5 kuukautta, yksi mies, 100kg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oletko jo treenikunnossa?

Olihan se kurkku kipeä vielä tänäänkin aamulla mutta kuumeinen olo poistunut. Huomenna jatkuu, viimeinen 2kk rypistys kohti 100kg:ta. Mikäli huomenna pääsen salille, on siis uusi deadline 31.7.2013.

Kuukaus ja 3 viikkoa saada 15kg siis.

Täysin mahdollinen, mutta jännäksi menee silti :)

Hyviä treenejä ja syö niin perkeleesti!

En jaksanut kahlata koko ketjua läpi mutta kai syöt kreatiinia?
Siitä saa vähän jeesiä, marginaalista mutta kun tekee monta pikku juttua oikein niin rupeaa se tuloksissa vähän tuntua.

Hellurei, ihan ok kulki tänään salilla.

Muutin hieman asennon ottamista penkissä ja sai mielestäni paremman kaaren. Tällä kertaa siis istumaan tangon taakse ja siitä.

Sarjat näytti tältä :

6x65kg
6x65kg
6x65kg
6x65kg
5x65kg
4x65kg

Mitäs mieltä? Omasta mielestä meni hyvin ottaen huomioon suht pitkän tauon.

Back in bisnes!

Adjö!

Hyvin säilyny kestävyys sairastelun aikana, jos yhtää tiukkoi sarjoi oli..
Tosta on hyvä jatkaa, ku kulki kivasti

2 vikaa piti siis jättää kesken ja tuo viimeinen kuuden sarja oli tosi tiukka.

En jaksanut kahlata koko ketjua läpi mutta kai syöt kreatiinia?
Siitä saa vähän jeesiä, marginaalista mutta kun tekee monta pikku juttua oikein niin rupeaa se tuloksissa vähän tuntua.

juu, kreatiinia tullut vedeltyä melkein kokoajan. Tosin nyt pidin sen väliviikon vai mikä lie kun jostain luin. Nyt tankkaan viikon 4x päivässä teelusikallisen ja siitä eteepäi sitten normisti 1x päivässä.

Sarjat näytti tältä :

6x65kg
6x65kg
6x65kg
6x65kg
5x65kg
4x65kg

Mitäs mieltä? ...

Tosta on vielä helvetin pitkä matka siihen, että noi muuttuis 85 kg:lla tehtäviksi samanlaisiksi seteiksi. Sillon vois mennä se 100 kg. Veikkaan, että saat jauhaa vielä ½ vuotta siihen 100 kiloon.

Tosta on vielä helvetin pitkä matka siihen, että noi muuttuis 85 kg:lla tehtäviksi samanlaisiksi seteiksi. Sillon vois mennä se 100 kg. Veikkaan, että saat jauhaa vielä ½ vuotta siihen 100 kiloon.

Voisin sanoa ettei mene 6kk, sano summa niin saadaan jatkoa tällekin blogille ;p

Samaa mieltä. Täytyy sanoa, että todella hämmästynyt olen jos reilun kuukauden päätä huntti nousee. Tsemppiä silti :)

Heippa,

Nyt tullee kuvamateriaalia :) Vasemmalla siis se mistä lähdettiin, ja oikealla nyt n.20min sitten otettu kuva. Voishan sitä muualtakin kropasta ottaa ( olen siis ottanut mutta laitetaan nyt tämä vain ensi alkuun näytille ) mutta sanotaanko niin että suurin kehitys tapahtunut etuprofiilissa, jos sitä nyt "suureksi" kehitykseksi voi kutsua. Tuossa kuvassa ei näy,mutta erittäin outoa / hassua on se että mun vasen ( olen oikeakätinen ) olkapää / epäkäs ( luulen ainakin että se on sen niminen lihas :D ) on huomattavasti suurempi kuin oikealla. Siis kun jännittää / pullistaa lihaksia niin ero on todella huomattava. Sokea saa olla jos ei näe, niin iso ero on. En keksi syytä mistä johtuu.

Edit: sivuhuomautuksena : Tuossa on siis n. 2kk 2vko ( tms, pudonnu hieman laskuista ) tulokset, muistin just että olin poissa sen 2vko kipeenä, ja sitten 1vko juuri hiljattain.

3kkc.jpg

Johtuu luultavasti jostai iha arkisesta syystä, esim. kannat reppua toispuoleisesti, tai istut koneella ja nojaat toiseen kyynärpäähän aina tms..

Johtuu luultavasti jostai iha arkisesta syystä, esim. kannat reppua toispuoleisesti, tai istut koneella ja nojaat toiseen kyynärpäähän aina tms..

Mulla on vasen trapsi selvästi suurempi ja se johtuu juuri tuosta käteen nojaamisesta. Aina koneella istuessa tulee nojattua siihen vasempaan käteen. :D

Mulla on vasen trapsi selvästi suurempi ja se johtuu juuri tuosta käteen nojaamisesta. Aina koneella istuessa tulee nojattua siihen vasempaan käteen. :D

Nojuu, kuulostaa ihan loogiselta. Itsekin se 8h päivässä koneella töissä ja oikeassa kädessä hiiri. Sillonku ei mitään tekemistä niin nojaillaan vasempaan käteen ja klikkaillaan hiirellä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom