5 kuukautta, yksi mies, 100kg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuli mulle tosta pantterasta vanha spinal tap vitsi mieleen. Jos haluaa nostaa 100% voi sen tehdä ilman musiikkia, 110% suorituksiin sitten pantteraa. Tosin tässähän tuo satku riittää kun ylisuorituksesta ei makseta extraa :D

^Paitsi jos 100 ei mene "normi" olosuhteissa. Panteran laittaminen päälle pistää 90kg maksimin 100kg:oon nopeasti. Pieni cheatti on ihan hyväksyttävää jos tuntuu että voi jäädä pienestä kiinni;).

Itsellä taitaa tuo Children of Bodomin kuunteleminen antaa dopingtestissä positiivisen näytteen. Tuli JTO:lta uusi ohjelma tänään. Ei paljastella sen kummempia, sanotaanko niin että ekat 2vko nyt mennään kovaa ja katsotaan sitten. Oon usein häneen kuitenkin yhteydessä ja reagoidaan nopeasti sitten jos tarvii. Marginaalit on niin pienet ja aikaa niin vähän että mitään sen suurempia ei varmasti ehdi tekemään jos pitää nopeasti reagoida. Katsellaan :p

tuli mulle tosta pantterasta vanha spinal tap vitsi mieleen. Jos haluaa nostaa 100% voi sen tehdä ilman musiikkia, 110% suorituksiin sitten pantteraa. Tosin tässähän tuo satku riittää kun ylisuorituksesta ei makseta extraa :D

Joo se oli kyllä hyvä kun niitten Marsujen volat meni 11:een.

Itsellä taitaa tuo Children of Bodomin kuunteleminen antaa dopingtestissä positiivisen näytteen. Tuli JTO:lta uusi ohjelma tänään. Ei paljastella sen kummempia, sanotaanko niin että ekat 2vko nyt mennään kovaa ja katsotaan sitten. Oon usein häneen kuitenkin yhteydessä ja reagoidaan nopeasti sitten jos tarvii. Marginaalit on niin pienet ja aikaa niin vähän että mitään sen suurempia ei varmasti ehdi tekemään jos pitää nopeasti reagoida. Katsellaan :p
Nyt vaan kovaa työtä salilla ja ne syömiset kuntoon! Tää homma on vielä täysin mahdollinen! Keskityt joka treeniin täysillä niin kyllä se sieltä tulee. Tsemppiä!

Älä menetä yöuniasi tän homman takia. Tarkoitan, että tarvit todellakin sen 8h unta joka yö, että varmasti palaudut! Jos alkaa unet menemään treenien miettimisien takia, niin sitten iltasella noi perus nukahtamistekniikat käyttöön (valot pois reilusti ennen, kirjanlukua, rauhoittumista, ajatukset rauhallisia, jne. ).

Noniin, tänään riuhdotaan salilla sitten sillai että kypärä tärisee. Tuo pre-workout boosteri lähtee testiin ja hajun perusteella on kyllä melkoisen vahvaa tököttiä :D Helvetin hyvältä se haisee, sellainen erittäin kirpeältä kirsikalta mielestäni. Ohjeessa lukee että puolet 30-60min ennen salia ja loput treenin aikana, kokeillaan sillä. Paljon oon lukenut pre-workout tököteistä ja paljon eriäviä mielipiteitä. Jotkut sanoo että sukat pyörii jalassa ja joillakin ei mitään efektiä. Jos ei muulla niin placebon avulla tänään sitten!

Hyvin kulki reenit. Ton pre-workout juoman tehosta en lähtisi sanomaan "wow". Oli aika ristiriitaiset tunteet, ehdottomasti plussaa oli tai sitten placeboa.... Keskittyminen oli paljon parempaa ja penkissä mukavasti kulkikin.

Paljastetaan nyt se normaali penkkisarja jokaiselta viikolta että pysyy lukijat kärryillä loppuun asti.

5*5*70kg ja meni jokainen sarja melko keposasti. Vikassa tuima irvistys mutta ei ongelmia.

Vinopenkki kapealla otteella kulki nätisti myös, siinä on pitkään junnannut paikoillaan mutta tänää sai reippaasti lyödä lisää rautaa.

Vaaka pysähtyi lukemiin 80,1kg. Oon syönyt taas tänään kuin pieni eläin. Eiköhän sinne se ainakin 5kg saada varteen vielä tarttumaan. Vatsamakkaroitakin löytyy pari mutta ei sen niin väliä... :D

Pomo tuli tänää keittiössä käymää, oli muuten neljäs kerta neljästä ku oon syömässä silloku se kävelee samaan tilaan... "Teetkö sää muutaku syöt täällä päivisin?"

5*5*70kg ja meni jokainen sarja melko keposasti. Vikassa tuima irvistys mutta ei ongelmia.

Itse kun nostin elämäni ensimmäistä kertaa 100 kg tein sen ryssäpenkillä ja siinä piikkaamisia ennen kovin sarja oli 6x6x72,5kg joka meni muttei yhtään jäänyt varoja. Eli et todellakaan ole kaukana satkun kunnosta kunhan loppu menee nappiin.

Tuohan lupaa erittäin hyvää. Tähän saadaan kyllä helvetin jännittävä loppu! Ketju on kuin joku elokuva :D

Vähän turhan kova trilleri tuloillaan.. Mun puolesta sais loppua jo :D Hermoja raastavaa, ainoa hetki kun en ajattele tuota on kun olen tangon alla mutta onneksi se on sentään positiivista.

Vaikka tähän ketjuun olen jo aikaisemminkin hieman epäileväisiä kommentteja haasteen onnistumisesta laittanut niin laitetaanpas vielä lopullinen veikkaus lopputuloksesta nyt kun haaste lähenee. Milloin se nyt tarkalleen on tulossa jos ei enään tule sairastumisia?

Alusta asti olen ollut sitä mieltä, että ei mene lähellekkään, mutta nyt tuon 5x5x70 kg tuloksen kuultuani olen sitä mieltä, että
90 kg
menee hyvänä päivänä. Seuraava haaste voisi olla, että dieettat takaisin lähtöpainoosi ja yrität pitää maksimituloksesi.

Vaikka tähän ketjuun olen jo aikaisemminkin hieman epäileväisiä kommentteja haasteen onnistumisesta laittanut niin laitetaanpas vielä lopullinen veikkaus lopputuloksesta nyt kun haaste lähenee. Milloin se nyt tarkalleen on tulossa jos ei enään tule sairastumisia?

Alusta asti olen ollut sitä mieltä, että ei mene lähellekkään, mutta nyt tuon 5x5x70 kg tuloksen kuultuani olen sitä mieltä, että 90 kg menee hyvänä päivänä. Seuraava haaste voisi olla, että dieettat takaisin lähtöpainoosi ja yrität pitää maksimituloksesi.

179/70kg oli lähtö, en kyllä ymmärrä miksi pitäisi näin alas vetää tuon pituisen. Ennemmin vielä 10kg lisää ja katsotaan sitä dieettiä sitten ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom