5 kuukautta, yksi mies, 100kg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ehtiny muokata tuohon ekaa viestiin että selvennykseksi, kapealla otteella oli molemmat. Niin tai näin, kiitoksia hassunhauskasta negatiivisesta kommentistasi :)

Paljos sulla on ero voimaotteen ja kapeen välillä? Jos se on enempi kun kämmenleveys niin sit ei mittään mutta nuuten kuulostaa huonolle sun tavoitetta aatellen. Ei mitään negatiivista, ihan oon sata lasissa sun puolella.

Paljos sulla on ero voimaotteen ja kapeen välillä? Jos se on enempi kun kämmenleveys niin sit ei mittään mutta nuuten kuulostaa huonolle sun tavoitetta aatellen. Ei mitään negatiivista, ihan oon sata lasissa sun puolella.

Kapealla otteella etusormet karhennusten reunassa ja normiotteella etusormet merkeillä.

Heippa.

Oli penkissä tänään 60kg:lla maksimitoistot kahdesti, sekä kapealla otteella.

Meni vähän hassusti kun ekalla yrittämällä meni 4, ja toisella 6. En tiedä mistä johtui, liekö sitten parempi asento ollunna toisessa.

Leuoissa oli myös maksimitesti siten että viidesti putkeen maksimit. 9,5,3,2,2 meni. Ei kovin hyvä.

Vaaka salilla näytti 77,2kg ( 70kg lähdöt ).

Aika tälläinen morsemainen päivitys tuli tästä mutta menkööt :D Ostin myös rannetuet, hyvän tuntuman sai mielestäni penkkiin. Liekö sitten psykologista hommaa vai mitä mutta kivahan niillä oli nostaa.

Paskat lämmittelyt, jos eka meni huonommin. Lisäks, rannetuet on turhat varsinkin näissä painoissa. Jos ei satu, on turhat. Jos näin aikasessa vaiheessa käyttää niitä, tulee kipuja varmasti tulevaisuudessa.

Etkös sää harrastanu jotain kunnon urheiluakin? Sen vois mun mielestä jättää pois häiritsemästä tätä haastetta, ainakin haasteen ajaksi. Syö sellaset kehitystä punttipuolelta.

toki toi leukatreenikin tuli väärin tehtyä... nää mun ohjelmat nyt on myös copyright-kamaa ja yksityisiä, joten sen mukaan myös haaste5kk tässä etenet.

toki toi leukatreenikin tuli väärin tehtyä... nää mun ohjelmat nyt on myös copyright-kamaa ja yksityisiä, joten sen mukaan myös haaste5kk tässä etenet.

Sitten tullut tulkittua väärin.

Jos asia on näin etten voi sarjoja tänne paljastella niin selvä. Seuraava päivitys tulee sitten painojen suhteen 20.7 :)

Etkös sää harrastanu jotain kunnon urheiluakin? Sen vois mun mielestä jättää pois häiritsemästä tätä haastetta, ainakin haasteen ajaksi. Syö sellaset kehitystä punttipuolelta.

Kahdessa firman futispelissä tullut käytyä tässä ohjelman aikana, eli ei varmaan voi muuksi urheiluksi laskea. Ja en siis tee mitään muuta tällä hetkellä kun käyn salilla vain.

Rannetuista : Oon koittanut hyvin lämmitellä ranteet aina ennen sarjoja mutta jotenkin on tuntunut että silti jää kipuilemaan tms. Johtuu varmaan siitä että ne on niin heikot mutta sai ainakin jämäkyyttä omiin nostoihin. Olisi mielenkiintoista kuulla lisää mielipiteitä rannetukien käyttämisestä, niiden haitoista sekä hyödyistä.

Kahdessa firman futispelissä tullut käytyä tässä ohjelman aikana, eli ei varmaan voi muuksi urheiluksi laskea. Ja en siis tee mitään muuta tällä hetkellä kun käyn salilla vain.

Rannetuista : Oon koittanut hyvin lämmitellä ranteet aina ennen sarjoja mutta jotenkin on tuntunut että silti jää kipuilemaan tms. Johtuu varmaan siitä että ne on niin heikot mutta sai ainakin jämäkyyttä omiin nostoihin. Olisi mielenkiintoista kuulla lisää mielipiteitä rannetukien käyttämisestä, niiden haitoista sekä hyödyistä.

Jaa no ei sitte mitään ton urheilun suhteen. Mr. sensei jto on varmaan paras vastaamaan rannetuista, mutta mun mielestä ei kannata näissä painoissa käyttää. Perus rannepyörittelyt ja sunmuut alle kunnolla. Kyllä mullakin on joskus sattunut, mutta ei satu enää. Lämppää hyvin ja tekee vaan, loppuu kyllä imo.

toki tollanen tulospäivittely on sallittua. jutellaan isännän kans ne treenikorjailut ja tulkinnat oikeiks sitten kahestaan. hyvä vaan, että intoo jakaa muillekin. siitähän täs kaikes on kyse.

Mulla on teille kysymys, koska pidätte mua hardgainerinä. Jos oon saanu 30kg painoo ja pacit näkyy viel snadist niin ei taida olla gainista vika. Mun geenit on ok. Jos mun geenit on ok, niin onko jokainen mua parempi muka geenisesti lahjakas. Sellainen epäluonnollinen. Geenit sitä geenit tätä ihmisiä me vain ollaan.

Kumpi on todennäköisempää syntyä supergeeneillä 0.00000001% vai se et on hyviä yhteyksiä? Hey mä oon vetäny pilvee ja tiien et sitä ei oo vaikeeta saada.

Hohhoijaa eli sinä siis olet mielestäsi maailman lahjakkain geeneiltäsi ja kaikki jotka kehittyvät nopeammin roinaavat? myös nekin cbb kaverit jotka joutuvat usein kusemaan purkkiin roinaavat niinhän se on pakko olla eihän lääkkeet näy testeissä? :face: Vika sinun kehityksessäsi voi myös olla että treenaat päin persettä vaikka luulet treenaavasi oikein.

Nyt bannia tälle ettei pilaa enää yhtään ketjua lisää.

Kevyttä viikkoa vietetään, ei sen kummempia päivityksiä salin osalta siis.

Yksi asia alkanut vaivaamaan, tai käytännössä ollut jo pitkään. Eli mulla tulee melko usein huono olo treenien aikana. Varsinkin hieman raskaimmissa sarjoissa alkaa ihan fyysisesti tulemaan paha olo, päästä heittää ja jalat tuntuu siltä että pakko istahtaa alas tai lähtee taju. Veikkaisin että tää johtuu joko siitä että A ) En osaa hengittää oikein sarjan aikana. Monesti oon huomannut että pidättelen hengitystä turhaan josta tulee varmasti paha olo? B ) En syö tarpeeksi / oikein ennen salia. Alkuaikoina söin mielestäni muutaman kerran liikaa ennen salia ja siitä asti olen koittanut hakea sitä oikeaa määrää mitä vetäisin. Yleensä syön lautasellisen puuroa, jonkun hedelmän ja lasin maitoa.

Tuleeko jollakin mieleen jotain noiden kahden vaihtoehdon ulkopuolelta? Menee yleensä tosi kauan salin jälkeen että olo normalisoituu.

Kärsin jokseenkin vastaavasta vaivasta, kunnes tajusin lisätä treenijuomaan tuoremehua (eli sokeria). Ilmeisesti verensokeri laskee liiaksi treenatessa. Ei ole iso vaiva kokeilla, lie tuota muillakin kuuleman mukaan. En ole saanut vaivaa kuriin ruokailuja muuttamalla, vain sokeripitoinen treenijuomaa tuntuu tepsivän.

Kärsin jokseenkin vastaavasta vaivasta, kunnes tajusin lisätä treenijuomaan tuoremehua (eli sokeria). Ilmeisesti verensokeri laskee liiaksi treenatessa. Ei ole iso vaiva kokeilla, lie tuota muillakin kuuleman mukaan. En ole saanut vaivaa kuriin ruokailuja muuttamalla, vain sokeripitoinen treenijuomaa tuntuu tepsivän.

Ok, ite juon pelkkää vettä treenien ohella. Joskus kokeilin gato/poweradeja mutta päätynyt veteen. Yhesti kokeilin jotain ( en muista mitä ) energiaa antavaa geeliä mikä lisättiin veteen. Maistu ihan hirveältä ja oli niin saatanan makeaa että tuli entistä huonompi olo. Oon miettinyt että jos auttais vaikka vetää banaani / omena siinä puolessa välissä treenejä.

Hengittäminen on aika kivaa myös, koukkupainissa se aina unohtui ja huonostihan siinä käy...

Eihän niskat ole jumissa? Aiheuttaa monennäköisiä jänniä oloja. Myös liian lähellä treeniä syöminen voi tuon aiheuttaa.

Eihän niskat ole jumissa? Aiheuttaa monennäköisiä jänniä oloja. Myös liian lähellä treeniä syöminen voi tuon aiheuttaa.

Ei oo niskat jumissa. Syön yleensä n.1h ennen salia, mutta jotenki tuntuu ettei se siitä johdu. En tunne itseäni nälkäiseksi / liian kylläiseksi treenien aikana. Se on niin jännä paha olo että vaikea selittää :D Lähinnä huippaa. Pitää tuota Muffinsin neuvomaa sokeria testata. Kävisikö tähän tarkoitukseen sitten myös esim joku makea suklaapatukka tms nostattamaan verensokereita?

Onko se ohimenevää jäi jääkö paha olo päälle? Veikkaisin että raskaissa sarjoissa veri pumppautuu käytettäviin lihaksiin, ja aivot saavat hetkellisesti vähemmän hapekasta verta -> huimaa ja tulee huono olo. Jos vielä on luonnostaan matala verenpaine, niin tuo korostuu.

Itellä samaa kyykky- ja mavesarjoissa ja rankoissa juoksutreeneissä /-kisoissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom