5 kuukautta, yksi mies, 100kg

Juu pitäsköhän ostaa saatana oikein sipsejä sunnuntaiksi.. vielä kun tietäis kellonajan milloin 100 kiloa malmia räjähtää maata kiertävälle radalle!

n. klo 12 suomen aikaa pitäisi olla salilla ottamassa lämpöjä sunnuntaina.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan loistavaa settiä tämä triidi! Toivotan pelkästään onnea ja menestystä! Kyllä JTO on melkoisen taikatempun tehnyt valmennuksessa. Tässähän alkaa itsekin jo kohta kaipailemaan koutsausta. :D

n. klo 12 suomen aikaa pitäisi olla salilla ottamassa lämpöjä sunnuntaina.

Jeah! Pitää muistaa tulla tänne katselemaan mitä vastaat.

Ja muista: Ei tarvi mitään muuta kuin nostaa se satku. Keskityt vain ja ainoastaan siihen. Ja ennen nostoa kauheet agret ja adrenaliinijänskäämiset päälle, niin tulee kevyesti. Ja älä lopeta ekaan toistoon :D

Voin kertoo että oon sulle kateellinen nousi se 100kg tai ei, oot saanu hyvin sarjapainotkin nousuun kun itse taistelen samoissa lukemissa. No jospa ne joskus mullakin olisi isot sarjat :))

vaikka en tällasiin yleensä sotkeudu, pitää kommentoida, että tää ketju on ollu sävyltään tosi mukava ja rakentava ja tällaseksi seurantaketjuksi ihan hieno. pahempia ylilyöntejä ja anonymiteetin suojassa tehtyjä henkilökohtasuuksia on hyvin saatu pidettyy poissa vrt. nyt sitten vaikka yksi surullisenkuuluisa penkkiketju muualla... onnittelut nettiväelle tästä.

vaikka en tällasiin yleensä sotkeudu, pitää kommentoida, että tää ketju on ollu sävyltään tosi mukava ja rakentava ja tällaseksi seurantaketjuksi ihan hieno. pahempia ylilyöntejä ja anonymiteetin suojassa tehtyjä henkilökohtasuuksia on hyvin saatu pidettyy poissa vrt. nyt sitten vaikka yksi surullisenkuuluisa penkkiketju muualla... onnittelut nettiväelle tästä.

Tässä ketjussa aloittajalla onkin ollut vähän parempi asenne touhuun vrt. surullisenkuuluisa ketju. :D

Tässä ketjussa aloittajalla onkin ollut vähän parempi asenne touhuun vrt. surullisenkuuluisa ketju. :D

Vaikka muutkin ovat kehuneet niin täytyy kyllä itsekkin nostaa hattua Haaste5kk:n asenteelle. Mun silmissä kaveri on jo voittaja, sama mitä nousee. Harvoin, tuskin koskaan uuden urheiluharrastuksen alkumetreillä nähdään yhtä jämptiä ja fiksua asennetta treenaamiseen. Vai liekö Haaste5kk:lla taustoja jostain muusta urheilulajista josta myös tieto mitä tarkoittaa treenaaminen, omistautuminen ja valmentautuminen :)

Jää harmittamaan sen identtisen kaksosen puuttuminen, koska nyt ei voida verrata "ominpäin" treenaamista valmennettuun treenaamiseen.
Katotaan sunnuntaina mikä on lopullinen tulos (jäähän siihen toki viel pari päivää varaa, jos ei mee) ja sit taputellaan selkään kävi miten kävi, kova ollut kehitys jokatapauksessa, en ois uskonu ikinä että edes näin lähelle pääset.. nyt herää kysymys, onko lahjakas kaveri, JTO:n ohjelma vai mikä syynä.. ja toki myös kiinnostaa, että meneekö jouluna sitten 120kg ja ens kesänä 150kg jne =)

Omat heikot tulokset näyttää tässä valossa kyllä aika paskoilta, kun topicin aloittajan 5kk treenillä (ok 6kk aikana tms) kehitystä tullut noin paljon.

Veikkaisin että Jto:n ohjelmalla aika moni pystyisi samaan. Yhtään Haaste5kk:tta väheksymättä. Nostajahan se painot nostaa, ei valmentaja. Asenne ratkaisee ja se on Haaste5kk:lla kohdallaan.

Tsemppiä!

Kerrotko sun youtube tilin ennen nostoa? Sunnuntaina en aukase pakkista ennenku oon nähny videon :D

Laitan youtubeen videon ja linkitän tänne sunnuntaina. Pyydän Mikeä sulkemaan ketjun 24 tunniksi enkä kirjoita miten kävi. Jokainen voi sitten jännittää videon muodossa! Mulla on hirmuinen visio miten muokkaan sen videon musiikkeineen päivineen mutta ikävä puoli on se että käytössä vain windows movie maker ja en varsinaisesti ole mikään guru siinä hommassa.... :D

Vaikka muutkin ovat kehuneet niin täytyy kyllä itsekkin nostaa hattua Haaste5kk:n asenteelle. Mun silmissä kaveri on jo voittaja, sama mitä nousee. Harvoin, tuskin koskaan uuden urheiluharrastuksen alkumetreillä nähdään yhtä jämptiä ja fiksua asennetta treenaamiseen. Vai liekö Haaste5kk:lla taustoja jostain muusta urheilulajista josta myös tieto mitä tarkoittaa treenaaminen, omistautuminen ja valmentautuminen

Oon pelannu tosiaan 16 vuotta fudista joista pari vuotta ikäluokkani korkeimmalla sarjatasolla. Taito ja mentaliteetti treenaamiseen kyllä on, vaikka pitää myöntää että tuli käytännössä hukattua futis"ura" siihen ettei jaksanut treenata niin kovaa mitä taso olisi vaatinut.

Kiitos vaan taas ihan mahtavasta palautteesta, on ollut kyllä hieno ketju tähän asti!

Ikävämpi juttu on se että jouduin jopa skippaa työpäivän tänään koska menin aamulla klo 8 nukkumaan ja heräsin klo 13. A ) Täällä kämpässä oli niin kuuma ettei nukkumisesta tullut mitään, B ) Mulla jostain syystä oikealta puolelta niska niin helvetin kipeä että säteili kipua päähän asti aiheuttaen sietämätöntä särkyä.

Nyt on hieman helpottunut, mutta toivottavasti ei mee vihkoon mitkää viimehetken valmistautumiset / kroppa sekasin kun tuli tuollainen 24h valvominen ja pienet unet.... Tänään toki unipillereiden ( jotai luontaishöpöhöpöä ) avulla yritän mennä siinä kymmeneltä jo nukkumaan että saisi korjattua rytmin.....

Vai liekö Haaste5kk:lla taustoja jostain muusta urheilulajista josta myös tieto mitä tarkoittaa treenaaminen, omistautuminen ja valmentautuminen
Niin ja valmennettavana olemiseen. Monella olisi mennyt viikottaiseksi kokeiluksi maksimeista ja lopputulos olisi ollut varma epäonnistuminen. Pitää vaan pystyä menemään valmentajan ohjeiden mukaan eikä sompailla omiaan. Täälläkin on meitä toinen toistaan parempia neuvojia ihan jokunen, eli kiusaus on varmasti ollut suuri omiin kokeiluihin. Oikein olet tehnyt, kun JTO:n opeissa olet pitäytynyt.

Ei muuta kun tsemppiä markan kerhoon.

Edit. Jos melatoniinia tarkoitat, niin ei ole luontaishöpöhöpöä. Toimivaa tavaraa, vaikka nykyään reseptivapaasti sitä saakin.

Ps. Paljonko on oma paino nyt?

Niin ja valmennettavana olemiseen. Monella olisi mennyt viikottaiseksi kokeiluksi maksimeista ja lopputulos olisi ollut varma epäonnistuminen. Pitää vaan pystyä menemään valmentajan ohjeiden mukaan eikä sompailla omiaan. Täälläkin on meitä toinen toistaan parempia neuvojia ihan jokunen, eli kiusaus on varmasti ollut suuri omiin kokeiluihin. Oikein olet tehnyt, kun JTO:n opeissa olet pitäytynyt.

Ei muuta kun tsemppiä markan kerhoon.

Edit. Jos melatoniinia tarkoitat, niin ei ole luontaishöpöhöpöä. Toimivaa tavaraa, vaikka nykyään reseptivapaasti sitä saakin.

Ps. Paljonko on oma paino nyt?

Nää ei muistaakseni melatoniinia ollut, olen niitä joskus kokeillut kyllä. En huomannut mitään eroa unen laadussa tai että ois paremmin nukahtanut :S

Oma paino oli maanantaina 81,3kg.

Kysyin tätä JTO:lta jo, hän varmasti vielä vastaa spostiini mutta minkälaisella tankkauksella lähtisitte kyseiseen suoritukseen? Herään n.2h ennen salia, ajattelin normaalilla rutiinilla mennä, eli puuroa joku hedelmä ja lasi maitoa. Tuo setti toiminut itellä. Lähinnä kiinnostaa esim lauantain / lauantai-illan tankkaus. Perkeleesti hiilareita vai miten?

Alä tee mitään normaalista poikkeavaa! että ei tule yllätyksiä :D

Ihan kuriositeettina, millaisissa painoissa kyykky ja veto menee tällähetkellä?

Jää harmittamaan sen identtisen kaksosen puuttuminen, koska nyt ei voida verrata "ominpäin" treenaamista valmennettuun treenaamiseen.

Mä kirjoitin jossain vaiheessa tähän ketjuun, että mulla on about vastaavat lähtökohdat ja viikkoa tai paria myöhemmin aloitin treenaamisen. Treeni nyt ei ole mitenkään erityisesti kovaa penkkitulosta tavoittelevaa, mutta kai se jotain vertailukohtaa antaa. Enivei, tulee varmaan johonkin 85 kilon paikkeille ykkösmaksimi jäämään tällä menolla kun 5kk tulee täyteen, eli selvästi on JTO:n valmennuksesta, vedon tuomasta lisämotivaatiosta sekä penkkitulokseen panostamisesta ollut hyötyä verrattuna siihen että käy vain ominpäin salilla siimojaan heiluttelemassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom