Joo, sitä tässä kovasti koitetaan tehä!
Nyt oon syönyt n2-3h välein, ainoa pidempi tauko tulee kun käy salilla ja matkustelee bussilla kotio. En tiedä miten järkevää / hyödyllistä on mutta vedän yleensä gainerin ennen treenejä, ja treenien jälkee sitten palkkarin. Ilmeisesti tuota gaineria pitäisi vetää ennen ja jälkeen treenejä. Ilmeisesti myös heran ja gainerin sekoittaminen on passelia? Tokkopa tuo silti kauheasti haittaa jos nyt tällä tahdilla normiruokaa mättää niin pitäisi painon nousta. En kuitenkaa kalorimääriä laske, mutta jos vähemmällä syömisellä nousi paino viimeksikin ( gaineri auttoi kyllä kummasti, tuli kuin taikaiskusta 2-3kg lisää ja se on jo pysynyt kauan ) niin miksei se sitten nousisi tällä systeemillä
Vaihtelee niin paljon nää ruokailut ettei oikein sitä yhtä ruokavaliota osaa kuvailla mutta jos nyt otetaan vaikka tämä päivä niin se näyttää tältä :
klo 08 - puuroa ( maidon kanssa tietty ), 2dl maitolasi, omena ja banaani.
klo 10 - Tonnikalapastaa ( tonnikalaa oliiviöljyssä, pennepastaa ja maissia )
klo 12 - Lounas töissä, luultavasti oma vakio eli kinkkupasta kermaisella pinaattikastikkeella.
klo 15 - Gaineri + omena/banaani ( kehittelen tähän tänään kauppareissun jälkeen jonkun välipalan kaveriksi myös )
klo salin jälkeen - jauhelihasörsselssönni, luultavasti vaan teen ( gymlogista katsottu ) pannullisen jauhelihaa, muutamat kananmunat päälle ja lautaselle. Kaveriksi pakkasesta ehkä ranskalaisia ( joo ei varmaan paras mahdollinen ) kun ei viitsi sitten illemmalla kolmannen kerran mitää isoa pasta-annosta vetää.
Iltapalalla sitten jotain freestyleä, raejuustoa, leipää ( vaaleaa, täältä ei ruisleipää saa ) juuston ja kinkun kanssa.
Tuolta kai se yleensä näyttää, kai tuosta pienellä vaivalla ne kaloritkin sais laskettua mutta henkilöhtaisesta kokemuksesta voin kertoa että tuon on todella iso määrä ruokaa minulle. Gainerista saa paketin mukaan 1700 kaloria kun sekoittaa 700ml maitoa. ( Itse pistän n.4-500ml kun ei sheikkeriin mahu enempi -.-
Edit: En erikseen maininnut mutta siis salaattia, tomaatteja ja kurkkua menee normisafkojen ohessa. Noiden lisäksi pyrin kokoajan napostelemaan kaikennäköistä mitä kaapeista löytyy ja käsien ulottuvilla on. Osa terveellisiä, osa ei niin terveellisiä. Eiköhän tästä hyvä tuu