5 kuukautta, yksi mies, 100kg

Ei kai sentään? Vai koitatko motivoida toista ja nyt tuli paha pöksy ja pilasi kaiken? :D
Mietin vaan kun mulla on hyvän ja huonon päivän ero 0 - 2.5 kg. Se huonokin päivä kun käännetään raivolla hyväksi, niin ei se sarjoissa näy, eikä saa näkyäkään.

Helposti ainakin isommissa raudoissa tuo 10kg eroa hieman tukkoisuudesta riippuen. Riippuu välityksistä taaskin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Painon saaminen ei pelota, sitä toivotaan. Note taken, vaihdan varmaan tuon klo 10 tonnikalapastan johonkin muuhun hiilariin ja sitten illalla jauhelihat pastan kanssa ettei ala maistumaan puulta.

Teeppä niin. Jos et tuon treenin jälkeisen aterian jälkeen mene heti nukkumaan, kannattaa iltapalaksi vielä tosiaan vetäistä jotain hitaasti imeytyvää protskua (esim. kaseiinia) sellanen 40-50g ja joku 10-20g rypsi tai oliiviöljyä joka hidastaa proteiinin imeytymistä. Tällöin varmistat, että ravintoa riittää koko yöksi. Aamulla vetäisin heraa heti ekaksi protskuksi, joka taasen imeytyy nopeemmin ja näinollen saadaan katabolia katkaistuksi.

Viimeksi muokattu:
En oo koskaan oikein käyttänyt chiliä ruoassa kun en ole kovin tulisen ruoan ystävä mutta äsken tein jauhelihaa + pastaa... Herraje että tuli hyvää. Gymlogin food cornerin innoittamana vispasin chilit , valkosipulit ja normisipulit pannulle jauhelihan kanssa ja 100g creme fraichea ( 367kcal nam nam ) perään. Penne pastaa ja sitten tuo setti siihen päälle ja litra maitoa. Alkaa olemaan iltapalalla kokoa ja hyvin jakso koko setin vetää. ( 400g jauhelihaa ja about 200g pastaa ). Koskaa en oo varmaa noin paljo syöny mutta jokaisella haarukallisella ajattelen vaan että se antaa mulle taistelevan mahdollisuuden vielä tässä. :rock:

En oo koskaan oikein käyttänyt chiliä ruoassa kun en ole kovin tulisen ruoan ystävä mutta äsken tein jauhelihaa + pastaa... Herraje että tuli hyvää. Gymlogin food cornerin innoittamana vispasin chilit , valkosipulit ja normisipulit pannulle jauhelihan kanssa ja 100g creme fraichea ( 367kcal nam nam ) perään. Penne pastaa ja sitten tuo setti siihen päälle ja litra maitoa. Alkaa olemaan iltapalalla kokoa ja hyvin jakso koko setin vetää. ( 400g jauhelihaa ja about 200g pastaa ). Koskaa en oo varmaa noin paljo syöny mutta jokaisella haarukallisella ajattelen vaan että se antaa mulle taistelevan mahdollisuuden vielä tässä. :rock:

Tää mentaliteetti just pitääkin olla! Hyvä meininki! Pistä emäntä lusikoimaan vielä pakkotoistoja kun tuntuu ettei ite pysty ;)

Siinä alkaa olla äijällä asenne kohdallaan. Pakko nostaa hattua ja toivoa parasta että tavoitteeseen päästään. Vielä se ei ole mahdotonta, vaikka tiukkaa varmaan tekee. Mutta hyvällä asenteella tekee ihmeitä. Nyt vaan piikkausta niin ehkä se sieltä nousee.

Siinä alkaa olla äijällä asenne kohdallaan. Pakko nostaa hattua ja toivoa parasta että tavoitteeseen päästään. Vielä se ei ole mahdotonta, vaikka tiukkaa varmaan tekee. Mutta hyvällä asenteella tekee ihmeitä. Nyt vaan piikkausta niin ehkä se sieltä nousee.

Sen verran joka päivä kuulen töissä ja jokapuolella "paljon nousee penkistä" että mua tekee varmaan fyysisesti pahaa jos satun häviämään tän. Ei jaksa sitä selittelyjen määrää ja ivallisia naurahduksia jälkiviisailta. Hienointahan olisi tietysti tänne päästä postaamaan se video missä markka nousee. Small step for pakkotoisto, huge step for me.

Juuri n.30min sitten kävin elämäni tähänastisen tuskallisimman keskustelun kolleegan kanssa joka taisi olla kirjaimmellisesti liian tyhmä että olisin voinut edes selittää asian. En jaksa koko keskustelua kirjoittaa mutta lähinnä kaveri vittuili että miksi syön proteiinia ( kyllä, se oikeasti ihmetteli ja kun koitin selittää että se on kohtuu tärkeä lihasmassan ylläpitoon ja kehittämiseen niin kaveri vaan naureskeli.... ) ja hiilareita. Hiilarit kuulemma pahasta kun en "vain" 1x päivässä käymällä salilla ehdi niitä kuluttamaan pois... Tuossa kohtii päätin luovuttaa taistelun. Tokaisin vielä keittiöön lähtiessäni että ei tekis varmaan sullekaan pahaa se proteiinin syöminen ja salilla käyminen. Jotain se jäi mumisemaan itsekseen. Kaveri oli kuitenkin se 170cm sulkahattu päässä ja luistimet jalassa. 70kg pesukone sylissä.

Hän olisi halunnut mittailla kikkeliä penkkituloksella ja vaati mua vastaamaan mitä nyt nostan, hoin vaan 5-10x putkeen että "not enough".

Apina :face:

Paljonko on vielä aikaa? Miten on menny? Kehtaatko julkistaa täällä paljon nousee nyt? Mitä ohjelmaa oot tahkonnu ja onko toiminut hyvin?

Tsemppiä ja eiköhän se satanen nouse vaikka sisulla ja asenteella kun tuntuu olevan kohdillaan! :)

Paljonko on vielä aikaa? Miten on menny? Kehtaatko julkistaa täällä paljon nousee nyt? Mitä ohjelmaa oot tahkonnu ja onko toiminut hyvin?

Tsemppiä ja eiköhän se satanen nouse vaikka sisulla ja asenteella kun tuntuu olevan kohdillaan! :)

En ole yhtäkään maksimiykköstä nostanut, nyt meneillään kevyt viikko ja sitten ilmeisesti ( ei ole vielä tullut uutta ohjelmaa ) aletaan piikkailemaan ja nostelemaan ykkösiä myös. Ohjelman on tehnyt ja suunnitellut JTO. On toiminut erittäin hyvin, oon suht koht tyytyväinen tuloksiin ( ohjelmassa siis tuskin mitään vikaa, itsestähän se eniten on kiinni ) ja mulla on aikaa nostaa 100kg 31.7.2013 klo 24:00 asti :)

Viimeiset sarjat n.viikon takaa ei ollut ihan sillä tasolla millä olisi pitänyt joka tarkoittaakin sitä että nyt pitää takamatkalta kiriä voittoon. Muistaakseni 4x73kg ja 3x73kg oli. ( Tuo ensimmäinen olisi ollut 5x73kg mutta tekniikka petti ja tanko lipes rinnalta lähdössä vähän väärää suuntaa :P )

En tosiaan malta odottaa että alkaa nuo piikkailut ja maksimiykkösten kokeilut, eihän sitä tiiä vaikka kulkis kuinka hyvin. Tosiaan tähän mennessä ei ole esim minkäännäköistä agrea haettu ennen sarjoja, ei ole ollut musiikkia ( itselle tämä on ainakin futisaikoina ollut se tärkein motivaation / keskittymisen lähde ennen peliä ) esim jne. Tosiaan ostin sitä treenibuusteriakin mistä oon paljon lukenut, toivottavasti lähtee sukat pyörimään jaloissa, Bodomin räyhätessä korvanapeista ja lykin malmia rinnalta ihan simona.

Haha, mitä buusteria ostit? Ittelläki hirvee hinku salille ja tätä topiccia lukemalla yltyy, mutta ei vihti lenssua pahentaa enempää... Jatka reenaamista, onnea ja toivottavasti pysyt terveenä ettei satu mitään tässä loppukirillä, Sait yhden lukijan lisää :D :dance:

Mitäs toi piikkailu käytännössä tarkoittaa?

Oon tässä hiukan reilu 5kk käyny salilla ja 75kgx7 otin eilen ja toistolaskurin mukaan 10 toistoa ois se satku, ois kiva kolmessa viikossa se saada nostettua niin olisi tasan puolessa vuodessa sen nostanut 50 -> 100.

Mitäs toi piikkailu käytännössä tarkoittaa?

Oon tässä hiukan reilu 5kk käyny salilla ja 75kgx7 otin eilen ja toistolaskurin mukaan 10 toistoa ois se satku, ois kiva kolmessa viikossa se saada nostettua niin olisi tasan puolessa vuodessa sen nostanut 50 -> 100.

Piikkailussa totutellaan isompiin rautoihin ja vähennetään luonnollisesti toistomääristä. Sarjamäärät yleensä hieman kasvaa. Tämä on hermostolle kovaa rääkkiä joten piikkailut on yleensä lyhyitä jaksoja hieman ennen maksimintestausta/kisoja.

Piikkailussa totutellaan isompiin rautoihin ja vähennetään luonnollisesti toistomääristä. Sarjamäärät yleensä hieman kasvaa. Tämä on hermostolle kovaa rääkkiä joten piikkailut on yleensä lyhyitä jaksoja hieman ennen maksimintestausta/kisoja.

Apinalle pisteet suorasta vastauksesta. Olin varma että joku nettisankari ehtii tulla näsäviisastelemaan/räväyttämään ''olet ollut pakkotoistolla 10 vuotta, etkä tiedä mitä on PIIKKAUS!1!'' etc...

Tälleen btw tyyppisenä sivuhuomautuksena todettakoot että yks parhaimmista biiseistä mitä voisin kuvitella agren hakemiseen ennen salia / nostoja....

https://www.youtube.com/watch?v=fZp28ocfJLQ

Jostain syystä vasta eilen tuli tuo vastaan, en ollut ennen kuullut.

Kevyt viikko pulkassa, JTO kyllä tästä tietoinen ja varmasti ennen maanantaita sieltä ohjelmaa pukkaa. Alkaa olee vähä jo huolestuttavaa ku ei saa yöllä untakaan heti alkuun kun ainoa mitä pyörii päässä on se itse nosto ja miten haluan sen menevän. Tää on ollut järkyttävän hieno muutos mun elämässä, mutta voin sanoa että kun tämä on ohi niin huokaisen helpotuksesta. En siitä että treenit loppuisi, vaan siitä että saa jatkaa treenaamista stressittömänä. Onneksi "vain" se reilu 4vko jälellä :)

Laita ens kerralla tuo, niin se on +10Kg sarjapainoihin heti.

Joku siellä olikin tubessa sanonu niin hyvin, että pääsi siguun.

"I don't always listen to Pantera, but when I do, I get fucking hostile!"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Laita ens kerralla tuo, niin se on +10Kg sarjapainoihin heti.

Joku siellä olikin tubessa sanonu niin hyvin, että pääsi siguun.

"I don't always listen to Pantera, but when I do, I get fucking hostile!"

Pantera ei oo kyllä uponnu meikäläiseen koskaan :puntti:

Mutta kuulostaa kyllä äkäiseltä biisiltä. Veikkaan että salikaveri ärjyy mulle vaan "Suutu jo kusipää" "homo!". Oletan siis että tässä yhteisössä tiedetään mistä puhun... :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Enemmän Panteraa = enemmän voimaa. Jo muinaiset skotlantilaiset käyttivät voimamieskisoissaan Panteran lyriikoita halutessaan lisää aggrea kehiin. Soittivat Far Beyond Driven -levyä säkkipillillä ja huusivat mukana "Becoming godsize!" heitellen tukkeja. Eli nyt opettelet kuuntelemaan Panteraa, ja huomaat rintakarvojen kasvavan kaulaan asti. Kiveksetkin kasvavat kaksi kokoa saman tien.

blogspot-neil-patrick-harris-true-story.jpg

Tsemppiä taas!

Juuri n.30min sitten kävin elämäni tähänastisen tuskallisimman keskustelun kolleegan kanssa joka taisi olla kirjaimmellisesti liian tyhmä että olisin voinut edes selittää asian. En jaksa koko keskustelua kirjoittaa mutta lähinnä kaveri vittuili että miksi syön proteiinia ( kyllä, se oikeasti ihmetteli ja kun koitin selittää että se on kohtuu tärkeä lihasmassan ylläpitoon ja kehittämiseen niin kaveri vaan naureskeli.... ) ja hiilareita. Hiilarit kuulemma pahasta kun en "vain" 1x päivässä käymällä salilla ehdi niitä kuluttamaan pois...

Apina :face:

Hiilarit ja protskut pahasta? Niin...no tuossahan on sitten vissiin sallittua vain rasvan syöminen. Onko kaverisi idiootti? Kysymys on retorinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom