aikamoisia..naisia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä naisten roinaus on siinä mielessä kyseenalaista puuhaa, että sivuvaikutukset ovat kertaluokkaa pahemmat.

Mutta, jos joku haluaa näyttää todella lihaksikkaalta ja tiedostaa riskit, niin minkäs teet....Silti nuo naiset on tehneet hemmetisti töitä tuon kunnon eteen, vaikka roinaavat.

En haluaisi , että oma puolisoni roinaisi, koska terveysriskit on olemassa. Mutta en menisi millään tapaa tuomitsemaan niitä, jotka ovat sille tielle lähteneet.

Minusta laiha nainen voi olla kaunis, samoin erittäin lihaksikas nainen voi olla kaunis...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä asiantuntija! No en viitsi tähän muuta kommentoida kuin sen, että ne jotka näistä asioista jotain tietävät, niin voivat heittää vesilintua moisilla argumenteilla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ehkä joku noistakin on joskus ollut naturaali joka on tehnyt mielettömästi töitä silloisen kuntonsa eteen. :rolleyes:

Originally posted by katkarapu
Onneksi on housut jalassa,kun ei sitä tiedä mitä sieltä löytyisi!
Jep ainakin sun osalta jos on katsomista sun nickiin vois vaikka iskea "peniskateus" ;)

ps.kyllä treenattun näköinen nainen saa mun leuan tippumaan lattialle...:D

Aika hirveitä ilmestyksiä.

Miten joku voi pitää tommosia olioita jotenkin hyvän näköisinä.
Eikös ole jotenkin outoa kun naisesta tehdään yhtä sairaan näköinen kuin hirveistä ylipumpatuista hormoonikehonrakentajamiehistä?

Kyllä nainen mallia fitnes-sporttailija on parasta mitä naiskauneudella on tarjottavanaan.

Lord, eiköhän se pitäminen ole niitä kuuluisia makuasioita. Yhtä hyvin voisi kysyä että kuinka joku voi olla pitämättä treenatusta bodarinaisesta!! MAKUASIA, ja muiden makua on turha arvostella

Mun mielipide: Nämä naiset ovat helvetin kovia urheilijoita ja tehneet mielettömästi työtä kroppansa eteen. Se taas on sivuseikka tykkääkö joku kaduntallaaja tuollaisesta kropasta. Tuskin se näiden ihmisten elämään vaikuttaa mitä muut ajattelee. Nämä ovat rohkeita ihmisiä jotka uskaltavat elää elämänsä niin kun haluavat toisten mielipiteistä huolimatta. Kyllä nää ainakin mun kunnioituksen saa.

Eivät kuitenkaan ole minun ihannenaista vastaavia.

Originally posted by JohnnyB
Lord, eiköhän se pitäminen ole niitä kuuluisia makuasioita. Yhtä hyvin voisi kysyä että kuinka joku voi olla pitämättä treenatusta bodarinaisesta!!

Joskus ääri-ilmiöt vaan hämmästyttävät ja kummastuttavat pientä kulkijaa.
En tuomitse muiden himoja moisia lihasamatsoneja kohtaan, mutta olisi vaan kiva ymmärtää paremmin kiinnostusta arnold swarzenegerin näköisiin naisiin.

ps. ;)

Mä yhdyn täysin Sam225 :n kommentteihin

kyllä noi lihaksikkaat naiset on paremman näkösiä mun silmään
kun laihat luikut mutta nää on tosiaan makuasioita ja niistä ei voi kiistellä

Se yhdistyminen jippiin kanssa ei tainnutkaan olla pelkkää aprillia :)

...

Montakos kuuria allekirjoittaneella on takana? mihin tuo tieto perustuu? Voin sanoa ihan omakohtaisen kokemuksen pohjalta että tekstisi on alusta loppuun paskaa. Luuletko tosiaan että lihas kasvaa pelkästään aineilla? Olisiko aika ottaa hieman tietoa asioista ja heittää metsään nuo lapselliset uskomukset?

Kuinkahan mahtaisi olla jos joku olisikin laittanut esille vaikka todella naismaisen näköisiä laihoja miehiä. Kuinkakohan esim. foorumin naispuoliset käyttäjät kommentoisivat moisia?

En tuomitse kenenkään mielipiteitä. Ihan vaan mielenkiinnosta kysäisen.

Kyllä asia on niin että jos meinaa lihaksia kasvattaa isoiksi niin on siinä työtä tehtävä niin maan perkeleesti, enemmän kun monen meidän natun. Ei auta jos purkilla käy vähän väliä, ei sillä pelkästään lihas kasva.

Ja tuota lääketieteellistä tietoa ihmisen endokrinologiasta on täälläkin päin, ettei tarvitse asioita minulle mainostaa.

PS. Tämä oli minun osalta viimeinen posti tähän threadiin, en rupea tästä asiasta väittelemään sinun kanssa, kummallakin omat mielipiteet asiasta.

Edit: ja tämähän oli sille eldd-tyypille jonka postit hukkui jonnekin :D

Originally posted by PieniPenkkaaja
Luuletko tosiaan että lihas kasvaa pelkästään aineilla? Olisiko aika ottaa hieman tietoa asioista ja heittää metsään nuo lapselliset uskomukset?

Sanon mielipiteeni vaikken olekkaan eldd.

Eihän se pelkilla aineilla kasva mutta roinaaja pääsee paljon vähemmällä samoihin tuloksiin kun roinaamaton . Vippikonsteja käyttänyt saa multa paljon vähemmän arvostusta kun rehellisiä keinoja käyttävä.

Ja alkuperäseen aiheeseen: Noi liian reenatut naiset yököttää :urjo:
Vaikka onhan siellä hyvännäköisiäkin kissoja

Yleensä en arvostele ihmisen ulkonäköä,mutta tässä threadissa sallittakoon. Tossa tokalla sivulla oli pari ihan hyvännäköistä naista,mutta noi muut enemmän tai vähemmän näytti DDR:n kuulantyöntäjiltä,monestikkohan noi muijat ajaa partansa hyi ördäys . :urjo: Lopuksi siteeraan Mctaakibörstaa "Himas painonnostaja emäntä on riski".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom