Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saisit säätää mun minin kaasarin kans. Ei jaksanu tilata suuttimia nii edelleen auki tuolla tallissa :D Minuutin homma mulle liikaa...150cc lifanilla joo, edelliseen 150cc jialingiin (workz wms) verrattuna tuntuu olevan persdynolla mitattuna huomattavasti kiukkuisempi. Parin viikon päästä kun kotiin pääse, pitäisi öljyt vaihtaa, venttiilit säätää ja kaasari säätää, meinaa vähän tulvia nyt. Sit kovaa ajoa
Tässä kylässä riitti :D Tosin seuraavana keväänä täällä pyöri 80cc Malossilla (MHR? vittuku ei enää muista näitä) varustettu Derbi joka huhujen mukaan meni 120km/h ja ainaki kiihdytyksissä jätti monet kevarit taakseenMitäs, pitääkö paikkansa, että nykyään 90km/h riittää kylän nopeimman mopon titteliin :wtf: ? Ei sillon meidän aikoina... Ja kyllä, ihan gps:llä mitattuja nopeuksiakin tuli tietoon.
Saisit säätää mun minin kaasarin kans. Ei jaksanu tilata suuttimia nii edelleen auki tuolla tallissa :D Minuutin homma mulle liikaa...
Puhutkohan siitä surullisenkuuluisasta 2Fast MBK Nitrosta josta tuli sitte kunnon kiertopalkinto?Mut kyllä silloin 15 kesäsenä venattii kielipitkällä ku kaveri osti porukalla skootterin minkä tekniikkaan oli menny rahaa n. 3ke.. Ei se sitte ikinä valmistunu ku ne onnistu leipasemaan 400e sylinterin :D
Mulla on tuolla tallissa vieläki semmonen, kohta sillä on 6-vuotissynttärit Laakista lähti talvenki jälkeen käyntiin. Ensimmäisinä kuukausina siinä oli kaikenlaisia pikkuvikoja mutta ihan hyvä peli. Ei tosin ole kilvissä eikä saakaan kilpiin. Noi koneethan on pomminkestäviä ja suht helppoja korjattavia/viritettäviä.Onko kellään muulla kokemusta Kiinalaisista mankin kopiosta?
Mulla on kakkos/talvi mopona ja on muuten tykki peli:D