5 kuukautta, yksi mies, 100kg

On kyllä yksi mielenkiintosimpia ketjuja seurata tällä hetkellä. Kyllä se satku sieltä vielä nousee. Sitte yhdessä pilkataan kaikkia epäilijöitä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ Onks epäilijöidenkin sitten korrektia pilkata, KUN ei se 100kg nousekaan määritetyssä ajassa..? ;p

terveisin lykkyy pyttyyn toivottava epäilevä-tuomas

Nyt pitää todella skarpata tuon syömisen kanssa että saadaan sitä painoa hilattua ylöspäin. Puuh, ei se auta kun kääriä hihat ja petrata siellä osastolla myös.

Nestemäisenä energiaa alas jos ei muuten meinaa onnistua. Sitä gaineria kauhea mäjäys treenin jälkeen, yli tuhat kcal pitää saada palkkarista, eli nelinkertainen annostus siihen suositeltuun 85g verrattuna. Päivän mittaan gainer+hera juomia ja öljyjä myös lusikalla suuhun tai juot suoraan pullosta.

Fiksun painonnousun kanssahan tuolla ei ole mitään tekemistä, mutta vedon onnistumiseen se auttaa.

^ Onks epäilijöidenkin sitten korrektia pilkata, KUN ei se 100kg nousekaan määritetyssä ajassa..? ;p

terveisin lykkyy pyttyyn toivottava epäilevä-tuomas

Kyllä, saatte luvan kanssa irvailla "Mitä mää sanoin" jos näin käy :puntti:

Koska me saadaan videoo ja/tai kuvia?

Tästä projektista olisi pitänyt heti alusta asti luoda sellainen dokumenttielokuva. Sitten Cannesissa voitat palkintoja, ja pokkailet, ja kiität Solid Necroa lavalla. Annat osan palkintorahoistakin hänelle (minulle).

Koska me saadaan videoo ja/tai kuvia?

Tästä projektista olisi pitänyt heti alusta asti luoda sellainen dokumenttielokuva. Sitten Cannesissa voitat palkintoja, ja pokkailet, ja kiität Solid Necroa lavalla. Annat osan palkintorahoistakin hänelle (minulle).

Olen tuota videointi / valokuvasta pohtinut myös, olisi hienoa saada projektista matkan varrelta muistoja myös salin puolelta. En vain tiedä kehtaanko siellä heilua ja kaverille kameran törkätä käteen... :D Penkkitekniikasta voisi kyllä pienen klipin ottaa ja laittaa se näkyville. Ihan myös JTO:takin varten että hän näkisi minkälaista räpellystä on meneillään.

Tällä hetkellä ei ole kotona PC:tä joten tuon kuvien uppaaminen on hieman vaikeaa. Yritän saada jotain 2kk kehityksen aikana tapahtuneita muutoksia näkyville heti kun joudan :)

Joo ei tässä mitään 80kg ja 100kg aleta kokeilemaan käsillä miltä se tuntuu. Tehdään niin kuin käsketään, ei enempää -> ei vähempää.

Eikö edes vähän salaa oman etusi nimissä :) ... Smithissä se ei tunnu niin pahalta kuin vapaalla tangolla. Itse olen ainakin saanut sarjapainoja todella isoilla harppauksilla ylemmäs tekemällä ylipainavaa smithissä (tyyliin normaali sarjapaino +15 kg).

Sano puolijumalat mitä hyvänsä (nekin on vaan mielipiteitä, jotka voi olla topicin aloittajalle ihan yhtä vääriä kuin kenen tahansa), niin mun mielestä tulee halvatun kiire totuttautua kunnon rautoihin. Paha jos sulla jää alle 3 kk aikaa nostaa maksimi 70 kg -> 100 kg. Voi olla, ettet (vielä) usko, mutta se 80 kg:kin on aika paljon painavamman tuntuinen ku 70 kg, ei uskois miten paljon 10 kg vaikuttaa. Veikkaan, että viikon päästä tulee shokki niitä ykkösiä kokeiltaessa.

Sarjat ja progressiot yms. ovat varmasti hanskassa jos JTO on remmissä. Ravintopuolelta tulee viestejä joka toisessa postissa ja se auttaa kyllä paljon. Tärkeimpänä tuon onnistumisen kannalta pitäisin kuitenkin oikean tekniikan löytämistä, sillä voi tehdä ainakin sen kymmenen kiloa tosi helposti tuollaisissa 100kg painoissa. Silloin harvoin kun itse tulee penkkiä nykyään tehtyä, niin en kyllä lahnana viitsi penkata, se tuntuu ikävältä heti lämmittelysarjojen jälkeen. Eli pelkällä tangolla ehkä lahnaa ja loput pienellä/isommalla kaarella.

Ooko vielä kokeillu sitä maksimia? Ja kertokaas, mulle mikä tai kuka tää "JTO" on? Joku Pakkotoiston personal trainer? :o

Tosiaan tämän hetkisestä penkkitekniikasta olisi mielenkiintoinen nähdä pätkä. Ja tietenkin sitten siitä varsinaisesta satkun tuuppaamisesta.

Tosiaan tämän hetkisestä penkkitekniikasta olisi mielenkiintoinen nähdä pätkä. Ja tietenkin sitten siitä varsinaisesta satkun tuuppaamisesta.

Aijuu, se jäikin mainitsematta. Se 100kg kuvataan pomminvarmasti, pitäähä sitä todisteita tännekin laittaa :P

Pakko sanoa: Mitä aikaisemmin otat kuvia/videota, sitä tyytyväisempi olet. Ja ei niitä jakoon tarvi laittaa, kuhan itelles otat jemmaan. Varmasti yksi jos toinenki kiroo, kun ei aikoinaan tehnyt samoin...

Pakko sanoa: Mitä aikaisemmin otat kuvia/videota, sitä tyytyväisempi olet. Ja ei niitä jakoon tarvi laittaa, kuhan itelles otat jemmaan. Varmasti yksi jos toinenki kiroo, kun ei aikoinaan tehnyt samoin...

Kyllähän se omien sanojensa mukaan ottaankin?

Joo, tuosta valokuvaamisesta mainitsinkin jollakin sivulla. Muutaman päivän välein tulee aina otettua samaa vessan ovea vasten ( ja sama valaistus ) kuva. Alkuperäinen idea oli juuri sellainen time-lapse kehitellä haasteen päätyttyä mutta joku mainitsi ettei ole lasten katsottavaa jos pääsee vähän posket pyöristymään :D

Kyllähän se omien sanojensa mukaan ottaankin?

Joo, noita kuvia siis kyllä on tullut otettua ihan alusta asti. Ei ole vielä vaan saanut aikaiseksi siirtää koneelle tarkempaan tutkintaan.

haaste

mulla on sama tavote,tosin oon 16v ja painan 74kg,ja oon käyny tän vuoden tammikuusta suurinpiirtein.Neljä kertaa viikossa,kun rupesin käymään niin nousi juuri tuo 60kg,ei enempää,nyt oon pistäny vähä päiviä ylös milloin on noussu ja mitä penkistä,elikkäs 10.3.-5.4. 73kg --->85kg

Alusta asti on tullut tätä ketjua seurattua. Haastemiehelle toivotan kovia treenejä ja hienoa nähdä miten kova työ ja oikeaoppinen treeni alkaa tuottamaan tulosta nopeastikin. Kova on tavoite mutta uskon kyllä että siihen pääset!

Ei siitä näe kuitenkaan kuin sen, että onko ihan persillään vai sinne päin. Jokaiselle kehittyy kuitenkin vähän erilainen tekniikka, on niin eri pituisia mittasuhteita jne.

Joo, noita kuvia siis kyllä on tullut otettua ihan alusta asti. Ei ole vielä vaan saanut aikaiseksi siirtää koneelle tarkempaan tutkintaan.

Tarkoitin enemmänkin videoita kuvien ohella. Kuvia sulla on jo, mutta että treenipätkiäkin.

Näin jälkiviisautena olis kannattanut alun alkaen ruveta kirjottamaan yksityiskohtaista blogia (tarkasti kalorilaskuritulosteet mitä syöt, miten sarjapainot nousee, kuvia, videoita jne.) tämän asian tiimoilta, olis varmaan ollut melkoinen suosio. Nyt täälläkin tämä on ehdottomasti pakkiksen paras topicci :rock: (vaikka en itse uskokaan onnistuvan)

Vai moniko amatöörin ketju on saanut 30 sivua postauksia parissa kk:ssa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom