5 kuukautta, yksi mies, 100kg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai niin, unohin että sen kans pitää säheltää... Ei se tietenkään kannata.

Kyllä se saattaa mennä säheltämiseks.
"Mistäs tää nyt zoomaa? Hei tuu näyttään"
"Oota ei lähtenykään nauhottaan viel"
"Joku tyyppi tuli seisoon nyt tohon eteen. Hei oota viel hetki"

Ja näin on palautusaika yhtäkkiä 15 min.

no ei se nyt ehkä noin mee, mutta ne videot voi sit ottaa muulloin, jos niille näkee tarvetta. ei ne kuitenkaan oo tässä se meat and balls. jos joku kamu pelkästään kuvaa, ei varmista jne ja siihen ei ite tarvi keskittyy lainkaan, sit eri, mutta kaikki tollanen turha on...turhaa. treeni on treeniä.

Tässä vaiheessa videon postaamisessa tänne suurin riski on nettivalmentajat. Videon jälkeen tulee ehkä kuuden sivun vääntö nostajan tekniikasta ja mitä pitäisi korjata. Kun aikaa on näin vähän niin parempi, että nostajan pää ei mene sekaisin todennäköisesti keskenään kovinkin ristiriitaisita vinkeistä.
Vinkkejä ja mahdollisia muutoksia nostoon voi sitten haasteen jälkeen ajaa rauhassa sisään.

Ei mulla kasetti leviä kovinkaan pienistä asioista, pystyn keskittymään vaikka vähän jotain ylimääräistä tapahtuisikin ympärillä. Mutta annetaan olla. Kuten kerroin niin vaikea saada joku kuvaamaan niin jätetään sinne 100kg nostoon sitten vaan.

Hikoilen varmaa kilojani kokoajan pois täällä... :D Varjossa taitaa ulkona olla se 30 lämmintä ja sisällä ei taida tuo 30 edes riittää. :face:

Ugh!

Pitää myöntää että oon erittäin tyytyväinen äskeisiin treeneihin. Penkissä oli yhteensä 6 settiä joista viimeisellä meni vielä 2 x 81kg. Tuota ennen oli siis 5 ihan ok sarjaa ( semilyhyitä ) n.2-2.5kg korotuksilla.

Jos 5x85kg alkaa olemaan ykkösellä satku niin ei tunnu enää niin kaukaiselta saavutukselta. Ei aleta vielä juhlimaan mutta taputetaan kuitenkin itseä hyvin maltillisesti selkään pienen onnistumisen merkiksi.

Noston loppuosaan on tullut ihan helvetisti enemmän ruutia vikan 2vko sisään. Tuntuu ainakin siltä. Olkapäät ja ojentajat oli tänää niin pumpissa ettei vielä koskaan :O

Keskiviikkona jatkuu!

Oma paino tänään : 81 kg

Koska se pitää nostaa ja mikä on maximi sarja tällä hetkellä?

Koska se pitää nostaa ja mikä on maximi sarja tällä hetkellä?

Aikataulu on muistaakseni edellisellä sivulla ja maksimi tulikin tossa sun viestin yläpuolella :jahas:

Mulla ei itellä tuota yhtään ongelmaa tuo videon ottaminen yksin, menee nykyään ihan rutiinilla :D Kaks isoa lukkoa ja puhelin vaan niiden varaan. Sitte kohdistaa abaut oikeeseen kohtaan ja pistää kuvaamaan. Tekee kuitenkin ihan omaa tahtiin, ei haittaa vaikka videot meniski pitkiks. Ne voi editoida myöhemmin lyhyeksi, jos haluaa. Mut hyvinkin voi mennä säädöksi, jos ei osaa hommaa.

Noniin, hommasin nuo VIP tunnukset myös tänne. Päivitän tuohon allekirjoitukseen aina viimeisimmät tiedot niin ei tarvitse vasta tässä loppukirissa ketjun pariin löytäneiden etsiä satojen postausten joukosta missä mennään.

Nyt alan tutkimaan mitä kaikkea tuolta VIP alueelta löytyy! :O

Noniin, hommasin nuo VIP tunnukset myös tänne. Päivitän tuohon allekirjoitukseen aina viimeisimmät tiedot niin ei tarvitse vasta tässä loppukirissa ketjun pariin löytäneiden etsiä satojen postausten joukosta missä mennään.

Nyt alan tutkimaan mitä kaikkea tuolta VIP alueelta löytyy! :O

Suosittelen "jääkaappia" näin ensialkuun.

Täytyy nyt avata omaakin sanaista arkkua ja toivottaa kovasti onnea, että pysyt kunnossa ja reeni luistaa vielä viimeiset viikot. Tuo, että kasikympillä menee jo toistoja herättää kyllä toivoa satasesta. Loppurutistuksen täytyy olla kova, mutta kyllä se sieltä tulee!

Ugh.

Tänään jatkuu tuttuun tyyliin penkkaamisella. Varsin erikoisia juttuja ( aloittelijalle siis ) penkissä tänään noin niinkuin sarjoissa mitattuina. 21 päivää jäljellä... Ei mulla oikeen mitään varsinaista asiaa tällä kertaa ole... :D

Ensiviikolla erittäin mielenkiintoinen penkkipäivä maanantaina kun lähdetään 75kg:sta ( nykyisen suunnitelman mukaan ) lisäämään painoja ja tehdään taas sarjoja niin pitkälle kuin menee. Toistomäärät pysykööt salassa. JTO on tosi nopea reagoimaan näihin ja raportoinkin 2-3x viikossa penkin jälkeen miten kulki niin hänellä on aikaa muuttaa painoja / toistoja / sarjoja tarpeen vaatiessa.

EDIT: Treenibuusterista vielä piti sanomani. Oon nyt vetänyt 3 scooppia ja 500ml vettä. En oo kyllä huomannut oikein mitään.. Ekalla kerralla tuntui "semi" hyvältä ja jakso keskittyä mutta nyt lähinnä tuntuu että juon sen takia paristi viikossa etten ala ajattelemaan "en pysty ilman tätä nyt".... Niin ja se maistuu kirsikanmakuiselta redbullilta että hyvääkin se on vielä! Oon tähän asti kokeillut juoda 30min ennen reeniä puolet, ja loput treenin aikana. Pitää koittaa jos vaikka vetäis koko 500ml treenin aikana. Tyhjään mahaan en pysty vetämään, mun on pakko syödä n.1h ( ei kauempaa ) ennen reenejä, muuten tulee huono olo.

Keskity treenibuustereiden sijaan mielummin vetään vaikka jotain massajuomia naamaan. Oma paino pitää saada nyt nousuun jotta hommaan saadaan häpy end.

Keskity treenibuustereiden sijaan mielummin vetään vaikka jotain massajuomia naamaan. Oma paino pitää saada nyt nousuun jotta hommaan saadaan häpy end.

Juon normi gaineria myös. Muutamasti täälläki siitä maininnut. Nyt yleensä vaa kerran päivässä kun normiruokaa alkanut uppoamaan enempi.

Oon sitä mieltä nyt ( kun kuunnellut kehoani ja suht hyvä käsitys omista voimista ) että 81kg riittää jos se satku on noustakseen. Toki jo taisin pari kk sitten mainita että 85kg tavoitteena painaa nostopäivänä ja siihen on vieläkin realistiset mahdollisuudet imo. Ja toki tämä helpottaa urakkaa, sanomattakin selvää. Ehtii ehtii :puntti:

Olen saattanut jo kysyä (en muista ainakaan), vedätkö kaikki toistot stopilla, vaiko hipaisulla/pienellä pompulla? (pienellä pompulla tarkoitan, että tanko uppoa hitusen rintaan, muttei mikään että rintalasta painuu 5cm alaspäin)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom