ei tosin minunkaan makuuni mutta onneksi niitä makuja on yhtämonta kuin on katsojaakin!

Minä jostain syystä kuulun sellaiseen, ehkä hieman vanhanaikaiseen koulukuntaan, että mielestäni miesten roinaaminen on joissan tapauksissa ihan ok, naisten ei. Osa noista naisista eivät kropaltaan eivätkä myöskään naamaltaan edes näyttäneet naisilta. Ja kyllä musta olis ihan ok tässäkin lajissa pitää yllä sukupuolelle ominaisa piirteitä, tai muuten noi mimmit sais kohta alkaa kisaan miesten kanssa samassa sarjassa ;)

-Kyllä mies saa näyttää treenatulta sarvikuonolta, mutta nainen ei.

-Naisen taas pitää näyttää treenatulta kissalta, mutta mies ei.

Johtopäätös: Sarvikuonot ei saa näyttää kissoilta ja kissat ei saa näyttää sarvikuonoilta. :evil:

Oon ihan samaa mieltä! Kohtuus kaikessa.
Olipa kuvat sitte muokattuja tai ei, niin onko totta että täällä miehet tykkää oikeestiki että noi mimmit näytti upeilta?!

Ei varmasti pidä paikkaansa. Kyllä naisen pitää näyttää naiselta ei mieheltä (uskoisin että sama pätee myös toisinpäin).
Veikkaisin että 99% miehistä pitää lihaksikkaita naisia vähemmän kauniina - ja lihaksikkaalla tarkoitan noitten kuvien tasoa. Tosin tällä palstalla pyörii ymmärrettävästä syystä varmaan tuohon 1% vähemmistöön kuuluvia keskimääräistä enemmän...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom