Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos syö jo niin paljon kun uppoaa, niin onko helpompi saada vielä kalorilisää hörppäämällä desi terveellistä avokadoöljyä 900 kcal vai vetää vielä vajaa 1 kg keitettyä riisiä kaikkien muiden ruokien päälle jos sen 4-5000 kcal syö, niin hiilareita ja prodea on takuulla riittävästi tullut sille päivälle.
Kun proteiini ja rasva minimumit on hitattu, loput kalorit olisi optimaalisinta ottaa hiilareista. Ei mitään makrojakauma paskaa, unohda ne.Plussakaudella hiilarit ja proteiinit lähtee helposti nousuun mutta ei rasva. Luulisin että makrojakauma on tärkeintä pitää kohdallaan. Kun aletaan lisäämään normiruuan määrää, proteiinit ja hiilarit lähtee helposti hyvällä ruualla kasvuun mutta rasvapa ei seuraakkaan samassa suhteessa. Jos vetää riisiä ja kanaa samassa suhteessa dietillä ja bulkilla niin rasvapa on se joka jää bulkilla liian vähäiseksi. Ei sitä rasvaa saa juuri enempää vaikka syö kilon riisiä ja rintafileitä. Tämän takia rasvan extra ottoa yleensä suositellaan. Luulisin.
Toki jos bulkkaa mäkkärillä niin tilanne on eri mutta kai nyt jokainen yrittää bulkata hyvällä ruokavaliolla. Toivottavasti
Tarkotin vaan että mun mielestä ihan riittävää tahtia tulee painoa. Ei se satanen nyt mikään maailman kovin suoritus ole jos siihen vaan tosissaan panostaa. Kaikkihan voi olla mitä mieltä haluaa. Minusta riittää maltillisempikin nousu.
Jos syö jo niin paljon kun uppoaa, niin onko helpompi saada vielä kalorilisää hörppäämällä desi terveellistä avokadoöljyä 900 kcal vai vetää vielä vajaa 1 kg keitettyä riisiä kaikkien muiden ruokien päälle jos sen 4-5000 kcal syö, niin hiilareita ja prodea on takuulla riittävästi tullut sille päivälle.
Jokaisen terveen miehen pitäisi pystyä se satanen nostamaan. Nuppi siinä ensimmäisenä laittaa vastaan, kun lyhyehköstä treenihistoriasta ja tasaluvuista puhutaan.
Nyt kuulostaa hyvältä.Kannattaa syödä 10 ateriaa päivässä ja käydä salia jokapäivä ilman lepoja. Muista intensiteettiin keskittyminen ja jättää aerobic muualle. 10-20 minuutin salitreeni riittää. Ei tarvi välttämättä vetää perusliikkeitä.
Kai olet lukenut ketjua alusta asti? Tässä taitaa olla aika pitkälti "kaikki" panokset mukana, mitä vähemmän kokenut voi tehdä. Kyllä se syöminen nyt on hyvin tärkeessä roolissa, kun on vedonlyönnistä kyse. Ihan vitun sama tässä vaiheessa onko se kesäkunto vai ei, kun on kisasta kyse.
Oonhan minä, ihan hyväähän se kehitys on ollu ja uskosin että se satku tulee ilman mitään älytöntä mättämistä. Mutta, toisaalta, mistä minä mitään tiedän..
Tää ketju on kyllä niiiiin paska, kun kaikenmaailman "ammattilaiset" tulevat tänne neuvomaan kaikke "hyvää" :lol2:
No, onneksi haaste5kk tekee fiksusti jto:n oppien mukaan. Paitsi että nyt syöt poika enemmän! Jos ei olisi kyse vedonlyönnistä, painonnousutahti olisi ihan ok, jopa hiukan liian nopea. Nyt vaan tarttis pistää kaikki peliin, läskistä välttämättä. Mites muuten peilikuva on muuttunut?
Ketjun aloittajana huomioisin kyllä kaikki postit ja neuvot, mun mielestä täällä ei oo ollu mitään asiatonta. Kaikki neuvoneet varmaan siten, mikä on itsellä toiminut / opittu kantapään kautta. Joku vinkeistä voi olla vaikka fiksumpikin tapa ko. herralle treenata kuin jto:n ohjelma, sitähän ei voi tietää ellei identtiset kaksoset ala treenaamaan samaan aikaan.
Ketjun aloittajana huomioisin kyllä kaikki postit ja neuvot, mun mielestä täällä ei oo ollu mitään asiatonta. Kaikki neuvoneet varmaan siten, mikä on itsellä toiminut / opittu kantapään kautta. Joku vinkeistä voi olla vaikka fiksumpikin tapa ko. herralle treenata kuin jto:n ohjelma, sitähän ei voi tietää ellei identtiset kaksoset ala treenaamaan samaan aikaan.