Siit mun kaverista tokilisäliha sanoi:Puhutko "kummisedästä" vai siitä sun karvasesta kaverista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siit mun kaverista tokilisäliha sanoi:Puhutko "kummisedästä" vai siitä sun karvasesta kaverista?
Haha.. rupesin tossa selailemaan kamerasta kuvia. Jossain kuvassa ainaki on joku kaveri: musta t-paita, silmälasit, blondi siilitukka, keltanen ranneke. Voiskohan olla?Doorian sanoi:Voihan helvetti mikä risteily oli (olin siis 18.2 mariellalla) hirvee känni vieläkin päällä. Jonkun pakkislaisen onnistuin löytämään, mut en kyllä tiedä yhtään kuka se oli. Mä olin se mustavaatteinen blondi siilitukka, ja silmälasit.
:D
Timbe sanoi:Haha.. rupesin tossa selailemaan kamerasta kuvia. Jossain kuvassa ainaki on joku kaveri: musta t-paita, silmälasit, blondi siilitukka, keltanen ranneke. Voiskohan olla?
Et kai sä oo se kaveri joka kävi meidän hytissä paskalla siinä aamuyöllä :D
Maitorahka sanoi:Romantikalla oltiin pe-la, oli kyllä perkeleen hyvä reissu! Mr.Buenon bongasinkin, mutta en jostain syystä muita pakkislaisia. Jos näitte jonkun ruman kaverin hiihtelemässä yläosattomissa tai ajalemassa ostoskärryillä niin se saatoin hyvinkin olla minä..
Aivovaurio sanoi:Minä näin muistelisin nähneeni jonkun ajelemassa ostoskärryillä..
Ketäköhän satuin moikkaamaan 3. kattauksen jonossa? Joku pakkispaitainen kaljupää siinä oli :D
Hoho :D Multa meni se paskapökäle ohi kokonaan. Kaikkea ei voi muistaa, meki ollaan luultavasti juteltu sielä, jos toi tyyppi jonka kaulan ympärillä mun käsi on tossa yhdessä kuvassa oot sä :whip:Doorian sanoi:Kuvaus sopii ainakin täydellisesti :D En kyllä muista käyneeni missään muualla paskalla ku omassa hytissä,toivottavasti.
Et muuten satu tietämään kuka perkele se paskanti sinne yhen pelikoneen eteen?
Timbe sanoi:Hoho :D Multa meni se paskapökäle ohi kokonaan. Kaikkea ei voi muistaa, meki ollaan luultavasti juteltu sielä, jos toi tyyppi jonka kaulan ympärillä mun käsi on tossa yhdessä kuvassa oot sä :whip:
Tarkennusta kuvauksees: ranneke oli oikeassa kädessä, poltit röökiä?
Mikä teidän hytin numero oli?
TokiDoorian sanoi:Vai olitko sä se yks äijä jolla oli siinä käytävällä mankka ja laulettiin siinä green dayn biisejä?
Timbe sanoi:Toki
Juteltiinkohan mitää?
Joo joku ämmä tuli vastapäisestä hytistä ainaki pari kertaa illan aikana vineemään :D Ja kerran tuli sit joku laivan vartija.Doorian sanoi:No voi vittu sähän se olitki,mä arvasin! :kippis1:
Mehän juteltiin siinä pitkät tovit, kaikesta mahollisesta. Tik Takista, naisista yleensäkin, otettiin vähän smirnofia ja taskumatista viinaa :D
Ei kyllä tullu mistään treenistä puhuttua tai sellasesta, hehe.
Eikös sitten se yks vähän vanhempi neitokainen tullu ajamaan meidät mankkojemme kanssa helvettiin siitä? Saatettiin laulaa hieman kovaäänisesti.
Timbe sanoi:Joo joku ämmä tuli vastapäisestä hytistä ainaki pari kertaa illan aikana vineemään :D Ja kerran tuli sit joku laivan vartija.
Siinä tais olla aika paljo sitä porukkaa kumminki. Muistakko minkä näkönen se kaveri oli jonka kans juttelit?
Saatto olla sit että se oli kaveri. Mulla oli valkonen paita (ei kaulus), vaaleet farkut, 174cm, reilu 80kg, sit välillä tais olla pipo pääs missä luki vauhtisokea.Doorian sanoi:Sillä oli sellanen valkonen kauluspaita muistaakseni..
Otitko muuten digikameralla niitä kuvia?
Ajattelin jos kehtaisit vaikka pari laittaa mun sähköpostiin?
Timbe sanoi:Saatto olla sit että se oli kaveri. Mulla oli valkonen paita (ei kaulus), vaaleet farkut, 174cm, reilu 80kg, sit välillä tais olla pipo pääs missä luki vauhtisokea.
Mikä sun sähköposti on?
No mä laitan illalla ainaki sen missä sä oot. Käyn eka salilla. Onhan sitä vieläki vähä hutera olo mutta yritetään :DDoorian sanoi:
Timbe sanoi:No mä laitan illalla ainaki sen missä sä oot. Käyn eka salilla. Onhan sitä vieläki vähä hutera olo mutta yritetään :D
Vara Arska sanoi:Ööö.. Oliko se kalju kuinka pitkä? jos oli niin ja oliko kolmas kattaus klo. 22.30? Meidän porukka eli minä, Mr. Bueno ja The Rock oltiin siellä siihen aikaan.. :kippis1:
Onneks ei tarvi vähään aikaan juoda. Tuli meinaan kiintiö joksikin aikaa täyteen... :urjo:
Mr.Bueno sanoi:Luurikin löyty Tars saada ne boxeripaini kuvat ittelle... ja oli aika :urjo: olo täänään reeneissä painiessa. MÖTKÖ jäi kyl saamati :(
Vara Arska sanoi:Heh, mistäs se luuri löyty? Bussin vessasta vai mistä? Viddu, kuinka sä sinne reeneihin tänään pääsit? Simba varmaan antaa niitä kuvia jossain välissä. Koskas saat puhelimes takas?