ACKD -dieetti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Invisus
  • Aloitettu Aloitettu
Kaikki täällä puhuu nyt noista ACKD pusseista, mutta mistä niitä sitten saa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki täällä puhuu nyt noista ACKD pusseista, mutta mistä niitä sitten saa?

Tänne ei vissiin saa suoraan linkittää myyntisivuja, mutta zekkaapa vaikka tuolta: http://www.easydiet.fi/myynti oma paikkakuntasi josko sitä kautta pääsisit asiassa eteenpäin. Noin yleisesti ottaen voi sanoa, että erilaiset luontaistuoteliikkeet ja apteekit noita myy.

Laitetaan nyt samalla ylös omakin dietin aloitus (TAAS!). Eilen hain itselleni 6 päivän starttipaketin ACKD-pussukoita.
Speksit:
sukupuoli: mies
ikä: 30 v.
pituus: 173
aamupaino: 97,6 kg

Ekan vuorokauden jälkeen ap oli: 96,3 kg. Syön päivässä kolme pussikeittoa (puuro, 1 suolainen ja 1 makea), yhden kiisselin ja yhden ph-buffer stickin eli oihan tuon starttipaketin ohjeiden mukaan mennään. Ainakaan nyt heti alkuun ei ole tarkoitus ottaa mukaan lisäprodea, katsotaan sitä sitten jos alkaa pää hajoilemaan.

Laitetaan raporttia dietin edistyessä, sillä oletuksella, että pystyn tätä ylläpitämään. Viimeisten vuosien perusteella todennäköisyydet epäonnistumiselle ovat suuret. =)

Sama juttu täällä, kolmas päivä menossa tuota Easy diet hässäkkää. Viime vuonna tein saman rankaisun ja jatkoin päälle pari kk ketoilua, paino putosi abou 8kg. Nyt mitat 175 ja 80kg, tarkoitus olisi ens viikon perjantaihin olla pusseilla, eli noin 9-10pv.
Viimeks jakso varmaan 3-4 päivää olla noilla puseilla ennen kun aloin pikkuhiljaa lisäilemään kanaa ja munaa ruokiin kun meinas laatta lentää noista pöperöistä. Nyt niitä on yli tuplat enemmän ja mitä noita uusia makuja oon maistellu niin ne on jopa ihan hyviä. Mietin vaan että miks pitää noilla kumminkin paskan makuisilla pussikeitoilla itseensä rääkätä. Ottais vaikka päivä tavoitteeksi esim 5 kananmunaa ja 200g kanaa, vitamiinit päälle. Eikös se ajais ihan saman asian ja olis pikkusen maukkaampaa. Tai vaikka tonnikalaa öljyssä tms. Eikös se ole ihan sama mitä syö kunhan hiilarit pysyy alle sen 40-50g ja kalorit alle tonnissa. Toisaalta jos on tuollainen lukujärjestys ja kerrotaan tasan tarkkaan mitä pitää syödä niin se helpottaa ajattelua ja virheiden määrä on huomattavasti pienempi.

Edit. Noi patukat millä voi korvata pussin niin maistuu aivan saatanan hyvälle. Parhaimpia proteiinipatukoita joita olen maistanut (tai sitten on vaan niin kova nälkä)

Sama juttu täällä, kolmas päivä menossa tuota Easy diet hässäkkää. Viime vuonna tein saman rankaisun ja jatkoin päälle pari kk ketoilua, paino putosi abou 8kg. Nyt mitat 175 ja 80kg, tarkoitus olisi ens viikon perjantaihin olla pusseilla, eli noin 9-10pv.
Viimeks jakso varmaan 3-4 päivää olla noilla puseilla ennen kun aloin pikkuhiljaa lisäilemään kanaa ja munaa ruokiin kun meinas laatta lentää noista pöperöistä. Nyt niitä on yli tuplat enemmän ja mitä noita uusia makuja oon maistellu niin ne on jopa ihan hyviä. Mietin vaan että miks pitää noilla kumminkin paskan makuisilla pussikeitoilla itseensä rääkätä. Ottais vaikka päivä tavoitteeksi esim 5 kananmunaa ja 200g kanaa, vitamiinit päälle. Eikös se ajais ihan saman asian ja olis pikkusen maukkaampaa. Tai vaikka tonnikalaa öljyssä tms. Eikös se ole ihan sama mitä syö kunhan hiilarit pysyy alle sen 40-50g ja kalorit alle tonnissa. Toisaalta jos on tuollainen lukujärjestys ja kerrotaan tasan tarkkaan mitä pitää syödä niin se helpottaa ajattelua ja virheiden määrä on huomattavasti pienempi.

Edit. Noi patukat millä voi korvata pussin niin maistuu aivan saatanan hyvälle. Parhaimpia proteiinipatukoita joita olen maistanut (tai sitten on vaan niin kova nälkä)

Noinhan se juurikin menee (ainakin omalla kohdalla) mitä tuossa lihavoidussa kohdassa toteat. Tuo valmiiksi annettu lukujärjestys ja jo ihan pelkästään se, että on kuluttanut noihin puusukoihin jonkin verran massia AINAKIN LUULISI motivoivan myös noudattamaan diettiä. Itse olen juurikin sellainen on-off-tyyppi, että jos antaa itselleen luvan ruveta lisäilemään jotakin valmiiseen kaavaan, niin kohta ollaankin "kyllä-mä-varmaan-voin-tän-yhden-keksi-syödä-eihän-se-mitään-haittaa-eihän" -tilanteessa josta suunta on väistämättä aina vain huonompaan ja huonompaan suuntaan.

Mä itse koostin tuossa aiemmin keväällä oman very low calory dietin (löytyy muutama sivu taaksepäin tästä samasta threadista), mutta eihän sekään pitänyt muutamaa viikkoa pidempään, kun piti jo lähteä soveltamaan. Nyt ois tarkoitus olla tää 6 päivän startti ihan vaan näillä pusseilla ja sitten yhdistellä pusseja ja tuota omaa diettitekelettä jotenkin sopivasti, niin, että sais jonkin verran syödä kiinteääkin safkaa. Saapa taas nähdä kuinka käy. On se vaan helvetillistä, kun ei pysty pitämään kohtuutta ympäri vuoden niin ei tarvitsis jojoilla, mutta kun ei niin ei.

edit. paskat se mun ruokaohjelma mitään muutamaa sivua taaempana oo, kun aiemmin tässä samalla sivulla. Ei kauhean aktiivinen ole näköjään viime aikoina ollut tämä triidi.

Viimeksi muokattu:
Joo en mä pystyisi tähän diettiin, jos pitäisi itse safkat tehdä... sitä tulisi helposti lisäiltyä vähän extraa ja voi olla, että iskisi mukavuudenhalu. Mun viikon dietti mennyt hyvin ja vettä mennyt 4 litraa päivässä. Aamupaino tänään tasan 85kg ja siihen sisältyy täysi suoli, koska ollut vähän ummetusta (lähtöpaino oli se 88,5). Vatsanympärys pienentynyt 96 > 93 cm. Huomenna ostamaan kunnon pihvit ja parsakaali lisukkeet ja homma jatkuu ketoosissa mutta kunnon safkoilla. Tavoite saavutettu.

mä ostin 6 päivän starttipaketin apteekista. mietin tässä, et mites sit kun jatkaa ton dieetin jälkeen samalla linjalla kun nyt, eli "hyvä karppi" (hh 80-150 paikkeilla), et mahtaak kilot tulla takasin? aion tehdä "normiruokailuun" siirtymisen pakkauksen ohjeen mukaan.
oon nyt ollut 500-700 vajeilla pitkään ja noilla hiilareilla mutta paino ei liikahda mihinkään. pakko saada pikkuhiljaa tuloksia, alkaa pääkoppa hajoomaan ku kahdessa vuodessa ei oo mitään tapahtunut... aion alottaa tän setin parin viikon päästä kun yks esiintymishomma on hoidettu alta pois. käyn hakee vielä toisen 6 päivän satsin, kun oli tarjouksessa ja tuon paketin mukana tuli -10% etukuponki.. 6 kiloo olis tarkotus saada veke ja ainakin 2-4 viikkoa pussittelua kokeilla. saas nähä miten nuppi kestää.

Sama juttu täällä, kolmas päivä menossa tuota Easy diet hässäkkää. Nyt mitat 175 ja 80kg, tarkoitus olisi ens viikon perjantaihin olla pusseilla

Viikko takana ja tän aamun paino oli 75kg, eli noin 5kg lähteny viikossa ja stixien mukaan oltu kolmannesta päivästä lähtien vahvassa ketoosissa. Kyllä huomaa olostakin, ihan pihalla ja ei saa nukuttua, ei oo kyllä nälkäkään. Aika tyytyväinen saa olla kun ei kumminkaan paljoa ole tuota ylimääräistä. Vielä kun sen 3kg putois tässä 3-4 päivän aikana niin vois jättää siihen. Eikä olla ihan apsoluuttisesti menty noilla pusseilla. Eilenkin tuli vedettyä pari makkaraa (1g hh) ja tonnikalaa.

