Terve,
Pahoittelen nyt jo etukäteen, tuli pieni suunnitelmien muutos. Muutos koskee nimittäin spoilausta joka tulossa nyt.
Ensinnäkin, kiitos uskomattoman hienosta kannustuksesta, en oo missään foorumilla nähnyt näin tervettä ilmapiiriä. Sen takia mua hävettääkin uskomattoman paljon tulla tänne kertomaan etten onnistunut tänään nostamaan tuota 100kg:ta. Video on tulossa ( en mennyt kaverille kun ei ollut fiilistä jutella kenellekään... ) kunhan saan sen tästä näppärästi 0-kokemuksella syljettyä youtubeen. Laitan videon viimeisestä onnistuneesta joka oli 92,5kg. Tämä nousi mielestäni suhteellisen kevyesti, mutta kerrottakoot että ensimmäinen yritys 224lbs ( n.101kg ) jäi niin pahasti rinnalle kuin mahdollista. Kikkailtiin tuo kilo pois tuosta toiseen yritykseen jossa oli n. 99,7kg ja myös tämäkin jäi rinnalle.
Olo on todella pettynyt ja henkisesti melko maissa. Odotin niin paljon enemmän tältä päivältä, mutta näytti siltä etten pystynyt antamaan edes kunnon vastusta tuolle ensimmäiselle 101kg yritykselle. En osaa sanoa missä meni vikaan, olin hyvin valmistautunut, lämppärit menivät hyvin ja kuten kerroin, olo oli luottavainen tuossa vikan lämppärin kohdalla joka oli 1x92,5kg.
Selityksiä ei ole, se ei vain noussut. HELVETTI!!!
Vasen kylki otti myös hieman osumaa, pistää kun hengittää sisään. Painelemalla ei satu, joten ehkä joku pieni haaveri siellä vain.
Aion koittaa tätä uudelleen keskiviikkona, joka on tämän haasteen virallinen päivä myös. Nyt pitää kuitenkin olla realisteja ja sanoa että aika monta tähteä saa olla oikeassa asennossa keskiviikkona että tuo 100kg nousee. Tämä ei tarkoita sitä että olen luovuttanut, menen edelleen sinne tangon alle keskiviikkona sillä asenteella että jätän kaikki mitä irtoaa siihen yhteen nostoon.
Laitan tässä kohta JTO:lle viestiä miten hän haluaa edetä, huilataanko ( uskoisin näin ) keskiviikkoon asti ja annetaan vielä se viimeinen rypistys. Vaimoke on suht hyvä hieromaan onneksi niin tänään vuorossa sellainen. Kaikki keinot käyttöön , kokeillaan jos sieltä vaikka saisi avattua jotain ns.lukkoja. Hieman otti koko kroppa mielestäni osumaa noissa kahdessa yrityksessä ja hieman hellänä paikat tällä hetkellä.
Eipä tässä sen kummempia, pahoittelut vielä että jouduin nyt muuttamaan sen verran suunnitelmaa että kerroin jo etukäteen miten kävi, laitan sen videon kohta kun olen saanut valmiiksi. Oli vaan pakko päästä purkamaan sillä pään sisällä käydään nyt melkoinen henkien taisto hammasta purren.
Palataan kohta.