Kyllä se satanen pitää tulla ilman musiikkia. Panteran kanssa se olis vähän sama ku perse ei pysyis penkissä.
Tuo on kyllä totta että hipoo jo huijaamisen rajoja..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se satanen pitää tulla ilman musiikkia. Panteran kanssa se olis vähän sama ku perse ei pysyis penkissä.
tuli mulle tosta pantterasta vanha spinal tap vitsi mieleen. Jos haluaa nostaa 100% voi sen tehdä ilman musiikkia, 110% suorituksiin sitten pantteraa. Tosin tässähän tuo satku riittää kun ylisuorituksesta ei makseta extraa :D
Nyt vaan kovaa työtä salilla ja ne syömiset kuntoon! Tää homma on vielä täysin mahdollinen! Keskityt joka treeniin täysillä niin kyllä se sieltä tulee. Tsemppiä!Itsellä taitaa tuo Children of Bodomin kuunteleminen antaa dopingtestissä positiivisen näytteen. Tuli JTO:lta uusi ohjelma tänään. Ei paljastella sen kummempia, sanotaanko niin että ekat 2vko nyt mennään kovaa ja katsotaan sitten. Oon usein häneen kuitenkin yhteydessä ja reagoidaan nopeasti sitten jos tarvii. Marginaalit on niin pienet ja aikaa niin vähän että mitään sen suurempia ei varmasti ehdi tekemään jos pitää nopeasti reagoida. Katsellaan :p
5*5*70kg ja meni jokainen sarja melko keposasti. Vikassa tuima irvistys mutta ei ongelmia.
Tuohan lupaa erittäin hyvää. Tähän saadaan kyllä helvetin jännittävä loppu! Ketju on kuin joku elokuva :D
Vaikka tähän ketjuun olen jo aikaisemminkin hieman epäileväisiä kommentteja haasteen onnistumisesta laittanut niin laitetaanpas vielä lopullinen veikkaus lopputuloksesta nyt kun haaste lähenee. Milloin se nyt tarkalleen on tulossa jos ei enään tule sairastumisia?
Alusta asti olen ollut sitä mieltä, että ei mene lähellekkään, mutta nyt tuon 5x5x70 kg tuloksen kuultuani olen sitä mieltä, että 90 kg menee hyvänä päivänä. Seuraava haaste voisi olla, että dieettat takaisin lähtöpainoosi ja yrität pitää maksimituloksesi.