Abi-risteily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SuBi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsekin olin perjantain ja lauantain välisenä yönä Romantikalla. Kova oli meno, ja täytyy sanoa, että on teillä siellä etelässä pojjaat helpompaa naisen saanti, kun etelän tytön tuntuu tarjoavan juomiakin. :haart:

Ainoa huono asia laivalla oli, ettei tahtonut löytyä rauhallista hyttiä, eikä Zen Cafe soittanut Todella Kaunista, joka oli meidän abibiisu. :(

Doorian sanoi:
Voihan helvetti mikä risteily oli (olin siis 18.2 mariellalla) hirvee känni vieläkin päällä. Jonkun pakkislaisen onnistuin löytämään, mut en kyllä tiedä yhtään kuka se oli. Mä olin se mustavaatteinen blondi siilitukka, ja silmälasit.
:D
Haha.. rupesin tossa selailemaan kamerasta kuvia. Jossain kuvassa ainaki on joku kaveri: musta t-paita, silmälasit, blondi siilitukka, keltanen ranneke. Voiskohan olla?

Et kai sä oo se kaveri joka kävi meidän hytissä paskalla siinä aamuyöllä :D

Timbe sanoi:
Haha.. rupesin tossa selailemaan kamerasta kuvia. Jossain kuvassa ainaki on joku kaveri: musta t-paita, silmälasit, blondi siilitukka, keltanen ranneke. Voiskohan olla?

Et kai sä oo se kaveri joka kävi meidän hytissä paskalla siinä aamuyöllä :D

Kuvaus sopii ainakin täydellisesti :D En kyllä muista käyneeni missään muualla paskalla ku omassa hytissä,toivottavasti.
Et muuten satu tietämään kuka perkele se paskanti sinne yhen pelikoneen eteen?

Maitorahka sanoi:
Romantikalla oltiin pe-la, oli kyllä perkeleen hyvä reissu! :rock: Mr.Buenon bongasinkin, mutta en jostain syystä muita pakkislaisia. Jos näitte jonkun ruman kaverin hiihtelemässä yläosattomissa tai ajalemassa ostoskärryillä niin se saatoin hyvinkin olla minä..

Minä näin muistelisin nähneeni jonkun ajelemassa ostoskärryillä..
Ketäköhän satuin moikkaamaan 3. kattauksen jonossa? Joku pakkispaitainen kaljupää siinä oli :D

Aivovaurio sanoi:
Minä näin muistelisin nähneeni jonkun ajelemassa ostoskärryillä..
Ketäköhän satuin moikkaamaan 3. kattauksen jonossa? Joku pakkispaitainen kaljupää siinä oli :D

Ööö.. Oliko se kalju kuinka pitkä? jos oli niin ja oliko kolmas kattaus klo. 22.30? Meidän porukka eli minä, Mr. Bueno ja The Rock oltiin siellä siihen aikaan.. :kippis1:

Onneks ei tarvi vähään aikaan juoda. Tuli meinaan kiintiö joksikin aikaa täyteen... :urjo:

Oli kyl ihan jännä reissu, tuli juotua vaan to: radisson sas, pe: laiva, la:laiva&juna. Parasta koko reissussa oli se että konnari tuli pelaan aamun pikkutunneilla black jackia ravintelivaunus pyynnöstä. Rahaa jäi vaan 10c tai no oikeastaan jäin 10c voitolle kun muut rahat olin "huijannut" hankolaisilta. Kovia pelaan noi konnarit :D

Doorian sanoi:
Kuvaus sopii ainakin täydellisesti :D En kyllä muista käyneeni missään muualla paskalla ku omassa hytissä,toivottavasti.
Et muuten satu tietämään kuka perkele se paskanti sinne yhen pelikoneen eteen?
Hoho :D Multa meni se paskapökäle ohi kokonaan. Kaikkea ei voi muistaa, meki ollaan luultavasti juteltu sielä, jos toi tyyppi jonka kaulan ympärillä mun käsi on tossa yhdessä kuvassa oot sä :whip:

Tarkennusta kuvauksees: ranneke oli oikeassa kädessä, poltit röökiä?

Mikä teidän hytin numero oli?

Timbe sanoi:
Hoho :D Multa meni se paskapökäle ohi kokonaan. Kaikkea ei voi muistaa, meki ollaan luultavasti juteltu sielä, jos toi tyyppi jonka kaulan ympärillä mun käsi on tossa yhdessä kuvassa oot sä :whip:

Tarkennusta kuvauksees: ranneke oli oikeassa kädessä, poltit röökiä?

Mikä teidän hytin numero oli?

rannekkeet oli molemmissa käsissä ja poltin röökiä. Ja hytti oli 5840. Ollaan me varmasti jossain nähty, ku huutelin vähän väliä jotain pakkotoistosta :D

Vai olitko sä se yks äijä jolla oli siinä käytävällä mankka ja laulettiin siinä green dayn biisejä?

Timbe sanoi:
Toki :rock:

Juteltiinkohan mitää?

No voi vittu sähän se olitki,mä arvasin! :kippis1:

Mehän juteltiin siinä pitkät tovit, kaikesta mahollisesta. Tik Takista, naisista yleensäkin, otettiin vähän smirnofia ja taskumatista viinaa :D
Ei kyllä tullu mistään treenistä puhuttua tai sellasesta, hehe.
Eikös sitten se yks vähän vanhempi neitokainen tullu ajamaan meidät mankkojemme kanssa helvettiin siitä? Saatettiin laulaa hieman kovaäänisesti.

Doorian sanoi:
No voi vittu sähän se olitki,mä arvasin! :kippis1:

Mehän juteltiin siinä pitkät tovit, kaikesta mahollisesta. Tik Takista, naisista yleensäkin, otettiin vähän smirnofia ja taskumatista viinaa :D
Ei kyllä tullu mistään treenistä puhuttua tai sellasesta, hehe.
Eikös sitten se yks vähän vanhempi neitokainen tullu ajamaan meidät mankkojemme kanssa helvettiin siitä? Saatettiin laulaa hieman kovaäänisesti.
Joo joku ämmä tuli vastapäisestä hytistä ainaki pari kertaa illan aikana vineemään :D Ja kerran tuli sit joku laivan vartija.

Siinä tais olla aika paljo sitä porukkaa kumminki. Muistakko minkä näkönen se kaveri oli jonka kans juttelit?

Timbe sanoi:
Joo joku ämmä tuli vastapäisestä hytistä ainaki pari kertaa illan aikana vineemään :D Ja kerran tuli sit joku laivan vartija.

Siinä tais olla aika paljo sitä porukkaa kumminki. Muistakko minkä näkönen se kaveri oli jonka kans juttelit?

Sillä oli sellanen valkonen kauluspaita muistaakseni..
Otitko muuten digikameralla niitä kuvia?
Ajattelin jos kehtaisit vaikka pari laittaa mun sähköpostiin?

Doorian sanoi:
Sillä oli sellanen valkonen kauluspaita muistaakseni..
Otitko muuten digikameralla niitä kuvia?
Ajattelin jos kehtaisit vaikka pari laittaa mun sähköpostiin?
Saatto olla sit että se oli kaveri. Mulla oli valkonen paita (ei kaulus), vaaleet farkut, 174cm, reilu 80kg, sit välillä tais olla pipo pääs missä luki vauhtisokea.

Mikä sun sähköposti on?

Timbe sanoi:
No mä laitan illalla ainaki sen missä sä oot. Käyn eka salilla. Onhan sitä vieläki vähä hutera olo mutta yritetään :D

Juu, sama täällä, vieläkin heittää pikkusen nupissa.
4 päivää tuli otettua putkeen, onneks loppu raha lauantaina, olisin varmaan edelleen ihan umpituupelissa jossain :D . Saa kyllä taas vähäks aikaa riittää tää rilluttelu.

Vara Arska sanoi:
Ööö.. Oliko se kalju kuinka pitkä? jos oli niin ja oliko kolmas kattaus klo. 22.30? Meidän porukka eli minä, Mr. Bueno ja The Rock oltiin siellä siihen aikaan.. :kippis1:

Onneks ei tarvi vähään aikaan juoda. Tuli meinaan kiintiö joksikin aikaa täyteen... :urjo:

Luurikin löyty :hyper: Tars saada ne boxeripaini kuvat ittelle... ja oli aika :urjo: olo täänään reeneissä painiessa. MÖTKÖ jäi kyl saamati :(

Mr.Bueno sanoi:
Luurikin löyty :hyper: Tars saada ne boxeripaini kuvat ittelle... ja oli aika :urjo: olo täänään reeneissä painiessa. MÖTKÖ jäi kyl saamati :(

Heh, mistäs se luuri löyty? Bussin vessasta vai mistä? Viddu, kuinka sä sinne reeneihin tänään pääsit? Simba varmaan antaa niitä kuvia jossain välissä. Koskas saat puhelimes takas?

Vara Arska sanoi:
Heh, mistäs se luuri löyty? Bussin vessasta vai mistä? Viddu, kuinka sä sinne reeneihin tänään pääsit? Simba varmaan antaa niitä kuvia jossain välissä. Koskas saat puhelimes takas?

Bussin vessassa kyllä sillä missä nukuin ja huamena meen hakeen. Reeneihin mentiin ihan kiltisti transulla ja toivottavasti ei rikottu suomentieliikennelakeja(mitenköhän toikin pitäis kirjottaa)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom