Aivan varmasti kulki, pelkälllä läppäpytyllä jo 68km/h (mitattiin myös auton mittarilla), kannattaa siinä virittelyssä huomioida muutaki ku mahdollisimman iso pytty :D
Esim nuo pelkät teholäpät lisäs vauhtia ~5km/h koska vääntö parantui ja sitä kautta jakso kone kiertää suuremmille kierroksille välityksistä huolimatta.
Älä poju rupee neuvomaan sellasta joka aikanaan vietti 4 vuotta kädet paskassa autotallissa mopoja viritellen.. :jahas: :lol2:
Toisekseen samassa kaupungissa sattu asumaan kiihdytysajojen moninkertainen suomenmestari jossa mopoa käyttämällä olis samalla pytyllä saanu vauhtia enemmänki
(otti mm ensimmäisenä suomessa käyttöön moottoripyörissä ilokaasun)
Unohtu mainita että myös pakoputken loppupillistä oli tehty reilusti isompi (ilmeisesti seki kuristaa vähän).
Edit: Pelkillä kaasarin oikeiden säätöjen löytymisellä on jo jonkin verran vaikutusta. Mopon viritys oli hauskaa puuhaa
Edit2: Sekä sytystä myös säädettiin (entinen omistaja oli vaihtanu kärjellisen sytyksen)