ACKD -dieetti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Invisus
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko ihan normaalia, että aamupainot välillä nousee? Nyt kahtena aamuna noussu noin 0.3kg molempina vaikka ihan samanlailla oon koko dieetin ajan syöny. Kolmet pussit + vähän leikkelettä/kinkkua päivittäin. Kalorit kuitenkin alle 700.

Ihan hyvin kyllä lähteny fläsää tällä veke. 16. päivä tänään ja alkupaino 105.8kg. Alimmillaan kävi 98.5kg, mutta tänä aamuna 99.0kg. Tarkotus ois vielä tämän päivän jälkeen 3 päivää syödä keittoja.

Onko ihan normaalia, että aamupainot välillä nousee? Nyt kahtena aamuna noussu noin 0.3kg molempina vaikka ihan samanlailla oon koko dieetin ajan syöny. Kolmet pussit + vähän leikkelettä/kinkkua päivittäin. Kalorit kuitenkin alle 700.

Ihan hyvin kyllä lähteny fläsää tällä veke. 16. päivä tänään ja alkupaino 105.8kg. Alimmillaan kävi 98.5kg, mutta tänä aamuna 99.0kg. Tarkotus ois vielä tämän päivän jälkeen 3 päivää syödä keittoja.
No siis voihan se aamupaino olla jonain päivänä suurempi, vaikka söisikin ihan samat ruuat joka päivä. Itellä kävi kanssa dieetillä välillä noin. Siihenhän nyt voi vaikuttaa esim. paskallakäynti tms. Kannattaa ylipäätään seurata painon pudotusta mieluummin viikon jaksoissa kuin päivittäin.

Minulla ei mene enää lämpimät pussikeitot alas, ajatuskin siitä mausta saa kylmänväreet kulkemaan pitkin kroppaa.
Olen korvannut lämpimät pussit paistamalla kaksi kananmunaa pannulla.

Treenaaminen kulkee mainiosti vielä, mutta palautuminen onkin ongelmallista. Takareidet ja pakarat ovat aikas jumissa.

Läskiä on sitten lähtenyt aikas reippaasti, vatsanpalat alkaa olla jo näkyvät.

Osaisikohan joku fiksumpi täällä kertoa, onko raudanpuuteanemialla vaikutusta ketoosiin?? Ja mahtaako tuo raudan saanti EasyDiet pusseilla (25 mg/päivä, 179 % suositellusta) olla riittävä kun on anemiaa?

Haluaisin aloitella noilla EasyDiet pusseilla kuuria, kun olisi sopiva ajoitus töiden puolesta ja nestettä/läskiä kroppaan on taas kertynyt.. Kesäkuussa normaalien verikokeiden yhteydessä tuli yllättäen ilmi tuo anemia, aloin silloin syödä rautatabletteja ja olen yrittänyt lisätä lihan syöntiä. Olen pakottanut itseni myös syömään maksaa, verilettuja ym. ei niin mukavaa... :urjo::curs: Vaan nyt näyttää siltä, ettei hemoglobiini ole vielä noussut riittävästi ja lääkäri haluaisi tehdä lisätutkimuksia. Rautatableteista tuli ihan järkyttävä olo ja kunnon turvotus, myös lisääntynyt syöminen tietenkin nosti painoa ja toi kiloja lisää, joista mielelläni haluaisin eroon. (Lääkärilleni en ole sanonut mitään dietistäni... :nolo: )

Pusseja on hankittuna kolmelle viikolle ja rautatabletteja löytyy kaapista, pitäisikö kuurin aikana ottaa vielä lisärautaa tabelttien muodossa vai miten olisi järkevintä toimia?? Anemian oireita tietysti välillä huomaan, väsymystä, ruokahaluttomuutta yms. pientä mutta onko ketoosilla vaikutusta noihin oireisiin tai muuta huomiotavaa tässä tilanteessa? Kiitos jos joku osaisi vähän vastailla, oma tietämykseni ei ole kovin kummoista.

Päätin kokeilla itsekkin Easy Diettiä lukiessani tätä thradia. Dietti lähtee käyntiin huomenna ja olen koittanut koota vinkkejä aikaisemmista postauksista lähinnä lisäravinteiden osalta. Nykyisin kestävyysurheilua harrastavana tavoite on keventää askelta ensi kesää varten, ja päästä turhasta sakkopainosta eroon. Painoa oli tänään aamulla 77kg. Ketoosia en ole ennen kokeillut, ja kulunut vuosi on mennyt hiilareita säästelemättä... mielenkiinnolla odotan miten äijän käy.

Blogissa on tarkoitus raportoida tuntemuksia ja tuloksia, joskin melkoisen luettelomaisesti :)
http://iisidieetti.blogspot.com

Päätin kokeilla itsekkin Easy Diettiä lukiessani tätä thradia. Dietti lähtee käyntiin huomenna ja olen koittanut koota vinkkejä aikaisemmista postauksista lähinnä lisäravinteiden osalta. Nykyisin kestävyysurheilua harrastavana tavoite on keventää askelta ensi kesää varten, ja päästä turhasta sakkopainosta eroon. Painoa oli tänään aamulla 77kg. Ketoosia en ole ennen kokeillut, ja kulunut vuosi on mennyt hiilareita säästelemättä... mielenkiinnolla odotan miten äijän käy.

Blogissa on tarkoitus raportoida tuntemuksia ja tuloksia, joskin melkoisen luettelomaisesti :)

Dieetti on nyt ohi. Paino tippui 6.1kg. Laskin että 15päivässä olin miinuksella yhteensä 27000kcal, tuo tekisi 3.5kg rasvaa. Loput sitten nesteistä ja lihaksista.
Nyt on tarkoitus pitää ketoosia yllä vielä viikon verran, mutta syödä silti kunnolla ja ennen treeniä ottaa hiilareita.

Vaikka minulla oli vain kolmea makua (texmex, thai ja mansikka), niin kyllä niillä silti pärjäsin. Keskellä dieettiä ne alkoivat vähän tökkimään, mutta loppu meni helpommin.

Täällä vähän tarkemmin dieetistä:

^uppista^

nostellaas taas tätäkin threadia näin painonpudotuskauden kiivaimpana sesonkina. Oma dietti ei kaikista kultaisista lupauksista ja ylevistä tavoitteita huolimatta käynnistynytkään heti tammikuun alusta, vaikka olin vakaasti päätätnyt ja vannonut, että olen 30-kymppisenä paremmassa kunnossa kuin koskaan (synttärit maaliskuussa). No vielä on aikaa; Tämänviikon olen nyt TAAS jälleenkerran selaillut kaikenmaailman laihdutusohjelmia ja pikadieettejä miettien, että millä tämän mahan oikein kadottaisi.

Olen vuosien saatossa dietannut velocityllä , ketoosilla ja If:llä jaksamatta mitäänkauhean kauaa, mutta joku DIETTi mun pitää nimneomaan keksiä, koska mikään "voit syödä kaikkea kohtuudella" -juttukaan mulle ei näköjään sovi. Pystyn kyllä pitämään tiukan linjan tietyn ajanjakson ajan kun vain sen pään otan, mutta tunnistan oikein hyvin ironbuttin tämän threadin alussa kuvaaman tilanteen, jossa jonkin poisJÄTTÄMINEN on hankalaa, kun taas jonkun totaalinen kieltäminen (sillä syyllä, että dietti kosahtaa totaalisesti jos ko. tuotteita syö) on paljon helpompaa.

Kertoilkaapa vielä lisää kokemuksia te, jotka olette tätä ACKD:tä kokeilleet. Mielenkiintoista olisi kuulla myös niiden kokemuksia, jotka tässä threadissa ovat jo aiemmin olleet äänessä, siitä kuinka pysyvää painonpudotus tällä menetelmällä sittenloppujen lopuksi oli.

Minuakin kiinnostaisi että onko palstalla "ackd-onnistujia" ja paljonko on onnistuttu pudottamaan. Itsellä sellainen 20-25 kg ylimääräistä ja olen harkinnut tätä dieettiä. Kiinnostaisi että paljonko jengi on onnistunut pudottamaan 2-4 viikon dieetillä?

Nyt 11. Päivää mennyt Ironbuttin etusivulta löytyvillä dieetillä. Lisäksi olen ehkä neljännestä päivästä lähtien syönyt joitakin kananmunia, kukkakaalia tai kurkkua päivittäin "vatsan täytteeksi".

Massakauden lopetettuani painoa oli 101,3kg, rasvat pikku-inbodyllä vähän alle 16%.Siitä söin "normaalisti" 10.01. Asti, jolloin alotin tämän hulluuden.

Paino mennyt näin:

100112 98,9kg
110112 97,9
120112 97,5
130112 97,4
140112 96,7
150112 96,2
160112 96,2
170112 96,1
180112 96.1 norm lounas!
190112 95,8
200112 95,2

Tosiaan 18.01. Söin normaalin lounaan, salaattia ja kanaa+Siivun ruisleipää, kun paino alkoi jankata paikallaan.

Koko ajan oon treenannut, 4-5krt viikossa salilla ja 1-3krt/viikossa kössiä tai sulista. Energia On vähän kortilla ja joitain toistoja on tuloksista kadonnut. Lihakset ovat todella tyhjän näköiset. Fläsää on lähtenyt selvästi, vatsapalatkin kuikuilevat jo.

Päivitän tilannetta, kunhan saan kahden viikon pussukkakuurin päätökseen ja hiilaria pumpattua lihaksiin.

Ainiin, kaiken maailman Ben&Jerryistä sun muista herkuista mun tekee eniten mieli jauhelihaa...ja pahasti =D

Ei näillä eroa juurikaan ole, nimi sinne tai tänne, kyseessä on VLCD (very low calorie diet) ja jos pähkinän kuoressa laitetaan niin avaimena on hyvin pienet kalorit, ei se että on jossain ketoosissa enemmän kuin vähemmän,.. tasapainoinen ruokailu kalorin rajoissa niin homma toimii... ite otan kaikesta vaihtelevasti pysyen 700-800kcal, mäkkärisalaatti, protskudrinkki, normiruokaa etc. Ja ihan samalla lailla kuin "nimidieteissä" se rasva sulaa ja paino tippuu n. 8kg 2 viikossa (nestettä + rasvaa)
Kehohan menee noilla kaloreilla kivaan paastotilaan ja nälkä on aika vähäistä ja suuri kalorivaje tarkoittaa suurta vajetta -> rasvana, ei ne lihakset näin lyhkäsissä systeemeissä kerkee karata ainakaan kauas.

[/B]

Amen! Itse toki taas sorruin nohin pusseihin niiden helppouden takia. Nyt on jo väsätty 900kcal ruokavalio seuraavaa 7-14pv "paastoa" varten ihan kunnon ruoasta. Sisältäen mm. pellavansiemenrouhetta, raejuustoa, lihaa ja protskudrinkkejä.

Myös tuohon tummennettuun kohtaan on helppo yhtyä nyt omien kokemusten pohjalta. Ei ne lihat tosiaan häviä mihkään tuona lyhyenä aikana. Kun siirrytään takaisin plussalle, niin samat raudat on liikkunu ainakin itellä viimeistään 2 treenikierron jälkeen. Ja on ainakin omalle päälle paljon mukavampi taistella se 7-14pv, kuin että "kiduttaisi" sen 3kk kevätdieetin.

Noin matalilla kaloreilla se paastotila ja ketoosikin tulee vaikka söisit sokeria (kärjistys..) se että vaikka 700kcal makrojakaumat olis mitä järkevissä rajoissa niin homma toimii eikä ole niinkään kiinni ketoositasosta tai oikeastaan siitä että siihen tarvitsisi kiinnittää huomiota... toki silleen että jos vedät pelkkää proteiinia (tai joku muukin makro överiksi) niin voi olla kurja olo.
Sitten kun aletaan puhua markkinoinnista ja mielikuvista joilla ihmisiä tsempataan tälläisilla dieteillä niin sitten esim. ketoosille tulee merkitys,.. kun keskittyy jauhopusseihin ja ketoosin tarkkailuun niin dietti etenee helpommin kun on joku "kiinnostuksen kohde" joka vie ajatukset pois dietistä ja ohjaa hommaa eteenpäin..
Ei jauhopussukoissa mielestäni mitään vikaa ole, mutta dietin toimiminen ei ole niistä tai ketoosin tuijotelusta kiinni :)

Kiitos, once again!
Ite nautin syömisestä sen verran paljon ja oikeestaan kaikesta ruoasta, että vois kokeilla ottaa ne vähäset kalorit ihan kunnon safkasta. Ei oo kuitenkaan aikasempaa kokemusta, niin oisko Fatso heittää jotain yleistä mitä pitäs ottaa huomioon? Jos jaksat nii olis hienoo nähä jotain esimerkkii tämmösest isomman vajeen päivän ruokavaliosta. Miten sen nälän tunteen sais parhaiten pidettyy loitolla?

Pyydän heti alkuun anteeksi pitkiä lainauksia alussa ja viestin yleistä pituutta, mutta ajattelin ottaa nuo edelliset quotet tähän mukaan perusteluna seuraavalle. Erityisesti Fatson em. postien perusteella päädyin itse koostamaan itselleni VLCD ruokavalion, joka näyttää tältä:

AAMIAINEN
- 2 keitettyä kananmunaa tai
- 30 grammaa fast hera 80 tai
- 250 grammaa maitorahkaa
+
1 rkl pellavansimenrouhetta
n. 150 kcal

LOUNAS
- pieni vähäkalorinen keitto tai
- pieni salaatti kanalla/tonnikalalla/jauhelihalla/raejuustolla tai
- purkki rahkaa tai
- 50 grammaa fast hera 80
n. 200 kcal

VÄLIPALA
- 200g raejuustoa tai
- 250g maitorahkaa tai
- 100g leikkelettä
n. 150 kcal

PÄIVÄLLINEN
- pieni vähäkalorinen keitto tai
- pieni salaatti kanalla/tonnikalalla/jauhelihalla/raejuustolla tai
- purkki rahkaa tai
- 50 grammaa fast hera 80
n. 200 kcal

ILTAPALA
- 2 keitettyä kananmunaa tai
- 30 grammaa fast hera 80 tai
- 100g leikkelettä
n. 150 kcal

Kalorit on laskettu todella raakasti vain sinne päin, Yhteensä kuitenkin n. 900kcal/vrk. Edellisten lisäksi n. 6 kpl omega3-tabl/päivä, vihreä tee, magnesium+sinkki ja monivitamiinit sekä 3-5- litraa vettä/päivä. Kahvia ja muita kalorittomia juomia rajoituksetta, samoin vihreitä kasviksia/vihanneksia nälän yllättäessä. Treenipäivinä tarvittaessa esim. joku hedelmä ennen treeniä ja lisäksi palautusjuoma (n. 30 grammaa fast hera 80) treenin jälkeen.

En oikeastaan edes hae keneltäkään kommentteja tai hyväksyntää, mutta ajattelin, että tämä voisi toimia itselle motivaattrina ylläpitää dieettiä. Em. ateriarungolla aloitin tänään. Voin kirjoitella tänne tuloksia oletuksella, että pystyn ylläpitämään tätä edes parin viikon ajan. Lähtötilanne on n. 103 kg / 174 cm, joten kiristeltävää kyllä riittää. Tuloksia (sekä treenipainojen että oman painon kehittymisen suhteen) päivttelen tänne mahdollisesti myöhemmin..

Tietysti jos joku haluaa kommentoida, niin mielenkiinnolla otan kaikki ajatukset vastaan.

Kuuden viikon dietti, joka oli tarkoitus aloittaa tällä ACKD-tyylillä. Kahden viikon tavoite oli 5-7 kiloa. Se tässä kosahti. Nyt on pakko jatkaa kärvistelyä. Ihan omaa typeryyttä.

Uusi aloitus edessä. Viimeksi kävi niin että aloituspainosta 85kg pääsin kuudessa viikossa lukemiin 77kg. Sen jälkeen aika moni asia on mennyt päin vittua. Paino pysyi aisoissa n. 2 kuukautta, mutta sen jälkeen elämänhallinta on pettänyt pahasti: tolkutonta juomista ja syömistä, eikä tipaakaan liikuntaa. Seurauksena tämän hetken paino on lukemissa 90kg.

Tänään aloitan uuden dieetin ACKD-tyylillä ja tällä kertaa en lipsu kertaakaan. Alkoholin yritän jättää kokonaan pois, samoin tolkuttomat mäsäytykset. Mielenkiinnolla odotan mitä vaaka näyttää kahden viikon kuluttua, jolloin on ensimmäinen punnitus.

En ole ennen ollut nirso, mutta noita ACKD-dieetin suolaisia keittoja en saa alas. Olin dieetillä vajaan viikon, mutta homma kaatui, kun ei enää mennyt alas yksikään keitto. :jahas: Koska haluaisin kuitenkin tuollaisen nopean dieetin (kärsimättömyys ei ole hyve...) ja itsekuritestin, aion tehdä sovelletun "dieetin".

Tarkoitus olisi napata päivässä kaksi drinkkiä Whey-prodea, yksi ACKD-ateria (uutuus omena-kanelipuuro?) ja kananmuna + pari valkuaista.
Lisänä vahvamonivitaamini, kuten Mivitotal Plus. En tiedä, onko tämä nyt sen hullumpi kuin ACKD. Sulaisikohan rasva?

Päivitystä. Eka viikko takana aamupaino ma 23.1. -> ma 30.1: 103,4kg -> 99,6kg (- 3,8kg). Hyvin on ainakin nesteet lähteneet liikkeelle, ottaen huomioon, että 22.1 iltapaino oli niinkin korkealla kuin 105,1...

Ruokavalio esillä tuossa pari postia aiemmin. Suunnilleen tuon mukaan on menty, muutamia pieniä lipsahduksia lukuunottamatta. Eihän tämä tosiaankaan ole mikään ACKD-dietti, mutta tsukin ketään haittaa jos tähän vähän kirjoittelen fiiliksiä: Yllättävän vähän on ollut nälkä noillakaan ruoilla/kaloreilla. Joulun tienoilta tuohon 22. päivään asti ruokailut on olleet aika retuperällä, niin kummasti sitä on pysynyt nälkä loitolla kun on taas omaksunut säännöllisen ateriarytmin, välillä on tuntunut siltä, että koko ajan saisi olla syömässä.

Treenipuolella saldo oli 2 x sali, 2 x n. 1h kävely ja 1 x 1h squash.

Nyt on ainakin vielä hyvä flow. päivitystä taas ehkä viikon päästä, jos muistaa ja dietti on pitänyt =)

Täällä 2 vkoa takana, viikon vielä ajttelin olla. Raskauden jälkeisiä ongelmia korjaillessa. Itse aloitin tän kun lopetin imetyksen. Lähtöpaino oli 73kg, pituutta on 166, tänään mittaukset sanoi -4kg, ja -24,5cm. Mua riivanneet 3kk kestäneet alavatsakivut loppui 3 pvää tän alotuksen jälkeen, myös ihanat ientulehdus, ja kynsivallien tulehdukset varpaist lähti viikon sisällä. Päättelisin tästä, että kun ruokavalio oli retuperällä, kroppa voi huonosti. Lääkärit ja muut ei kyselly mitn ruokavaliosta, kun siellä ramppasin noiden kipujeni takia. Itse aloin epäilemään myös keliakiaa, kun nuo tulehdukset ja kivut vähän viittais siihenkin. Ihan sama tosin tässä kohtaa, läski tirisee, ja olo on ihan loistava. Viikon verran tosian aion vielä vedellä pussisössöjä, suolasia en oo edes viittiny ottaa, vaan hörpin tota suklaanmakusta, kun se on ainoo mikä menee alas. Lisäks pari öljykapselia, magnesiumia ja vitamineja kylkeen, nin ei kramppaa mestat, ja mahakin toimii vähän paremmin. Sössöjen jälkeen olis tarkotus ns. siirtymäviikon kautta kokeilla tota Jutan gofatgo ruokavalioo, se ainakin näyttää mielenkiintoselta, ja selkeeltä. Jostain luin, et tälläsen kiristelysetin jälkeen olis insuliiniherkkyys aika korkealla, ja läskit tulee helposti takasin ja äkkiä, ellei syö järkevästi. Oliskin kiva tietää, et kuinka kauan to iinsuliiniherkkyys kestää? Ja onko se ensimmäkään paikkansapitävä väite. Pussikuurin aikana oon vaan lenkkeilly, koska kovat treenit vetää mulla lihaksiston sen verran tukkeeseen, treenit alkaa sitten kunnolla kun saan syödä. Tavoite olis päästä jonnekkin alle 65kg painon suhteen. Elättelen toiveita myös paremmasta lihaserottuvuudesta alakropan puolella. Mut todellisuus on se, että oon pienen lapsen kans kotona, mies opiskelee ja treenailee, ja mun tarpeet tulee tässä perheessä vikana, joten kotiin pitää hommata vähän tarpeita, josko sais kotitreenjä vedettyä tehokkaasti, ja vaikka kaks kertaa kunnon salit päälle. Kahtotaan!

12 päivän ACKD kuuri loppui pari päivää sitten ja paino tippui 5kg, aloituspaino 80kg ja pituus 181cm. Ostin boxin jossa oli muutama jokaista makua, joten kyllästymisestä ei ollut tietoakaan. Varoituksen sanainen muutamasta mausta: Mansikka on aivan kamalaa ja Tex Mex. Smoothiesta suklaa oli aivan kiistaton ykkönen ja yllättävän suklaanmakuinen. Suolaisista keitosta nostaisin jalustalle juusto- ja sienikeiton.

Salitreenit vedetty 3 krt viikossa ja pyritty pitkiin toistoihin, vaikka tajuttoman vaikeaa se välillä on ollut. Lisäksi tehty aerobista kevyen lenkkeilyn muodossa 3krt viikossa, joten kroppa laitettu aika koville.

Vaikka ACKD loppui olen jatkanut ketoosidieettiä ruuan muodossa. Viimeisen ACKD pussin nautin toissaamuina eli 25.4. ja tuon päivän ravintosaldot olivat:
Proteiini:243,96
HH:19,318
Rasva:104,225
Kuitenkin jo samana iltana ketostickiin liritellessäni huomasin, että ketoarvot olivat pudonneet noin 6 -> 1.5 (asteikolla 0-10).

Nyt pari päivää myöhemmin aamupaino oli kyllä pudonnut 1kg:lla, mutta ketokeppi antoi lukemaksi 0.5. Onko muilla ollut samanlaista pudotusta ketoosiarvoissa siirryttäessä kiinteään ruokaan?

Vaikka ACKD loppui olen jatkanut ketoosidieettiä ruuan muodossa. Viimeisen ACKD pussin nautin toissaamuina eli 25.4. ja tuon päivän ravintosaldot olivat:
Proteiini:243,96
HH:19,318
Rasva:104,225

Kuitenkin jo samana iltana ketostickiin liritellessäni huomasin, että ketoarvot olivat pudonneet noin 6 -> 1.5 (asteikolla 0-10).

Nyt pari päivää myöhemmin aamupaino oli kyllä pudonnut 1kg:lla, mutta ketokeppi antoi lukemaksi 0.5. Onko muilla ollut samanlaista pudotusta ketoosiarvoissa siirryttäessä kiinteään ruokaan?

Ketoaineiden määrä virtsassa vähenee ketoosin syventyessä ja elimistön oppiessa paremmin muuntamaan ketoaineita energiaksi. Eli toisinsanoen niinkauan kun paino putoaa ja tiedät syöneesi vain rasvaa ja proteiinia ei ketostixin arvolla ole vuohenkusenkaan vertaa väliä. Ja vielä jos vastataan kysymykseen, niin itse ole koskaan keto tai VLCD-dietillä (tai millään muullakaan dietillä) hankkinut/käyttänyt ketosticksejä, en ole kokenut niitä tarvitsevani.

Ketoaineiden määrä virtsassa vähenee ketoosin syventyessä ja elimistön oppiessa paremmin muuntamaan ketoaineita energiaksi. Eli toisinsanoen niinkauan kun paino putoaa ja tiedät syöneesi vain rasvaa ja proteiinia ei ketostixin arvolla ole vuohenkusenkaan vertaa väliä. Ja vielä jos vastataan kysymykseen, niin itse ole koskaan keto tai VLCD-dietillä (tai millään muullakaan dietillä) hankkinut/käyttänyt ketosticksejä, en ole kokenut niitä tarvitsevani.

Pitää kyllä ihan paikkaansa tuo Ketotikkujen tarve. Edelleen jatkanu ruuan kanssa ketoilua ja pari päivää sitten viimeinen ketotikku antoi arvoksi pyöreän 0. Paino tosin on jatkanut putoamistaan ja kroppa kiinteytynyt entisestään, aamupaino tänään oli 74.2 kg. Kyllä tästä kropasta vielä pari-kolme kiloa irtoisi tuota läskiä pois, mutta jos ei paino putoa ketolla ja 2000 kcal päivässä niin en näe henkilökohtaisesti tarvetta lähteä sen enempää itseäni kituuttamaan.

On tainnut pahin ackd-buumi mennä ohi jo viime vuonna, kun tähän ketjuun ei juuri viestejä enää tule. Itsellä niin hyvät kokemukset viime vuodesta, että aloitin maanantaina tämän taas. Lähtöpaino 88,5kg ja nyt kolmen päivän kohdalla vaaka näyttää aamulla 86,4kg (tänään olen ollut jo ketoosissa). Viimeksi lähti 8 pv:ssä 4kg ja siinä olisi taas tavoite. Viime vuonna mulla pysyi paino tosi hyvin aisoissa ja vaan tippui vaan entisestään vaikka söin dietin päälle normaalin terveellisesti proteiinipitoisesti- taisi olla alimmillaan jotain karvan alle 83kg. Syksyllä tuli sitten isoja murheita ja sitä kautta tuli mässättyä monta kuukautta roskaruokaa ja olutta yms. ja paino nousi takaisin +88kg. Ihmeen hyvin on tämä mennyt, nälkä vaivaa ajoittain, mutta yllättävän vähän ja runsaalla vedellä pysyy hyvin pois. Tullut heitettyä myös pientä fillarilenkkiä ja kevyesti heiluttanut ylläpitävästi puntteja. Me like.

Suositut

Back
Ylös Bottom