Eipä tosiaan vastaa ainakaan minun käsitystä kauniista naisista.Originally posted by Iina
onko totta että täällä miehet tykkää oikeestiki että noi mimmit näytti upeilta?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä tosiaan vastaa ainakaan minun käsitystä kauniista naisista.Originally posted by Iina
onko totta että täällä miehet tykkää oikeestiki että noi mimmit näytti upeilta?!
Originally posted by MIMMI
Omna jokainenhan voi sanoa kommenttinsa, eikös sitä tässä tread:ssä juuri haetakin, siis kommentteja ihmisiltä?!
Originally posted by Driven
Tokalla sivulla se smalluser myöntää "vähän" muokanneensa niitä kuvia.
Originally posted by Iina
Oon ihan samaa mieltä! Kohtuus kaikessa.
Olipa kuvat sitte muokattuja tai ei, niin onko totta että täällä miehet tykkää oikeestiki että noi mimmit näytti upeilta?!
Meitsi on samoilla linjoilla tuon blimishin kanssa. "Shit, I better add some feminine eye candy.. To much muscle on those other chicks.. Enjoy...." kuva
Originally posted by Smurffi69
On tainnu noi ämmät vetää muutakin kuin kaurapuuroa.
Originally posted by enforcer
Voi vittu mitä jeesustelua sanon minä! Roinafooruumilla kommentti: "on tainnu vetää muutakin kuin kaurapuuroa...." Ihan yhtä lailla voisi tuolla logiikalla teilata kaikki miesammattilaisbodaritkin.
Ei tosin minunkaan makuuni mutta onneksi niitä makuja on yhtämonta kuin on katsojaakin!
Originally posted by Iina
Oon ihan samaa mieltä! Kohtuus kaikessa.
Olipa kuvat sitte muokattuja tai ei, niin onko totta että täällä miehet tykkää oikeestiki että noi mimmit näytti upeilta?!