Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin lähtöpaino mulla oli 75.8 kg josta tippui ackd:lla 2kg. Nyt paino 72.5 kg, olen pitänyt hiilarit alle 70 g / pvä. Hemmetin hieno homma, 2 vuotta paino jumitti ja nyt vihdoin oikea suunta uudelleen en kyl varmaan noihin pusseihin pystyisJoop, ei pää kestä torstaihin joten tänään viimeinen päivä. 2 kg paino tippui ja nyt jatkan niin että syön aamupalaksi vielä smoothien ja iltapäivällä kiisselin. Muut syömiset tulee olemaan salaattia + lihaa/ kanaa / kalaa. Eiköhän se paino tuosta vielä laske
Varmaan paino putoo jos vetää mitä tahansa 800 kcal päivässä. Vaatii varmaan päätä syödä kuukauden päivät syödä kokoajan sitä samaa mangoa.. Ei noi niin herkkuja ole muutenkaan että pieni vaihtelu vois tehdä terää :D
Nyt se sitten alko..
Pvä 1 ja 31pv jäljellä....
Meinaan jokaisen aterian siis korvata 32pv.
Aika vähä tulee proteiinia, jos pelkkiä noita annoksia vetää.
nyt kun monien kokeilusta on kohtalaisen kauan aikaa, haluaisinkin tiedustella että kuinka pysyvää painonpudotuksenne oli ?
kysymys tuli ihan siitä, että tunnen 2 ihmistä jotka sanoivat että "kaikki tuli takaisin", ehkä söivät enemmän tämän dietin jälkeen, hyvinkin mahdollista. nämä 2 henkilöä ovat ainoat henkilökohtaisesti tuntemani tuolla dietillä olleet ja kummallakin kilot tulivat takaisin.
siitä voi sitten toki väitellä, lisääkö tälläinen matalakalorinen dietti ruokahalua ja helpommin sortuu dietin jälkeisiin ylilyönteihin, vai laskeeko matalat kalorit aineenvaihduntaa, jolloin pienikin määrä lihottaa. vai oliko laihtuminen nestettä? henkilökohtaisesti tämä ei kiinnosta.
edelleen olisi hauska kuulla miten täällä on kilot pysyneet alhaalla.
Laitetaan nyt tännekkin, jos jotakuta kiinnostaa seurata "diettaamista".
Käytännössä tarkoitukseni (ja siskoni), että vedetään rajuilla miinuskaloreilla (varsinkin omassa tapauksessa) 3-4 viikkoa, ja katsotaan mitä tuloksia tulee.
Käytännössä idea sama kuin ACKD:ssa, mutta syödään oikeaa ruokaa, ja kalorit ovat hieman korkeammalla kuin ACKD:lla.
Omaa edistymistä voi seurata täältä. Sisko kirjoittelee kuulemma välillä vierailevana tähtenä tuonne
Laitetaan nyt tännekkin, jos jotakuta kiinnostaa seurata "diettaamista".
Käytännössä tarkoitukseni (ja siskoni), että vedetään rajuilla miinuskaloreilla (varsinkin omassa tapauksessa) 3-4 viikkoa, ja katsotaan mitä tuloksia tulee.
Käytännössä idea sama kuin ACKD:ssa, mutta syödään oikeaa ruokaa, ja kalorit ovat hieman korkeammalla kuin ACKD:lla.
Omaa edistymistä voi seurata täältä. Sisko kirjoittelee kuulemma välillä vierailevana tähtenä tuonne
Tsemppiä dieettiin! Itse olen tehnyt dieetillä sen virheen että rasvaa olen syönyt liian vähän. Kannattaisi ehkä harkita osan proteiinin korvaamista rasvalla. Tässä hyvä postaus http://www.pakkotoisto.com/ravinto/108779-artikkeli-ketoosidieetti/
Oma dieetti etenee vähän hitaasti. Kaksi viikkoa työreissua ja päälle pari viikkoa flunssassa. Vähähiilarisella olen ollut edelleen, mutta en miinuksella. 1-2kg vielä tarkoitus tiputtaa painoa, joten pari viikkoa siihen ainakin menee.