5 kuukautta, yksi mies, 100kg

Haaste5kk oot niitä harvoja, joiden uskon olevan natu ja sen takia käy sääliksi, jos otat oppia nimeltä mainitsemattomilta henkilöiltä joilta otat opiksi. Tekis mieli ryhtyy sun personal traineriksi, mutta en ehtis duunin takia kunnol.

Unohda kaikki ns itsestäänselvyys ja luota sun vaistoihin. Uskon, että tiedät oikeat ratkaisut kun puhdistat mielesi ja ajattelet asiat loogisella kannalta.

Loppuu kohta kirjoittelu täällä, jos ei lopu joka paikassa toi natu/roinalässytys.

T: lihava natu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskin hämmästelen, et banskua ei viel tullut siit jo eibbin threadist. Toisaalta ei se olis haitannut, koska mun kotifoorumi aina ollu 24suomi.

En mä kuiteskaan jaksa asiasta enempää valistaa, koska menis kuuroille korville. Sen takia en halua jakaa treenimetodeitani muille kuin niille harvoille valituille ja siihen ei sisälly ne jotka penkkaa yli 40kg oman painon ymmärrettävistä syistä. Se on tarkoitettu vain legiteille, koska ne saa siitä parhaimman hyödyn irti. Se olisi täydellinen esim. Haaste5kk tyyppisille henkilöille.

Mulla on teille kysymys, koska pidätte mua hardgainerinä. Jos oon saanu 30kg painoo ja pacit näkyy viel snadist niin ei taida olla gainista vika. Mun geenit on ok. Jos mun geenit on ok, niin onko jokainen mua parempi muka geenisesti lahjakas. Sellainen epäluonnollinen. Geenit sitä geenit tätä ihmisiä me vain ollaan.

Kumpi on todennäköisempää syntyä supergeeneillä 0.00000001% vai se et on hyviä yhteyksiä? Hey mä oon vetäny pilvee ja tiien et sitä ei oo vaikeeta saada.

Mulla on teille kysymys, koska pidätte mua hardgainerinä. Jos oon saanu 30kg painoo ja pacit näkyy viel snadist niin ei taida olla gainista vika. Mun geenit on ok. Jos mun geenit on ok, niin onko jokainen mua parempi muka geenisesti lahjakas. Sellainen epäluonnollinen. Geenit sitä geenit tätä ihmisiä me vain ollaan.

Kumpi on todennäköisempää syntyä supergeeneillä 0.00000001% vai se et on hyviä yhteyksiä? Hey mä oon vetäny pilvee ja tiien et sitä ei oo vaikeeta saada.

Laita ihmeessä kuvia kunnostasi.

Jaaha trolli se onkin... :)

"Kumpi on todennäköisempää syntyä supergeeneillä 0.00000001% vai se et on hyviä yhteyksiä? Hey mä oon vetäny pilvee ja tiien et sitä ei oo vaikeeta saada." <- Tosin voihan se syy tuossakin olla sekavuuteen.

Tän trollikaverin ongelmat löytynee leuan yläpuolelta. Varmaan pelannut liikaa CoDia tai jotain kun luulee että 1.5vuotta treeniä riittää koviin tuloksiin, kun peleissäkin saa kaiken nappia painamalla. Oisko banaanin aika jo :D

Kiva tätäkin ketjua on lukea, kun päivänselvän trollin provoihin jaksetaan tarttua. Lopettakaa jo!

Olisi kiva kuulla Haaste5kk, että minkälaista progressiota on tapahtunut kyykyssä, vedossa ym.

Excoriate, asiallinen kysymys sulle:
Olen käynyt salilla noin 2 vuotta. Penkistä nousee 120kg ja oma paino siinä 70kg. Eli ei siis kovin kaksiset tulokset. Uskotko että olen täysin natu enkä mitään ole käyttänyt?

Penkkiykkönen nyt hikiset 75kg, haluaisin nostaa sataan nyt vuoden sisällä, oisko 2x6 hyvä kerran viikkoon?

Itellä ainakin toiminu tuo 2x6 ku häkä, jos vaan muistaa syödä niin saa sen 2,5kg laitta aina 1-2vko välein lisää. Aiemmin hinkannu jotain 3x10 sarjoja niin kehitys on ollu ihan olematonta ja en oo sen takia penkkiä ees jaksanu tehä tätä ennen. Penkkimaksimi noussu reilun kymmenen kiloa muutamassa kuukaudessa, vaikka ei oo salilla kerenny käydäkään niin paljon kun haluais.

Semmonen vielä että kun junnuna tahkos penkkiä ja tämä maaginen natumaksimi oli tavoitteena niin esiin tuli rimakauhu. Nostat nyt tavoitteita vaikka 120 kg penkkiin ja et tee satkusta sitä rajaa jonka mielesi mieltää uber hankalaks. Ajattelet että se on vaan yksi vaihe parempiin tuloksiin. Sitten kovaa menttaali harjoittelua kehiin. Luot päähäsi tilanteen missä olet nostamassa sitä satkua ja tiedät persposkissa asti että se nousee ja sitten käyt tilanteen läpi monta kertaa päivässä vaikkapa ennen nukkumaan menoa ja haet sen onnistumisen tunteen siihen onnistuneen noston loppuun.
Jos kerran huippu-urheilijat kans käyttää menttaaliharjoittelua onnistuneesti niin miks et käyttäis sitä myös itse?

Juu, enemmän kuin yks kaveri lopettanu salitouhut siihen kun satkun pukattuaan tajus että se on vain ensimmäinen kolminumeroinen luku piiiiiitkällä tiellä. Oli se itellekin aikamoinen yllätys silloin että 'mitäs ny sitten'... noh, enemmällä enemmän. Helppo on sanoa. :)

Penkkiykkönen nyt hikiset 75kg, haluaisin nostaa sataan nyt vuoden sisällä, oisko 2x6 hyvä kerran viikkoon?

2x6 toimii, mutta paremmin toimii ainakin mulla kun tekee enemmän sarjoja ja useammin. 3-6 sarjaa 2-3 kertaa viikkoon niin sujuu jo paremmin. Taisi Fuhrer joskus sanoa, että jos voimaa mielii niin 5 sarjaa on minimi.

Joo koitan 2x6 koska olen aiemmin vääntänyt useamman kerran viikkoon nii koitetaan tätä ja sitten rinnalle pari punnerrusliikettä ja vielä joku eristävä. Kiitos vinkeistä

Heippa.

Oli penkissä tänään 60kg:lla maksimitoistot kahdesti, sekä kapealla otteella.

Meni vähän hassusti kun ekalla yrittämällä meni 4, ja toisella 6. En tiedä mistä johtui, liekö sitten parempi asento ollunna toisessa.

Leuoissa oli myös maksimitesti siten että viidesti putkeen maksimit. 9,5,3,2,2 meni. Ei kovin hyvä.

Vaaka salilla näytti 77,2kg ( 70kg lähdöt ).

Aika tälläinen morsemainen päivitys tuli tästä mutta menkööt :D Ostin myös rannetuet, hyvän tuntuman sai mielestäni penkkiin. Liekö sitten psykologista hommaa vai mitä mutta kivahan niillä oli nostaa.

Tästä on hyvä jatkaa!

no täältä ainakin voimahalit ja vähän tsemppiä säästämiseen vedon maksua varten. Jos haluut ottaa kovan riskin niin sijoita talvivaaraan.

Ei ehtiny muokata tuohon ekaa viestiin että selvennykseksi, kapealla otteella oli molemmat. Niin tai näin, kiitoksia hassunhauskasta negatiivisesta kommentistasi :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom