Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki täällä puhuu nyt noista ACKD pusseista, mutta mistä niitä sitten saa?
Sama juttu täällä, kolmas päivä menossa tuota Easy diet hässäkkää. Viime vuonna tein saman rankaisun ja jatkoin päälle pari kk ketoilua, paino putosi abou 8kg. Nyt mitat 175 ja 80kg, tarkoitus olisi ens viikon perjantaihin olla pusseilla, eli noin 9-10pv.
Viimeks jakso varmaan 3-4 päivää olla noilla puseilla ennen kun aloin pikkuhiljaa lisäilemään kanaa ja munaa ruokiin kun meinas laatta lentää noista pöperöistä. Nyt niitä on yli tuplat enemmän ja mitä noita uusia makuja oon maistellu niin ne on jopa ihan hyviä. Mietin vaan että miks pitää noilla kumminkin paskan makuisilla pussikeitoilla itseensä rääkätä. Ottais vaikka päivä tavoitteeksi esim 5 kananmunaa ja 200g kanaa, vitamiinit päälle. Eikös se ajais ihan saman asian ja olis pikkusen maukkaampaa. Tai vaikka tonnikalaa öljyssä tms. Eikös se ole ihan sama mitä syö kunhan hiilarit pysyy alle sen 40-50g ja kalorit alle tonnissa. Toisaalta jos on tuollainen lukujärjestys ja kerrotaan tasan tarkkaan mitä pitää syödä niin se helpottaa ajattelua ja virheiden määrä on huomattavasti pienempi.
Edit. Noi patukat millä voi korvata pussin niin maistuu aivan saatanan hyvälle. Parhaimpia proteiinipatukoita joita olen maistanut (tai sitten on vaan niin kova nälkä)
Sama juttu täällä, kolmas päivä menossa tuota Easy diet hässäkkää. Nyt mitat 175 ja 80kg, tarkoitus olisi ens viikon perjantaihin olla pusseilla
Speksit:
aamupaino: 97,6 kg (9.5.)
Laitetaan raporttia dietin edistyessä, sillä oletuksella, että pystyn tätä ylläpitämään. Viimeisten vuosien perusteella todennäköisyydet epäonnistumiselle ovat suuret. =)
Jotain vinkkiä, kun mulla jää noi kokkareisiksi? Aika jauhosilta kyllä maistuu ja kalakeitto ei ollut kyl kalaa nähnytkään...