Missä sokerissa on 23g proteiinia 100g:ssa
Ero pelkkään protskuun on kuitenkin käytännössä vaan se sokeri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sää vertasit palautusjuomaa ,jossa on 23g proteiinia/100g pelkkään sokeriin ,joka siis on 100% hiilaria....vähän sama kuin sanois et paistijauheliha on pelkkää 10% rasvaa. Ja juu, hiilaria on myös tärkkelys ja ravintokuitu...siis sokereiden lisäks!
No nyt sä pilkkua :D
Minusta huono gaineri koostumukseltaan, hyvissä on muutakin kuin sokeria hiilarina ja proteiinia, ja parhaat sekoitellaan itse, mutta turha siitä on enempää vääntää. Jokainen juo mitä tykkää ja tuskin se 100 kg siitä jää kiinni (kunhan ei nyt ihan viinasta kaloreita kisko)
No tuon mukaa pitäisi olla yli 70kg ykkönen.. Sitähän tosin täällä jo pyöritelty etten oo tottunut ykkösiä nostamaan jne. Ensiviikon maanantaina kun testataan se maksimitoistojen määrä 55kg:lla niin oon 95% varma että menee yli 10. 10-15 veikkaisin joka laskurin mukaan olisi 73-80kg
Muistaakseni ensikuun ohjelmassa JTO mainitsi että ykkösiäkin tempastaan. Joten kärsimättömille ( myös minä ) luvassa herkkua silloin :D
Mielenkiintoinen projekti sulla.Iltavuoroja töissä ja ote herpaantunut tekemiseen, en oo syöny läheskää niin hyvin vikaa viikkoa minkä pitäis... Se ainoa mikä tässä projektissa tällä hetkellä harmittaa. Aamupaino kuitenkin siellä 74,5kg taas joten pysynyt on samassa kuitenkin, ei oo missään vaiheessa laskenut. Pitäiskö kohta alkaa miettimään mass gainereita? Onko mitään hyötyä, haittoja jne? Ps, se tavoitepaino voisi sijaita siellä 85kg tuntumilla.
Joo eiköhän se JTO osaa laittaa kunnon piikkaukset sinne loppuun. Alottelijalla tulee voimaa noilla pitemmilläkin sarjoilla. En mä itekkään tehny montaa kuukautta jotain kakkosia, oikeenlaisella piikkauksella sain kahessa viikossa 7x80 -> 1x105.
Olet kusessa! 3kk aikaa ja sun ykkönen lienee 66kg (3x6x52 -> arvaan maksimisarjan olevan 8x52 ja sitten Kalanen Sarjapainolaskuri kertoo että maksimi on 66).
Sikabulkki päälle ja äkkiä. Jos ihminen lihoo 10kg niin 2½kg on lihasta vaikka ei treenaisi yhtään. Siis ilmaista lihasta ilman yhtään treeniä. Mieti mitä tapahtuu kun vielä treenaat. Eli aina kun näet ruokaa niin syö. Oma kokemus on että proteiinipitoisella ruokavaliolla on vaikea nostaa painoa -> ei sitä vitun raejuustoa vaan saa uppoamaan tarpeeksi. Viinerit, pullat, jäätelöt ja kaikki paska minkä saat upoamaan kitaan ja äkkiä. Siis jos haluat voittaa.
My 2 cents.
Sikabulkki päälle ja äkkiä. Jos ihminen lihoo 10kg niin 2½kg on lihasta vaikka ei treenaisi yhtään. Siis ilmaista lihasta ilman yhtään treeniä.
Mikä Haaste5kk:lla on yleisvointi nyt tämän haasteen suhteen? Onko motivaatio yhä raudanluja, vai alkaako flegmaattisuus nostaa päätään?
Tämä on tällä hetkellä oikeastaan ainoita ketjuja mitä seuraan aktiivisesti, outoa..
Joku joskus sanoi että 100 kg:n penkki kuuluu yleissivistykseen :D Satku on myös sellainen paino, minkä periaatteessa jokainen terve mies voi nostaa. Sinulla on vielä urheilutaustaa, joten kyllä se sieltä tulee.
Noista treenibuustereista sen verran, kun monet ovat niitä suositelleet.. Itse suosittelisin kokeilemaan jotain hyväksi koettua (esim. Craze) ihan viimeisinä päivinä. Noihin kasvaa toleranssi todella nopeasti, joten vaikka pari viimeistä treenikertaa kokeilet niitä, ihan vain ettei tule sivuoireita tai mene pakki sekaisin jne. Sitten kunnon satsilla itse haasteeseen. Muutaman ekan kerran kun itse otin juurikin tuota Crazea, olo oli kuin Herkuleella suorittamassa urotekoja. Sitten tuli toleranssipeikko, ja enää ei ollut voimaa edes talleja siivoamahan.