5 pvän treeniviikosta

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mitä mieltä olette reenaamisesta 5 krt viikossa, elikkä näin olen suunnitellut
-rinta& hauis
-jalat
-selkä
-olkapäät, ojentajat
-vuoroviikoin otan yhden lihasryhmän uudestaan ,kiertoon (x)

tämmöstä satsia aattelin 2 kk-> ja sit palaan takaisin 4 krtaan

Syömistäni en aatellut mitenkään muuttaa vaan syön edelleen niinkun ennenkin eli 2 lämmintä ateriaa pvä, ja prodet sinne 190 g, kun oma paino siinä 85- 87
eli pitäiskö tässä muuttaa syömistä radikaalisti taikka pystyiskö samalla vetämään reenit läpi kun aiemminkin, tietystipitää kehoa tässä kuunnella, ja niin poispäin mutta olisko kellään kokemusta tällasesta?

japadahoe sanoi:
Mitä mieltä olette reenaamisesta 5 krt viikossa, elikkä näin olen suunnitellut
-rinta& hauis
-jalat
-selkä
-olkapäät, ojentajat
-vuoroviikoin otan yhden lihasryhmän uudestaan ,kiertoon (x)

tämmöstä satsia aattelin 2 kk-> ja sit palaan takaisin 4 krtaan

Syömistäni en aatellut mitenkään muuttaa vaan syön edelleen niinkun ennenkin eli 2 lämmintä ateriaa pvä, ja prodet sinne 190 g, kun oma paino siinä 85- 87
eli pitäiskö tässä muuttaa syömistä radikaalisti taikka pystyiskö samalla vetämään reenit läpi kun aiemminkin, tietystipitää kehoa tässä kuunnella, ja niin poispäin mutta olisko kellään kokemusta tällasesta?

Kuulostaa hyvältä idealta reenata noin. Proteiinit nostaisin ehdottomasti 220 - 250 tietämille. 2 lämmintä ateriaa on ok, kunhan muistat tukevan aamupalan, sekä välipalat niin, että syöt vähintään 5 kertaa päivässä. 2 ateriaa voi korvata hyvin proteiinidrinkillä. Muista myös palautumisjuoma treenin jälkeen, se on ehdottoman tärkeä. Palkkariin maltoa ja heraa.

Heikki722 sanoi:
Kuulostaa hyvältä idealta reenata noin. Proteiinit nostaisin ehdottomasti 220 - 250 tietämille. 2 lämmintä ateriaa on ok, kunhan muistat tukevan aamupalan, sekä välipalat niin, että syöt vähintään 5 kertaa päivässä. 2 ateriaa voi korvata hyvin proteiinidrinkillä. Muista myös palautumisjuoma treenin jälkeen, se on ehdottoman tärkeä. Palkkariin maltoa ja heraa.

toi prode määrä on kyl huikea, pitää vaan alkaa vetää sit 2 prk erkkua yhden sijasta, muuten niin toi aamupala ja palkkari onkin jo kunnossa, sitä vaan ihmettelin myös ettei mene ylikuntoon kun esim nyt reeni pvät on: ma,ke
to,pe ja su, mutta kyllä kolmesta pvästä pitäisi palautua, no pitää kunnella kehoa kun ehdin kunnolla tätä kokeilla

Mä ainakin treenaisin silleen, että en sitoisi tota ohjelmaan viikonpäiviin. Tekisin siis aina seuraavan treenin, joten kierto vaan yksinkertaisesti lyhenisi jonkinverran. Toinen vaihtoehto on tehdä 5-jakoisella.

Ite treenasin keväällä jonkin aikaa tosi kovaa, ma rinta, ti jalat, ke selkä, to olkapäät & jalat (jaettu siis 2 osaan) ja pe kädet. Kuullostaa ehkä hullulta mutta kyllä sitä jakso kun en tehnyt MITÄÄN muuta. Paitsi söin ja nukuin. Hyvää kehitystä tuli! Toisaalta joillekkin ylikunto iskee helpommin kuin toisille, joten kroppaa kuunnellen kannattaa tehdä...

mullla on nyt että ma rinta hauis, ti selkä, ke olka ojentaja, pe jalat...hyvin kerkeää palautua ja voi sit siirrellä paiviä jos viinan piru vie voiton..=)

turboNiska sanoi:
mullla on nyt että ma rinta hauis, ti selkä, ke olka ojentaja, pe jalat...hyvin kerkeää palautua ja voi sit siirrellä paiviä jos viinan piru vie voiton..=)

Viina heikentää aikalailla palautumista ainakin minulla. Kun tiputin juomisen puoleen niin nousi penkkitulos kuukaudessa 10kiloa!!

Edit: Ennen join siis 3 kertaa viikossa ja nyt kerran. Eli enemmän kuin puolet tippui juominen.

TheLORD sanoi:
Viina heikentää aikalailla palautumista ainakin minulla. Kun tiputin juomisen puoleen niin nousi penkkitulos kuukaudessa 10kiloa!!

Edit: Ennen join siis 3 kertaa viikossa ja nyt kerran. Eli enemmän kuin puolet tippui juominen.

kappas jos puolet viikosta on kännissä niin voi olla tulokset vähän :david: .

Pitää ottaa ittestään vaan niskasta kiinni, ja jättää dokailut sikseen kyllähän noita vloppuja tulee ja on kyllä ihme ellei osaa olla 2 kk dokaamatta, meni munki osalt toi viime viikko kyl päin pr*** kun frendit sai vloppuna ulos radalle, niin jäi siihen 4 kr kiertoon, mutta tällä viikolla uus yritys ja kun ei ole massee niin ei tarvii lähtee ryyppäämäänkään, mut oon kyl henk koht sitä mieltä jos kerran vk/2vk vetää kännit niin se on vaan hyvä asia keholle niin ruud gullitki sanoi joskus lehtihaastattelussa että paras tapa urheilijan palautumiseen on viina :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom