5 kuukautta, yksi mies, 100kg

Jännä ettei kukaan ole ehdottanut mitään useasti päivässä ja viikossa penkkaamista. Itseasiassa jto on neuvonut tuonne voimailupuolelle ketjussa "pitkin päivää treenailu" tjsp. keskusteluun hyviä vinkkejä, miten vaikka jopa 20-30 sarjaa päivässä tekemällä voi saada jäätävää kehitystä aikaan.

oon itseasiassa useeseen otteeseen muutaman kaverin kanssa ehdottanu että toistoja pitäis saada helvetisti lisää ja pitkin viikkoa. Ehkä jto ottanut tän huomioon ja vikat 2kk meneekin 3x penkki viikossa vähintään.

Intissä 70kg painaneena meni maksimi 90--->115kg kun joka ilta tykkihallissa vedettiin kavereiden kanssa käytännössä pelkkää penkkiä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos nämä sairastelupäivät kerta lisätään vedon loppuun niin älä hyvä mies puolikuntosena mene rehkimään, ei ne voimatasot niin parin päivän päälle ole. Parempi treenata täysin terveenä niin maksimoit sen treeneistä saadun hyödyn.

Joo, kyllä lisätään joten sen puolesta ei suurta hätää ole.

JTO:sta : En tosiaan tiedä mitä se keksii loppua kohden mutta eiköhän siellä homma hallussa ole :) Olen saanut uuden ohjelman jo, en tosin ehtinyt sitä paljoa vielä tutkia. Nopealla silmäyksellä taisi olla niin ettei sittenkään ollut sitä maksimin testausta :D Menee aika fiaskoksi kun olen sitä lupaillut jo vaikka kuinka kauan :hyper:

Noh, edetään niillä mitä käsketään. Tänään vaikuttaisi olevan eka kuumeetoon päivä, kuuppa täynnä räkää kylläkin joten olo ei vielä ole mitä parhain. Varovainen veikkaus on vielä 2-3 päivää huilia.

mihin asti tässä on nyt vedon deathline venynyt? alkuperäinen tais olla 6.7 jos oikeen muistan...? tsemppiä!

Olen vieläkin puolikuntoinen, ja maantaina on tavoite jatkaa taas. Eli 14 päivää tulee lisää deadlineen. Päivitystahtikin sitten taas tihenee kun flunssa selätetty :)

Tohon viel taktisii saikkupäiviä (=lepopäiviä), ni saat venytettyy sen sinne lokakuulle, ni on saumoi se huntti saada nostettuakin ;p

Heh, emmä siihen lähde. Hävitään jos hävitään :) 2vko tauko kuulostaa kyllä hurjalta kun pääsi hyvään vauhtiin, toivottavasti ei ole tapahtunut voimissa dramaattista muutosta negatiiviseen suuntaan. Pitää uskoa ettei se haittaa kun tulee sitten 2vko lisäaikaa loppuun.

Jos toimii elimistö niinkun mulla, niin paljon pidempi takapakki tulee entisen tason saavuttamiseen, mitä tuo 2 viikon tauko/sairastelu on ollut. Onko sulla paino säilynyt ennallaan? Sekin jo kertoo jotain.

Jos toimii elimistö niinkun mulla, niin paljon pidempi takapakki tulee entisen tason saavuttamiseen, mitä tuo 2 viikon tauko/sairastelu on ollut. Onko sulla paino säilynyt ennallaan? Sekin jo kertoo jotain.

En oo vaa'alle päässyt nyt hetkeen kun kotona ei ole mutta tuntuisi siltä että on pysynyt samana. Ruokahalu ainakin on pysynyt samana ja samanlailla ollaan syöty.

Noin pitkän tauon jälkeen voi mahdollisesti VOIMAT tippua, mutta ei se lihas häviä mihinkään parissa viikossa. Tämä meinaa käytännössä sitä, että viikon max 2 treenin jälkeen olet jo vanhoissa tuloksissa (eli hermotus ja nesteet palaa kroppaan).

Meikäläinen täällä odottaa kämmenet hikisinä että millon se Haaste pääsee takas salille ja onko voimat kaikonneet miehestä. HIRVEE CLIFFHANGERI!!!

Meikäläinen täällä odottaa kämmenet hikisinä että millon se Haaste pääsee takas salille ja onko voimat kaikonneet miehestä. HIRVEE CLIFFHANGERI!!!

Maanantaina jatkuu uudella ohjelmalla. Nyt siis vuorossa 3rd kuukausi, ja 3rd ohjelma JTO:lta. Penkkiä penkkiä :puntti:

Oikein! Semmonen lohdutuksen sana vielä, että olin viime viikon aika kovassa flunssassa ja alkuviikosta en ehtiny salille ollenkaan. Eilen kun melkeen parin viikon tauon jälkeen pääsi salille, niin tärähti enkat penkissä ja kyykyssä, että joskus näinkin päin :D Täytyy tosin sanoa vielä sen verran, että iso kiitos tälle ketjulle, tuossa matkan varrella joku postasi aika helvetin hyvän penkkitekniikkavideon jota sitten kattelin etu ja takaperin samalla kun kurlasin räkää sairasvuoteella. Ei sitä turhaan sanota että penkki on tekniikkalaji ja kokovartaloliike, tuon videon ohjeilla tuli aivan uutta varmutta ja kiukkua tohon touhuun! Aiemminkin jotain kaarta yrittäny, mutta eilen vasta palaset alko
loksahtelemaan kohilleen ja huomasin että kuinka hitosti sitä voimaa saa nostoon sillä, että koettaa saada niskan kunnolla persieeseen kiinni ja puskee niillä jaloilla kunnolla.

Heh, joo. Jotenkin vaan pisti silmään että mitäs sirkustemppuja sitä pitäs penkkiä varten osata. Itselläkin vielä hieman hakusessa "oikea asento" penkissä mutta eiköhän se siitä rupea löytymään tämmösellä rautakangellakin joskus.

Noniin, tänään jatkuu!

Lähtökohdat nyt ei ihan parhaimmat kun yöllä nukuttuja tunteja takana 2 kappaletta ja tosiaan se 2vko tauko ollut välissä. Onneksi duunissa vika päivä ja sitten alkaa loma niin saa rytmit taas kondikseen.

Varsinkin varmaa vaikia päivä tulossa kun suht raskaan oloinen penkkiohjelma oli ilmeisesti tänään laitettu.

Eli aloitetaan 6 x 55kg ja tehdään 6 x sarjoja niin pitkälle kuin pystytään lisäämällä painoa jokaisen sarjan jälkeen. 2-3kg ilmeisesti lisää. Sitten loppuun 10 x 57kg. Tiukkaa tulee olemaan, toivotaan että se rytmi siitä nopeasti taas lähtee. Kuppi tai kaks espressoa naamariin ennen salia ja sydänkohtausta vältellen salitreenit läpi ja huomenna varmaan sitten onkin paljon parempi päivä.

Eli päivitetääs tähänkin vielä nopeasti hieman tämän hetkistä tilannetta :

Sairaudesta johtuen, vedon uusi deadline =

20.7.2013

n.2vko sitten tehty toistotesti maximeilla tuotti :

14 x 55kg
15 x 50kg

Pitkä matka on kyllä tultu jos alun maksimipainolla tehdään nyt 14-15 toiston sarjoja. Heitän kyllä virtuaaliset pikkarini lavalle jos (ja kun) tuo satku nousee.

vähä päivitystä,5.4.-23.4. 85kg --->95kg

Meni vähän ohi, en oo ihan varma mitä päivittelet? :D Voi olla että oon missannut jonkun viestin, pahoittelen.

Pellekasa
Pitkä matka on kyllä tultu jos alun maksimipainolla tehdään nyt 14-15 toiston sarjoja. Heitän kyllä virtuaaliset pikkarini lavalle jos (ja kun) tuo satku nousee.

:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom