50-kuutioiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tales
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No niin, muhun iski virittelykärpänen, prkl ;)
Tota vahaa raatoa vois vähä piristää eli pytty on porautuksessa (45mm mäntä) ja oon vähän isompaa kaasaria ja teharia kattellut.
Vieläkin mieltä askarruttaa tuo 5. vaihde, onko kukaan sellaista ennen asentanut? pitäisikö sitä käsinvoidella ennen kuin kopan lyö kiinni?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
onko porukka trimmaillut nuita halpis skoottereita(esim: fude), jos olette niin paljon huiput ja millä osilla olette tehot saaneet ja paljon osat on tullut maksamaan?

neutraali sanoi:
onko porukka trimmaillut nuita halpis skoottereita(esim: fude), jos olette niin paljon huiput ja millä osilla olette tehot saaneet ja paljon osat on tullut maksamaan?

Kaverilla on korvattu paljon osia laadukkaammilla, lähinnä vauhtipyöriä on kevennetty. Kulkee jotain 80kh/h, vakionakin kulki 70km/h. (Mittariin)

neutraali sanoi:

http://www.sanili.tk/

Tuo sivusto saattaa olla käytännöllinen, jos fuden piristäminen kiinnostaa :). Oma pyörä lähtee nyt vihdoin tiistaina katsastukseen...

jarhu sanoi:
Kaverilla on korvattu paljon osia laadukkaammilla, lähinnä vauhtipyöriä on kevennetty. Kulkee jotain 80kh/h, vakionakin kulki 70km/h. (Mittariin)

Ota huomioon mopojen mittarit yleensä kusettavat aika roimasti. Tarkoittanet vauhtipyörillä variaattorin rullia? :).

Itsellä oli 10-vuotiaana 80cc PV kaikilla hiluilla xD nyt talvella tuli ostettua suzuki s -89 kyllä silläkin tänään kevarin mittariin 75 päästiin vaikkei ikää vielä olekkaan kuin 14 ;)

Aleley sanoi:
Ota huomioon mopojen mittarit yleensä kusettavat aika roimasti. Tarkoittanet vauhtipyörillä variaattorin rullia? :).

Jep, en oo niin kiinnostunu noista mopoista :nolo:. Ja pistinkin tohon että mittariin, mutta kyl ainakin mun silloisin piikin mittarinäytti melkein samaa. Fudessa oli niin paljon paska osaa että jo niiden korvaamisella kiihtyvyys ja huippunopeus nousi puhumattakaan noista variaattorin rullista.

Aleley sanoi:
http://www.sanili.tk/

Tuo sivusto saattaa olla käytännöllinen, jos fuden piristäminen kiinnostaa :). Oma pyörä lähtee nyt vihdoin tiistaina katsastukseen...

.
joo, hyvä linkki on. siis pitääkö mopot katsastaa joka vuosi, vai miten se menee?

neutraali sanoi:
joo, hyvä linkki on. siis pitääkö mopot katsastaa joka vuosi, vai miten se menee?

Mopoja ei tarvitse katsastaa kuin kerran, lukuunottamatta itsellekkin sattunutta tapausta että poliisi vei kilvet pois :).

Kuvat viivästyy, otan joskus kunhan jaksan. Nyt on tulossa uusi putki tuohon, Metrakit Pro-Race. Tehoalue alkaa 8000 ja jatkuu niin pitkälle että vakiosylinteri ei jaksa enää kiertää. Hinta suomessa 450€, tutun kautta jenkeistä 270€.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ota huomioon mopojen mittarit yleensä kusettavat aika roimasti. Tarkoittanet vauhtipyörillä variaattorin rullia?
vauhtipyörä on vauhtipyörä.. magneetoksikin sanotaan välistä, samassa möykyssä kun ovat. mm. suzukiin saa alumiinisia huomattavasti keveämpiä vauhtipyöriä. mitä kevyempi vauhtipyörä, sen vähemmän (ala-)vääntöä, mutta sitä nopeemmin ottaa kierrokset ja kiertää kovempaa, huipputehotkin voi vähän kasvaa..

kannattaa ihan yleissivistyksenäkin lukasta (alfamerin?) viritysoppaat (saa kirjastosta). kaksi- ja nelitahtisille oli muistaakseni omat oppaansa. kirjat on kyllä hyvät, sisältävät kaikenlaista tietoa miten moottori saadaan kestämään paremmin ja mitä kaikkea kannattaa säätää ja ottaa huomioon.

nevahood sanoi:
vauhtipyörä on vauhtipyörä.. magneetoksikin sanotaan välistä, samassa möykyssä kun ovat. mm. suzukiin saa alumiinisia huomattavasti keveämpiä vauhtipyöriä. mitä kevyempi vauhtipyörä, sen vähemmän (ala-)vääntöä, mutta sitä nopeemmin ottaa kierrokset ja kiertää kovempaa, huipputehotkin voi vähän kasvaa..

kannattaa ihan yleissivistyksenäkin lukasta (alfamerin?) viritysoppaat (saa kirjastosta). kaksi- ja nelitahtisille oli muistaakseni omat oppaansa. kirjat on kyllä hyvät, sisältävät kaikenlaista tietoa miten moottori saadaan kestämään paremmin ja mitä kaikkea kannattaa säätää ja ottaa huomioon.

Kyllä minä tiedän mikä vauhtipyörä on, mutta tuossa yhteydessä selvästi tarkoitettiin variaattorin rullia. :). Tuo kirja on muuten hyvä

tikkikello sanoi:
Et kai sinä mies nyt aio mopolla ruveta ajamaan?
ei oo mopoa, mutta tuommonen skootteri ois mukava vehje ja tietysti sitä pitäis vähän itse modifioida:)

tikkikello sanoi:
ei oo mopoa, mutta tuommonen skootteri ois mukava vehje ja tietysti sitä pitäis vähän itse modifioida:)

tikkikello sanoi:

No niin mun PV projekti etenee :D
Sain 45mm viripytyn kiinni ja ajelen sitä vähän sisään. kaikki muu on vakiota ja kaasarin säädötkin päin metsiä.. huomenna saa teholäpät ja uuden etupyörän ja 18mm kaasarin.. alkuviikosta gianellin tehoputken.
Jossakin vaiheessa tarkoitus hommata uus penkki ja laittaa 5. vaihde kiinni :hyper:
kaikki vaijerit, stefat, runkolaakerit, pyörienlaakerit, kahvat jne saa puoli-ilmaiseksi sedän työpaikalta :)

Off Topic:

Onkos kenelläkään mitään videomateriaalia noista ùber-PV laitteista tai mitään tietoa mistä niitä saisi?

juu, mullakin oli pevukka. Ostettiin se kun olin kutosluokalla. Siin oli ostaessa 50 läppis, 14mikuni ja vakivälit. Meni sen noin 70kph. Sit vaihettiin vielä kun olin kutosluokalla 80läppis, gianelli tehari ja 20lortto, sekä välit 17/35. Oli pettymys ei mennyt kuin vajaa 90kph. Ajelin siin 3 vuotta ilman korttia kylillä. Jälkeenpäin kun ajettekee tota alaikäisenä ajelua virien kanssa, vaikuttaa se ihan hullulta :D Oli hauskaa aikaa.

Zone-sarja -42%
Eli uutta palikkaa:

Metrakit Pro-Race putki yläkautta, hiilikuitu-vaimentimella
22mm Dellorto PHVB kaasutin
Honda CR:n imukaula(läppärunko maybe)
Jo hetken kiinni ollut 70cc airsal, uusilla lämpöanturan kierteillä sekä tiivisteillä

Hitsi kun mun tekis mieli ottaa teille kuvia tuosta rässistä, mutta olen liian laiska käyttämään digikameraa :(.

Elchubagabra sanoi:
Edit. 2. Kävikö teillä poliisit joskus koululla tsiigaamassa mopoja? Meillä monestikin. Tämän takia mopot pidettiin usein jossain pusikossa koulualueen ulkopuolella.

meilläpäin se oli joka keväinen ilmiö. kerran kaveri ohitti toisen tyypin koulusta ja poliisit saivat sen hitaamman mopon tutkaan ja näytti 63kmh, tätä nopeampaa eivät saaneet mutta näkivät.

no tämä nopeampi tyyppi tulee pihaan ja pistää nopeasti itsetehdyn pikakuristimen kiinni pakoputkesta (läppä piilossa tankin kohdilla).

sitten tulee moottoripyöräpoliisi ja on antamassa takuuvarmoja sakkoja. pistää mopon käyntiin ja vääntää kaasua. mitä kummaa?? ei ala kone kiertämään, jotain alle 3000 kierrosta korkeintaa. no tämä poliisi setä alkaa säätämään kaasaria ja sitä vääntelee 45min vaan eipä ala kiertämään. session päätteeksi antaa rekisteriotteen takaisin tärisevin käsin. kyllä poliisia vitutti ja paljon, hävisi pikkuteinipojalle, hah.

kyllä nyt on niin että tarttee hommata talvella pv, niin saa ens kesällä päästellä. oli jo viimekesänä himot ajella.

Suositut

Back
Ylös Bottom