ACKD -dieetti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Invisus
  • Aloitettu Aloitettu
Mä äkkiseltään laskeskelin että jos päivässä oot syöny 700 kcal paitsi yhtenä päivänä sen 7000 kcal ja oletin että peruskulutus on 2500 niin kahdessa viikossa pitäis fläsää palaa 2,7 kiloa. Toisaalta enhän mä mitään laskea osaakaan. Oma paino putos 2 viikossa pusseilla 7,5 kiloa ilman mitään mässypäivää. Paljonko sulla lähtöpaino oli?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä äkkiseltään laskeskelin että jos päivässä oot syöny 700 kcal paitsi yhtenä päivänä sen 7000 kcal ja oletin että peruskulutus on 2500 niin kahdessa viikossa pitäis fläsää palaa 2,7 kiloa. Toisaalta enhän mä mitään laskea osaakaan. Oma paino putos 2 viikossa pusseilla 7,5 kiloa ilman mitään mässypäivää. Paljonko sulla lähtöpaino oli?

Itse olen aina olettanut, että mässypäivänä keho ei pysty hyödyntämään/varastoimaan kaikkia ylimääräisiä kaloreita. Väärä luulo?

Lähtöpaino 85kg.

Koko viikon haaveillut huomisesta mäsäytyksestä. Vittu minä mitään mäsäytä. Ensi viikon lauantaihin asti 600 kaloria/päivä ja rasvanpolttopyöräilyä tunti/päivä :(

Itse olen aina olettanut, että mässypäivänä keho ei pysty hyödyntämään/varastoimaan kaikkia ylimääräisiä kaloreita. Väärä luulo?

Lähtöpaino 85kg.

En osaa sanoa, en kyllä ole moista kuullut. Ainoa syy pitää mässypäiviä on herätellä aineenvaihduntaa ja se että se on hauskaa. 7000 kcal mässypäivä on kyllä melko hurja, omat mässy/tankkauspäivät on tosta about puolet.

Kyllä tämä nyt tuohon mässypäivään kosahti, toistaiseksi.

7000 kcal on ehkä turhan paljon, mutta meikäläisen mätöksi ei sieltä suurimmasta päästä. Eihän tuossa mitään järkeä ole, mutta pirun hauskaa hommaa.

Nooh, yhteen mässypäivään ei kyllä kosahda mikään ellei olla jonkun tiukan deadlinen edessä. Painon kanssa kikkailu on yleensä aika pitkä prosessi niin kyllä niitä takapakkeja ehtii tulla monta lisääkin mutta sou not :D

Kuuden viikon dietti, joka oli tarkoitus aloittaa tällä ACKD-tyylillä. Kahden viikon tavoite oli 5-7 kiloa. Se tässä kosahti. Nyt on pakko jatkaa kärvistelyä. Ihan omaa typeryyttä.

Tarviiko 2 viikon ACKD:n jälkeen mitään siirtymävaihetta takaisin normaalille safkailulle?
Itse ajattelin suoraan mällästä about ylläpitokalorit (2500kcal) dietin päätyttyä heti seuraavana päivänä ja jatkaa tätä ekan viikon. Sen jälkeen nostaa taas 3000-3500kcal.

Ohjeissa sanotaan, että pitäisi pussittelua jatkaa ekan viikon ajan dietin jälkeen ja siihen lisätä oikeita ruokia, mutta minusta tässä haiskahtaa vähän markkinointi ja olen saanut mittani täyteen jo näitä v#¤%n pusseja.

Mä ainakin siirryin normiruokaan suoraan eikä mitään ihmeellisyyksiä seurannut. Vähän taisi ehkä närästää ellen väärin muista.

Onko tästä "Easy Diet" merkistä mitään toista versiota olemassa?
Joltain sivuilta katselin ja siellä oli 15ps olisiko ollut hintaan 30-40e. Korvaavaa valmistajaa / merkkiä? Tekisi mieli pirukseen kokeilla.

Veättekö salitreenit normaalisti, vai onko se enempi sellaista "energiankulutusta lisäävää" pumppailua?

Entä teettekö treenin salilla tyhjään vatsaan, vai otatteko esim. banaanin alle?
Valmistajan sivuilla oli Kysy - Vastaa palsta tms, jossa sanottiin että voi tirvasta sen banaanin lärviin ennen salitreeniä.

Mä vedän ihan normaalisti wendlerin 531 boring but bigiä Reloaded-muutoksilla, hyvin on jaksanu ainaki 2 ekaa treeniä mitkä on kuurin aikana ollu, ennen treeniä vetäisen lämpöisen pussukan napaan.

Päivä 3.

Helvetillinen päänsärky, voimattomuutta, haluttomuutta, väsymystä, epätodellinen olo.
Ei puhettakaan treenaamisesta...

Kuuluuko tämä todella asiaan?

Päivä 3.

Helvetillinen päänsärky, voimattomuutta, haluttomuutta, väsymystä, epätodellinen olo.
Ei puhettakaan treenaamisesta...

Kuuluuko tämä todella asiaan?

Ketoosi kolkuttaa ovella. Jos ei pariin päivään helpota, niin sit jättäisin vasta leikin kesken, en vielä.

Vaihdetaanpas vähän menetelmää, Velocitya (Pelkkiä proteiinijuomia) tuli vedettyä 4 päivää ja huomenna siirryn ACKD:hen onhan tämä kalliimpi menetelmä dietata, mutta voi niin mukavampi, osaa arvostaa noita keittojakin vähän aikaa noitten prodedrinkkejen jälkeen :)

Velocityn 3 päivän saldo 121,9 kg -> 117,3 kg (Huomiseksi tippuu varmaan 116,5 tjsp.)

Ja siitä startataan ACKD huomen aamulla)

^ ei kuulosta normaalilta, saatika terveeltä..Hyvä olo etusijalle jos ei toimi tee toisin elä leiki hengelläs..

Ketoosi kolkuttaa ovella. Jos ei pariin päivään helpota, niin sit jättäisin vasta leikin kesken, en vielä.

Aikalailla kuuluu asiaan ja on luonnollista. Hienoa jos joku nuo tuntemukset välttää, mutta sopeutumisjakso on normaalistikin 3-5 vuorokautta. Erittäin niukkaenergisellä dietillä, tai vaihtoehtoisesti joku vähähiilihydraattinen ruokavalio jossa siirrytään ketoosiin aiheuttaa nuo tuntemukset. Menevät ohi ja fiilikset tulevat heittämään häränpyllyä. Kyse on tässä vaiheessa enemmänkin mielenlujuudesta. Kroppa hieman kapinoi ennen kuin tottuu ja tajuaa mitä tapahtuu.

ACKD:sta vielä sen verran, että oma äitipuoli pudotti vähän vajaa 20 kg tossa kymmenessä viikossa (Ei mikään norsu vaan ennen ackd:ta semmonen hieman pyöreä)

Vhh:lla ennen ja nyt olisi tarkoitus olla kaksi viikkoa pussikeittojen mielenkiintoisessa maailmassa. Maanantaina tuli aloitettua urakka. Nyt on kaksi aika raskasta harjoitusta takana (vauhtikestävyys puntilla ja lukkopainitreenit yht. 3h) Vointi on mainio, mitä nyt nälkä kiusaa välillä, varsinaisesti ruokahalua ei ole. Eli varsinaista kiusausta sortua pusseista ei ole.

Tarkoitus on muuttua "suonikkaaksi" ackd:n avulla.

Suositut

Back
Ylös Bottom