Speksit:
aamupaino: 97,6 kg (9.5.)

Laitetaan raporttia dietin edistyessä, sillä oletuksella, että pystyn tätä ylläpitämään. Viimeisten vuosien perusteella todennäköisyydet epäonnistumiselle ovat suuret. =)

Äitienpäiväviikonlopusta selvitty ilman repsahdusta. Anoppilassa oli su:na kaikkea hyvää tarjolla, mutta pysyin miehenä, enkä sortunut kakkuihin yms. Jonkin verran söin fetasalaattia, joka maistuikin jo muutamankin pussittelupäivän jälkeen erinomaiselta.

Ap. tänään (14.5.) 94,7 kg, eli noin 3 kiloa ollaan tultu alas viidessä-kuudessä päivässä. Alkuun tottakai lähtee nesteet, mutta silti ihan jees.

Ap. tänään 94,1 kg, ihan jees. Jos huomisaamuksi putoaa vielä tuon 0,5kg, niin viikon saldoksi tulee -4 kg. Kyllä tuo motivoi jatkamaan vielä toisenkin viikon.

mä jo niin haluaisin alottaa tän mut pelkään ettei pää toimi ja sen on pakko toimia kunnolla ennen tota esiintymiskeikkaa :D kaks viikkoa vielä odotusta ja sitten..

9.5. --> 16.5.
97,6 kg --> 93,8 kg
Viikon saldo siis -3,8 kg. Ysikympin kerho here I come (aikanaan..)

Alhaisin aamupaino varmaan viimeiseen viiteen vuoteen oli eilen 92,8 kg. Pussit on nyt mukana niin, että syön yhden ACKD-pussin päivässä joko lounaaksi tai päivälliseksi. Muuten mennään VLC -dietillä ketoillen (= kanamunaa, leikkeleitä, salaattia, tonnikalaa yms.) Mahtavaa ois jos pääsis alle ysikympin ennen kesäkuun alkua...

9.5. --> 16.5. --> 22.5.
97,6 kg --> 93,8 kg --> 92,3 kg

-5,3 kg kahdessa viikossa

Parisen viikkoa dieettiä takana ja paino tippunu sellasen ~7kg. Viimesen 3 vrk aikana aamu- ja iltapainot on pysyny täysin samoissa 0,1kg tarkkuudella, vaikka on sitä tullu käytyä salilla ja lenkilläkin. Joku säästöliekkikö lie iskenyt? Viime vuonna dieetatessani ACKD:lla kuukauden verran ei moista tapahtunut. Siksipä mietinkin, että onko ACKD:lla järkeä pitää mättöpäivää ja katkasta ketoosia, jos ajattelin jatkaa dieettiäni vielä 1,5 viikon ajan?

Tosiaan dieettisyömiset sitten löytyy täältä, jos joku niistä on kiinnostunut.

Jotain vinkkiä, kun mulla jää noi kokkareisiksi? Aika jauhosilta kyllä maistuu ja kalakeitto ei ollut kyl kalaa nähnytkään... :rolleyes:

Itellä ainakin auttaa, kun antaa sen keiton hautua hetken. Joka tapauksessa, eihän noi keitot kyllä mitään makuelämyksiä ole, mut kyl niillä sen pari viikkoa kituuttelee.

viidentenä aamuna -1 kg ja alavatsasta oli 2 senttiä hävinnyt. salilla treeni kulki loistavasti ja sain enemmän leukoja ku koskaan :D makuihinkin pikkuhiljaa alkaa tottumaan. 7 päivää vielä jäljellä alkuperäisen suunnitelman mukaan, mut jos pää kestää ni vedän juhannus viikon torstaille asti.

Viimeksi muokattu:
Täälläkin aloitettu tua ACKD-dietti maanantaina. Huomaa kyllä että päivät on fyysisesti raskaampia mutta toisaalta olo on kuitenkin kevyempi. Painoa lähten n. 2kg 106kg -> 104kg. Juhannukseen asti ois tarkotus ainakin jatkaa

Joop, ei pää kestä torstaihin joten tänään viimeinen päivä. 2 kg paino tippui ja nyt jatkan niin että syön aamupalaksi vielä smoothien ja iltapäivällä kiisselin. Muut syömiset tulee olemaan salaattia + lihaa/ kanaa / kalaa. Eiköhän se paino tuosta vielä laske :)

Miten kokemuksia noista fitnesstukun star nutritionin pussukoista (Quick diet complete)
Tilasin mangon makuisena 160 pussukkaa :dance2:
Tippuisikohan noilla ihan hyvinkin paino?

Suositut

Back
Ylös Bottom